יוסף שוקרון והאלופים ליאב ולישי
יוסף שוקרון והאלופים ליאב ולישי

ליאב ולישי הרחובותיים זכו בתחרות הבינלאומית באגרוף תאילנדי

ליאב בן ה-11 ולישי בן ה-7 מרחובות זכו היום (ראשון) במקומות הראשונים בתחרות אגרוף תאילנדי בינלאומית שנערכה ברודוס. המשלחת הישראלית: "העמידה בלחצים של תחרות כזו אינה פשוטה, גם לא לבוגרים. כבוד גדול וגאווה עצומה על הניצחון הישראלי של שני הילדים, שהם ספורטאים אמיתיים ולוחמים אמיתיים"

פורסם בתאריך: 13.5.18 19:48

-->

לא רק באירוויזיון אנחנו אלופים. לראשונה זכו שני ילדים מישראל במקומות הראשונים בתחרות בינלאומית לאגרוף תאילנדי לגילאים צעירים, והשניים הם רחובותיים לכל דבר – ליאב בן ה-11 ולישי בן ה-7.

השניים נסעו לתחרות בליווי מאמנם יוסף שוקרון וזכו היום (ראשון) במקומות הראשונים למשקלם.

מהמשלחת הישראלית נמסר: "העמידה בלחצים של תחרות בין לאומית אינה פשוטה, גם לא לבוגרים. כבוד גדול וגאווה עצומה על הניצחון הישראלי של שני הילדים ליאב ולישי, שהם ספורטאים אמיתיים ולוחמים אמיתיים".

מאמנם יוסף שוקרון, המנהל את המרכז הארצי לאגרוף תאילנדי וקיקבוקס ברחובות, ציין לפני התחרות כי בעצם השתתפותם עושים שני הילדים היסטוריה, שכן מדובר בפעם הראשונה שבה ילדים ישראלים בגילאים הצעירים הללו משתתפים בתחרות בינלאומית באגרוף תאילנדי.

יוסף שוקרון והאלופים ליאב ולישי

יוסף שוקרון והאלופים ליאב ולישי

 

יוסף שוקרון והאלופים ליאב ולישי

יוסף שוקרון והאלופים ליאב ולישי

שוקרון, שמלמד כבר למעלה מ-20 שנה אגרוף תאילנדי וקיקבוקס ברחובות, טוען כי למרות גילם הצעיר ליאב ולישי נוהגים כמקצוענים ומשקיעים זמן וכוחות באימונים.

שוקרון: "לא פשוט להגיע בגיל הזה לזירה בינלאומית. אלו שני ילדים שעושים היסטוריה – מה שאף ילד לא עשה בארץ בזירה הבינלאומית בגיל כזה. השניים מתאמנים תקופה ארוכה 6 אימונים בשבוע, כשכל אימון אורך שעתיים".

יש לציין כי למועדון האגרוף התאילנדי והקיקבוקס של יוסף שוקרון יש כבר היסטוריה של ניצחונות בתחרויות בין לאומיות. בין היתר, בשנת 2012 יצאו מהמועדון נערים לתחרות בין לאומית באיטליה וזכו במקומות הראשונים.

שוקרון מסכם: "סגן ראש עיריית רחובות, מתן דיל, ומנהל אגף הספורט איציק עובדיה, תמכו בפעילות שלנו לאורך כל הדרך".

האלופים ליאב ולישי

האלופים ליאב ולישי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר