כפיר קירט
כפיר קירט

כפיר קירט: "השנה תהיה בשעריים הפתעה טובה. אנשים שהיו רדומים שנים וראו את מה שנעשה בקבוצה התעוררו"

במכבי שעריים אופטימיים לקראת העונה הבאה ומכוונים לצמרת ליגה א'. מנהל הקבוצה כפיר קירט: עכשיו הכול תלוי באוהדים ויש היענות גדולה. בשעה הראשונה לפתיחת החמ"ל באצטדיון נקנו 40 מנויים"

פורסם בתאריך: 3.7.18 07:36

-->

אחרי עונה מתוחה ומלאה בחוסר ודאות, נראה כי מועדון מכבי שעריים מתייצב וחוזר לשפיות ולשקט תעשייתי. לא עוד התקציבים הענקיים והשמות הנוצצים שהביא עמו אלדד פרי, אלא הסתמכות על שחקנים צעירים ועל שלד שרוצה לשחק עבור האוהדים והסמל.

במועדון שוקדים כבר מספר שבועות על ההכנות לעונה הקרובה בליגה א' דרום, ובמקביל למכירת מנויים שיצאה אל הדרך החלה גם בניית הסגל שכולל כמה וכמה שמות מוכרים. בראש ובראשונה החתימה הנהלת המועדון את המאמן מוסא בן חיים, ששיחק בעבר בקבוצה ונחשב לאהוב מאוד בקרב האוהדים. ההחתמה הראשונה של מוסא הייתה של השוער דורון רוזנקוביץ, שחוזר למועדון בו הצליח מאוד עד לפרידה ממנו עם העלייה לליגה הלאומית. עוד הצטרפו לסגל השחקנים טל משען, תום ומור מדהלה, ומנס ציונה השכנה הגיעו הבלם אסף חקאק והמגן השמאלי רביד אשר. לשניים היה חלק משמעותי בעלייתה של נס ציונה לליגה הלאומית בעונה החולפת, ואין ספק שהם צפויים לחזק מאוד את חוליית ההגנה של שעריים.

ההחתמות הללו מאפשרות לראשי הקבוצה לחוש באופטימיות לקראת העונה הקרובה, כשגם המאמן הטרי מוסא בן חיים ולא מתבייש להודות כי הקבוצה מכוונת השנה למעלה.

בן חיים: "החתמנו שישה שחקנים טובים וזה באמת יכוון את שעריים לצמרת של ליגה א'. אני מקווה שאנחנו נספק כדורגל טוב, כדורגל תוסס ושהקהל יחזור וייהנה".

כפיר קירט, מנהל הקבוצה, מפרגן למאמן ולצוות המתחדש: "מה שהיה חשוב לנו זה החלק ההגנתי. מוסא החתים שחקני הגנה שחבל על הזמן, הכי טובים בליגה. מוסא הוא ווינר ושחקנים מאמינים בו".

יש כבר תכניות להחתמות הבאות או שבזה מיציתם את ריענון הסגל?

קירט: "כבר בנינו יותר מחצי קבוצה. יש קבוצות בליגה שעוד לא התחילו. היום יש לנו כסף להעמיד קבוצה בינונית, אבל אנחנו שואפים ליותר גבוה".

בן חיים: "עדיין קשה לחזות מה יהיה, אבל אנחנו בונים קבוצה טובה ואני מקווה שאחרי שנסיים לגייס צוות שחקנים טוב נוכל לחשוב לאן בדיוק אנחנו רוצים להגיע. מוקדם מדי לצאת בהצהרות".

בשנה שעברה האוהדים ממש נקראו להציל את הקבוצה מבחינה כלכלית. איך זה עובד השנה?

קירט: "גם עכשיו הכל תלוי באוהדים ויש היענות גדולה. כבר בשעה הראשונה לפתיחת החמ"ל באצטדיון נקנו 40 מנויים. השנה תהיה הפתעה טובה, אנשים שהיו רדומים שנים וראו את מה שנעשה בקבוצה התעוררו. אנשים מתנדבים ועוזרים, מוכרים שילוט ומביאים ספונסרים".

בשנה שעברה, למרות העזיבה המדאיגה של פרי, הקבוצה דווקא שדרגה את עצמה במתקנים חדשים ועלתה מדרגה מבחינת המקצוענות.

קירט: "כל מי שאמרו שבגלל שאלדד עזב אותנו אנחנו נתפרק, ושלא יהיה לנו מגרש, התבדו. ברוך השם הקבוצה נשארה בליגה, נשארה מאוזנת תקציבית ולא חייבת אגורה לאף אחד. הקמנו שלושה מתקנים חדשים: מגרש סינתטי, מגרש משחקים ומגרש אימונים עם דשא".

מגרש מכבי שעריים המחודש

מגרש מכבי שעריים

ולא רק המתקנים השתפרו. מוסא בן חיים, שחוזר לקבוצה אחרי שש שנים, מספר שכיום הוא מגיע משופר ובשל יותר: "אני מאוד שמח לחזור. חזרתי עם המון מוטיבציה. הפעם הקודמת שאימנתי את שעריים הייתה פחות מוצלחת, כי לא אני בניתי את הקבוצה, אבל היום זה אחרת. אני עם יותר ביטחון ועם יותר ניסיון. כבר בניתי ואימנתי קבוצות – אימנתי שנתיים בנוער חולון והצלחנו יפה מאוד. מכבי שעריים היא קבוצה עם פוטנציאל ואני מאמין שנממש אותו".

יש לציין כי בן חיים חתם בקבוצה אחרי ששלומי עמר פרש לטובת נורדיה ירושלים. על כך אומר קירט: "שלומי גר בירושלים, הייתה לו שנה שהוא בקושי ראה את המשפחה ואת הילדים אז הוא העדיף לאמן קרוב לבית. אנחנו מאחלים לו בהצלחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר