עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)
עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)

עופר טסלפפה: "אחרי הסיבוב הראשון ידעתי שצריך לקרות נס כדי שלא נעלה"

רגע אחרי העלייה לליגה הלאומית, מאמן סקציה נס ציונה עופר טסלפפה מסכם עונה בראיון חגיגי ומודה: "את רוב העבודה עשינו בסיבוב הראשון וזה עזר לנו בסיבוב השני"

פורסם בתאריך: 13.4.18 07:02

-->

שנתיים אחרי שפספסה את הכרטיס לליגה הלאומית לטובת מכבי שעריים והפועל מרמורק, בסקציה נס ציונה פתחו העונה את השמפניות עם אחת העליות המרשימות ביותר מליגה א' בשנים האחרונות. אחד האנשים שהכי מזוהים עם ההצלחה ועם העלייה הזאת הוא המאמן עופר טסלפפה, שלקח לידיו את הקבוצה במהלך העונה שעברה והוביל אותה למאבק ראש בראש מול מרמורק. לבסוף, בעונה שעברה היו אלה האדומים שהעפילו ללאומית, אלא שהמאמן ואנשי המועדון לא התייאשו וכמעט שלא ביצעו שינויים בסגל. המהלך הזה השתלם להם בגדול, כשהצליחו להשלים את המשימה לפני כשבועיים מול היריבה העיקרית לעלייה – מכבי יבנה, עם ניצחון ישיר עליהם בתוצאה 3:1 לעיני הקהל הביתי.

כעת טסלפפה התפנה לסכם בריאיון חגיגי את עליית הליגה השלישית שלו.

עופר, מזל טוב. איך עברו עליכם השבועיים האחרונים? בטח היה לכם חג שמח מהרגיל.

"תודה רבה. זה היה מאוד מאוד מרגש ועברו עלינו שבועיים מדהימים".

מהמחזור הראשון הראיתם שאתם גדולים על ליגה א' דרום בכמה דרגות. היה באיזשהו שלב העונה ספק לגבי העלייה?

"אני לא חושב שהיה ספק. המטרה שלנו מתחילת העונה הייתה לעלות ליגה, אף על פי שבתחילת העונה לא היינו כל כך טובים. באותו שלב היינו יעילים, עשינו ניצחונות והתקדמנו בטבלה. את רוב העבודה עשינו בסיבוב הראשון וזה עזר לנו בסיבוב השני".

סקציה נס ציונה חוגגת עלייה

סקציה נס ציונה חוגגת עלייה

 

מתי ידעת באופן ודאי שתעלו ליגה?

"אחרי שעשינו סיבוב ראשון היסטורי ומדהים בליגה א', שבו השגנו 43 נקודות, כבר ידעתי. אמרתי לעצמי שאי אפשר לעצור דבר כזה, שצריך לקרות נס כדי שלא נעלה".

עם יד על הלב, עליתם כי הייתם כל כך טובים או שפשוט לא היו השנה ממש קבוצות מתחרות? יש אנשים שטוענים שהייתה ליגה חלשה העונה.

"יש קבוצות שהתחילו את העונה הזו עם תקציבי עתק. קח לדוגמה את חולון, את כפר קאסם ואת יבנה. בהשוואה אליהן התקציב שלנו מאוד נמוך. אני חושב שעלינו כי היינו טובים יותר והיה לנו את יתרון ההמשכיות מעונה קודמת. זה מאוד חשוב".

גם המסע בגביע היה מרשים. איך זה השפיע עליכם?

"זה היה באמת מסע מדהים. עשינו מסע מטורף. באנו ליהנות ואכן נהנינו ממנו מאוד. קיבלנו שתי קבוצות מליגת העל ונתנו מולן את הכל. אין ספק שזה השפיע עלינו והערים קצת קשיים שנתקלנו בהם בתחילת הסיבוב השני. זאת לעומת קבוצות שנפלו בסיבובים הראשונים של הגביע והשקיעו את כל מה שהיה להן רק בליגה".

על דבר אחד אין ויכוח – נראה שהקבוצה השנה יותר אטרקטיבית מזו של השנה שעברה, עם משחקים מרובי שערים ומצבים. מה הפך אותה לכזו?

"אני חושב שהיתרון שלנו על פני היריבות, ואפילו על פני הקבוצה שלנו מהשנה שעברה, היה עצם זה שהמשכנו עם אותו הבסיס מהעונה הקודמת וחיזקנו אותו בנקודות מסוימות. זה מה שהפך את הקבוצה ליותר אטרקטיבית. בנוסף לזה, יש לנו חדר הלבשה בריא וחברויות שנוצרו בקבוצה מעבר לאימונים ולמשחקים".

אתה רואה עתיד לחבר'ה הצעירים בקבוצה?

"בהחלט. יש המון שחקנים מוכשרים בנס ציונה".

מי השחקן שלדעתך הצטיין בעלייה הזו?

"אני לא חושב שיש שחקן ספציפי. הסוד שלנו זה החיבור הכולל של כל הקבוצה עם חיזוקים בחלק ההתקפי. אפשר לציין חלק מהשמות ולומר שיוסי אסייג בעונה פשוט מדהימה, כשעד כה הוא עם 24 שערים, סהר לוי שוב מוכיח לנו כמה שהוא נהדר, ונאור סבג חיזק אותנו במרכז השדה. אבל שוב, החיבור של כל הקבוצה הוא זה שעשה את העלייה".

אתה כבר יודע מה קורה איתך בעונה הבאה?

"אני עדיין לא יודע, אבל אני בהחלט אשמח להישאר בנס ציונה".

קהל סקציה נס ציונה חוגג עלייה

קהל סקציה נס ציונה חוגג עלייה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר