הפנינג סיום עונת הכדורגל של בית הספר העירוני ברחובות
הפנינג סיום עונת הכדורגל של בית הספר העירוני ברחובות

שריקת הסיום בבתי הספר העירוניים לכדורגל וכדורסל

900 חניכי בית הספר העירוני לכדורגל ברחובות קיימו מסיבות סיום עונה בהשתתפות כוכבי הכדורגל בעבר ובהווה – אבי נימני, לירן שטראובר, גדי קינדה, ועוד. הפנינג סיום העונה של בית הספר לכדורסל של מכבי עירוני רחובות כלל 800 מילדי העיר שנהנו מתחנות תחרותיות המצריכות שימוש במיומנויות שונות שלמדו במהלך השנה

פורסם בתאריך: 17.6.18 10:10

-->

לרגל סיום עונת משחקי הכדורגל במחלקות הצעירות, התקיימו באחרונה מסיבות סיום השנה של בית הספר העירוני לכדורגל ברחובות, בהנהלתו של אלכס ברמכר בהשתתפות כוכבי כדורגל בעבר ובהווה.

האירועים נפתחו בטורנירים בין בתי הספר השונים בעיר, ולאחר מכן חולקו תעודות הצטיינות. במקום גביעים ומדליות, הוחלט להעניק השנה תשורה עם ערך מוסף, הספר "סודות הכדורגל של נועם" שנכתב על ידי שחקן העבר שמעון גרשון.

את האירוע הנחה מוטי פשכצקי, שדר ערוץ הספורט, ובשיאו של הערב התקיימה הגרלה שבמסגרתה נבחרו ילדים לבעיטות פנדלים לשוער העבר של מכבי תל אביב, נבחרת ישראל וכוכב גולסטאר – לירן שטראובר. מספר לא מבוטל של ילדים אפילו הצליחו להבקיע לו שער. עוד בין הנוכחים היו שחקני ליגת העל – גדי קינדה ודין דוד, וכוכב העבר האגדי אבי נמני אשר בירך את הילדים.

אבי נמני, לירן שטראובר ואיציק עובדיה בהפנינג סיום עונת הכדורגל של בית הספר העירוני ברחובות

אבי נמני, לירן שטראובר ואיציק עובדיה בהפנינג סיום עונת הכדורגל של בית הספר העירוני ברחובות

 

איציק עובדיה, סמנכ"ל החברה העירונית רחובות ומנהל אגף הספורט: "אנו שמחים לראות איך משנה לשנה מצטרפים יותר ויותר ילדים לפעילות בית הספר לכדורגל, שמטרתו לקדם את הדור הצעיר לתרבות ספורט ואהבת המשחק. הילדים נהנו מאוד מהתחרות ומהמפגש עם כוכבי הכדורגל של ההווה והעבר. תודה רבה להורים על האמון במערכת הספורט".

בגזרת הכדורסל, כ-800 ילדי בית הספר לכדורסל של מכבי עירוני רחובות נפגשו להפנינג סיום עונה שכלל תחנות תחרותיות המצריכות שימוש במיומנויות שונות מעולם הכדורסל – קליעה לסל, כדרור כדור וכדומה. כמו כן, נהנו הילדים מהופעה של אייל הורן, שיאן גינס בהקפצת כדור שהפנט את הילדים ביכולות הכדרור על הראש.

הפנינג סיום עונת הכדורסל במכבי עירוני רחובות (צילום: אולפני רחובות

הפנינג סיום עונת הכדורסל במכבי עירוני רחובות (צילום: אולפני רחובות

 

לסיום, קיבלו הילדים מדליות כאות הוקרה על השתתפותם בפעילות הספורטיבית השנתית.

מנהל אגף הספורט בעיריית רחובות, איציק עובדיה, ורון וורוטיצקי, יו"ר מכבי רחובות, כיבדו בנוכחותם את האירוע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר