עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)
עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)

סקציה נס ציונה יכולה להבטיח את העלייה ללאומית במחזור אמצע השבוע

חניכיו של עופר טסלפפה התפוצצו עם 5:0 נגד בית"ר כפר סבא ונהנו מהפסד של השנייה בטבלה מכבי יבנה – שתתארח בנס ציונה ביום רביעי הקרוב

פורסם בתאריך: 25.3.18 10:00

-->

חמישה מחזורים לסיום העונה, אפשר כבר להגיד מזל טוב לסקציה נס ציונה, שהבטיחה כמעט בוודאות את חזרתה לליגה הלאומית. אמש (שבת), במשחק שסגר את המחזור ה-25 בליגה א' דרום, הקבוצה של עופר טסלפפה השיגה ניצחון ענק 5:0 על בית"ר כפר סבא, כשיום קודם יריבתה למאבק העלייה, מכבי יבנה, הפסידה את משחקה למ.ס. דימונה, מה שהוביל להגדלת הפער בפסגה ל-13 נקודות.

מאות אוהדי הסקציה עשו את דרכם לאצטדיון לויטה במוצאי שבת, וראו את קבוצתם באחד ממשחקיה הטובים העונה. החגיגה החלה בדקה ה-23, כשגיא עובדיה קיבל כדור ארוך בתור הרחבה וקבע יתרון ראשון. המקומיים עוד ניסו לחזור למשחק, אך נתקלו בהגנה צפופה של הקבוצה האורחת. כעבור 10 דקות הכפיל יוסי אסייג את התוצאה ושתי דקות בלבד עברו עד שהוא כבש את השני שלו ואת ה-3:0 של קבוצתו.

המחצית השנייה נפתחה כהעתק של המחצית הראשונה עם לחץ אדיר של הקבוצה האורחת, שתורגם לשער בדקה ה-74 לאחר ערבוביה ברחבה. דניאל בלומנפלד בעט פנימה את ה-4:0. החגיגה הכתומה על הדשא נמשכה גם בדקה ה-79 לאחר מהלך מצוין שמצא את אמנון טדלה שהגיח מאחור וחתם את תוצאת המשחק. האוהדים הכתומים נשארו ביציעים דקות ארוכות וחגגו עם השחקנים את העלייה הקרבה.

עופר טסלפפה אמר בסיום: "אני חושב שאחרי הרבה זמן, מעבר לניצחון הצגנו יכולת טובה מאוד וכדורגל שאני מאמין בו. השחקנים באו מאוד מרוכזים ומחויבים. זה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה. הבקענו חמישה שערים וזה היה יכול בקלות להיות הרבה יותר. הפנים למכבי יבנה ביום רביעי, שם נהיה חייבים להציג יכולת טובה. אני מאוד אשמח אם זה ייגמר מולם".

צומת דרכים במכבי שעריים

לאחר ההפסד במחזור הקודם, מכבי שעריים רצתה לחזור למסלול הניצחונות במשחק מול מחנה יהודה, אך במקום זאת ספגה הקבוצה הרחובותית תבוסה ביתית 4:1.

חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה שעריים מרוחקת שש נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן כנגד הירידה לליגה ב', ומנגד היא במרחק ארבע נקודות מהפלייאוף העליון. במחזור הקרוב יפגשו הכחולים את בית"ר נורדיה ירושלים, במשחק שאולי יהיה גם ההזדמנות האחרונה להישאר בתמונת ההתברגות בפלייאוף העליון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר