שיפוץ דירה (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

עשרות דירות בקרית משה וברחבי רחובות ישופצו במסגרת פרויקט "שינוי בינוי"

ביוזמת חבר המועצה אמיתי כהן והגרעין התורני "אורות חנן", ובתמיכת אגף השכונות, ישופצו דירות של משפחות מעוטות יכולת. אם יש לכם יכולות טכניות אתם מוזמנים לעזור

פורסם בתאריך: 20.2.18 12:24

-->

לאחר שלושה חודשי הכנה אינטנסיביים ושילוב כוחות של מספר גופים, יחל השבוע הפרויקט ההתנדבותי שנקרא "שינוי בינוי". עד כה גויסו 100 מתנדבים אשר מגיעים מהמכינה הקדם צבאית "שובו אחים", ישיבת "בית שלמה", קרית החינוך אמי"ת המר, גרעין "אורות חנן" וכפר הסטודנטים בקרית משה. הפרויקט נתמך על ידי אגף השכונות, האגף לשירותים חברתיים ואגף מורשת ישראל וגרעינים תורניים. חלק מחומרי הבניין והצבע הדרושים לפרויקט הגיעו מחברת טמבור, ואת הפרויקט מלווה בהתנדבות מעצב הפנים טל קון.

על מנת לתת מענה הולם לכל הבקשות שמגיעות למארגני הפרויקט מטעם הגרעין, דרושים מתנדבים מקרב הציבור. כמו כן מבוקש סיוע נוסף בחומרי צבע, חומרי בניין וכלי צביעה, בנוסף להתגייסות בפועל של תושבים ובעלי מקצוע לעבודה.

 

אמיתי כהן: "לא בכל יום יוצא לדרך פרויקט בסדר גודל שכזה. אני שמח לראות את ההתגייסות של גופים רבים למען מטרה כל כך חשובה. למרות הפינוי והבינוי הצפויים בשכונה, גרים במקום תושבים יקרים בדירות המצויות במצב תחזוקתי ירוד, ואנו מבקשים לסייע להם. אני קורא לציבור להירתם ולסייע להצלחת הפרויקט. תודה גדולה לאגפים השונים שנרתמו ולכל המוסדות. תודה מיוחדת לרונאל ביבי מנהל המכינה הקדם צבאית ולגרעין התורני בקרית משה על היוזמה וההובלה".

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם  סיירת השיפוצים שפועלת במסגרת המכינה והגרעין התורני. זהו רק חלק מהפרויקטים שהם יוזמים ומוציאים לפועל למען תושבי השכונות, והדבר מחמם את הלב".

אבי מוזס, מחזיק תיק הרווחה: "אני רואה בשמחה את היוזמה לקידום אוכלוסיות מוחלשות בעיר. אנו נמצאים לקראת חג הפסח, חג שבו אנו מצווים לסייע לכל נצרך ועל אחת כמה וכמה לתושבי העיר שלנו. יישר כוח לכל השותפים במשימה החשובה".

אביב איטח, מחזיק תיק השכונות: "נמשיך לחזק את התושבים והקהילה בשכונות הוותיקות בכל התחומים, אנו שמחים להיות שותפים בפרויקט הזה".

אירוע החשיפה יתקיים מחר, יום רביעי בשעה 19:30, במכינה הקדם צבאית ברחוב חרוצים 1, בבניין המכינה הקדם צבאית. להשתתפות בפרויקט או להתנדבות ניתן ליצור קשר עם רועי בטל': 0543084097.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לוקחים ארנונה הכי גבוהה בארץ, ומבקשים צבע מהתושבים. בושה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר