התחלת העבודות על פרויקט פרי פלייס ברחובות (צילום: יובל אסף)
התחלת העבודות על פרויקט פרי פלייס ברחובות (צילום: יובל אסף)

החלו העבודות להקמת פרויקט פרי פלייס ברחובות

חברת פרי נדל״ן החלה את העבודות להקמת פרויקט הדגל שלה ברחובות - 'פרי פלייס' לבניית 750 דירות להשכרה לסטודנטים

פורסם בתאריך: 7.2.18 11:19

-->

חברת פרי נדל"ן, בבעלותו של היזם אלדד פרי, החלה היום (רביעי) בעבודות להקמת פרויקט הדגל שלה בעיר רחובות – ״פרי פלייס״. העבודות במתחם הושקו בטקס חגיגי בהשתתפות הבעלים אלדד פרי, ליאור ברדוגו מנכ"ל פרי נדל״ן ובכירים נוספים.

אלדד פרי ציין במהלך הטקס: ״אני גאה לראות את פירות עמלנו בשנתיים האחרונות, להביא להקמת פרויקט הדגל של פרי נדל״ן ברחובות, שהוא אחד הפרויקטים המורכבים והחשובים בעיר. הפרויקט מביא בשורה אדירה לאוכלוסיית הסטודנטים בעיר, הצמאה לדירות קטנות וזולות, ולעירוב שימושים משמעותי ואיכותי. אני מודה למאות הרוכשים והמשקיעים על האמון שנתנו בנו לאורך כל הדרך, וביכולת שלנו להרים פרויקט מורכב כמו פרי פלייס״.

משמאל: אלדד פרי, ליאור ברדוגו ושמעון מזרחי בהנחת אבן הפינה לפרויקט פרי פלייס (צילום: יח"צ)

משמאל: אלדד פרי, ליאור ברדוגו ושמעון מזרחי בהנחת אבן הפינה לפרויקט פרי פלייס (צילום: יח"צ)

 

פרויקט פרי פלייס נחשב לאחד הפרויקטים החשובים בעיר רחובות, שכן הוא אמור לראשונה מזה 20 שנה להוסיף לעיר כמות של 750 דירות קטנות להשכרה לסטודנטים, הלומדים במוסדות האקדמים הרבים בעיר. כמו כן יכלול המתחם עירוב שימושים בהיקף גדול של כ-30 אלף מ״ר של מסחר, משרדים ומלונאות, ובסך הכל יכלול המתחם בנייה בהיקף של 100 אלף מ״ר.

לפני מספר שבועות השלימה פרי נדל״ן את רכישת הקרקע בפרויקט פרי פלייס תמורת 183 מיליון שקלים. היקף ההשקעה בפרויקט כולו צפוי להסתכם בכ-700 מיליון שקלים, כאשר את הליווי הפיננסי של הפרויקט מבצעת קרן אקספו של איש העסקים אבי דויטש.

פרויקט פרי פלייס נמצא על קרקע בשטח של 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל. הקרקע סמוכה למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קרית המדע ותחנת הרכבת. פרי נדל"ן מתכוונת להקים במסגרת הפרויקט 3 מגדלים בני 24 קומות כל אחד, בהם 750 דירות בגודל של כ-35-42 מ"ר, 2 חדרים בתוספת מרפסת ששטחה כ-6 מ"ר. בנוסף יכלול הפרויקט קניון בשטח של 12,000 מ״ר, מרכז קונגרסים, משרדים ומלון בן 300 חדרים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר