סיום ליגת פאפאליג רחובות
סיום ליגת פאפאליג רחובות

הסתיימה ליגת פאפאליג הראשונה ברחובות

התשובה הגברית הרחובותית למאמאנט גרפה הצלחה וצפויה לשוב גם בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 25.6.18 07:26

-->

בשבוע שעבר תם ונשלם טורניר "פאפאליג", טורניר הקטרגל הראשון לאבות ברחובות, פרי יוזמתם של חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שכונות ומשפחות צעירות אביב איטח, אגף הספורט בחברה העירונית, ובשיתוף פעולה עם השופט הבינלאומי תושב העיר רועי ריינשרייבר.

במהלך החודשים האחרונים התקיימו 7 ערבי ליגה עם שני מחזורים בכל ערב, ובסך הכל 56 משחקים בליגה סדירה, שבמסגרתה שיחקו שמונה קבוצות אבות שייצגו שכונות ברחבי העיר. הטורניר נוהל על ידי אגף הספורט בחברה העירונית, בראשותו של איציק עובדיה וחברת "מדינת הכדורגל", וזכה להצלחה גדולה עם ביקוש רב מאבות ותושבי העיר.

מדי שבוע התמודדו מספר קבוצות במגרשים הסינטטיים החדשים בעיר, והטורניר סוקר ולווה בסרטונים, תמונות וסטטיסטיקות. השחקנים שיחקו במדי הקבוצה שלהם – תלבושות מקצועיות שהותאמו לכל קבוצה, ובטקס סיום מושקע ומכובד שהתקיים בשבוע שעבר חולקו גביעים לזוכים בטורניר, לשחקנים מצטיינים ולקבוצה ההוגנת. לאחריו התקיים טורניר קצר ומסכם –  "גביע מונדיאל".

ראש העיר רחמים מלול: "הספורט הוא נחלת הכלל ברחובות. אנחנו שמחים לתמוך בקיום אירועים ספורטיביים עממיים לתושבי העיר. לשם כך העמדנו לרשות פאפאליג את האמצעים הטובים ביותר – ארגון, תלבושות ומתקן עירוני חדיש, והתוצאות המוצלחות בהתאם. אני מודה לכל מי שיזם ופעל לטובת קיום הפרויקט המקורי".

חבר המועצה אביב איטח: "גם לאבות בעיר מגיע זמן איכות עם חברים, לפרוק אנרגיות ולשחק כדורגל במקביל לאתגרי החיים והמשפחה. אני שמח על הצלחת היוזמה ומודה לעוסקים במלאכה, ובראשם איציק עובדיה, קובי גנון, השופט הבינלאומי רועי ריינשרייבר, צוות אגף השכונות ורמי מדהלה, ולראש העיר רחמים מלול על הגיבוי והעשייה המשותפת. עקב הביקוש הרב וההצלחה יורחב הטורניר בשנה הבאה. נתראה בפאפאליג 2019".

מנהל אגף הספורט בחברה העירונית, איציק עובדיה: ״לשמחתי ליגת פאפאליג מסתמנת כהצלחה גדולה, עם היענות של הקבוצות והשחקנים, משחקים ברמה טובה והכי חשוב הוגנת. אני רוצה להודות לאביב איטח , אופיר עותמי ואגף השכונות על היוזמה המשותפת איתנו באגף הספורט, לשופט הבינלאומי רועי ריינשרייבר ולמדינת הכדורגל על ניהול הטורניר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר