הבניין השלישי והאחרון בפרויקט ״פרי פלייס״ ברחובות יוצא לשיווק

מחיר דירה בפרויקט: החל מ-645 אלף שקל. ההון העצמי הנדרש להשקעה הוא כ-300 אלף שקל בלבד

פורסם בתאריך: 21.6.17 12:14

-->

חברת פרי נדל"ן מקבוצת אלדד פרי החלה בימים אלה לשווק את הבניין השלישי והאחרון בפרויקט ״פרי פלייס״ ברחובות. בפרויקט צפויים להיבנות סך של 750 דירות להשכרה לסטודנטים. הפרויקט יצא לדרך לפני מספר חודשים לאחר שפרי נדל״ן מימשה את האופציה לקרקע בשטח של 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל, בסמוך למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קרית המדע ותחנת הרכבת.

במסגרת השיווק של הבניין השלישי מציעה החברה לרוכשים ״ראש שקט״ לשנה, שבה מובטח להם לקבל בפרויקט שכר דירה חודשי על פי המחירים הריאליים באזור. שכר הדירה שיקבלו הרוכשים למשך שנה יעניק להם תשואה שנתית המוערכת בשיעור של כשישה אחוז.

מגורי הסטודנטים בפרויקט "פרי פלייס" הם של שני חדרים בגודל של כ-35-42 מ"ר לכל יחידה, בתוספת מרפסת של כ-7 מ"ר, בכשלושה מגדלים בני 24 קומות. המחירים של הדירות בפרויקט הם החל מ-645 אלף שקל, כאשר ההון העצמי הנדרש להשקעה הוא כ-300 אלף שקל בלבד. בנוסף לדירות הסטודנטים יכלול הפרויקט קניון בשטח של 7,500 מ״ר, מרכז קונגרסים ומלון בן 300 חדרים. כדי להבטיח את שמירת אופיו של המתחם ואיכותו, ינוהל המתחם כולו על ידי חברת ניהול.

ליאור ברדוגו, מנכ"ל פרי נדל"ן: "דירות קטנות להשכרה הן ההשקעה הטובה ביותר היום בתחום המגורים להשכרה, שכן התשואה עליהן עבור המשקיעים יכולה להיות גבוהה משמעותית לעומת תשואות מהשכרת דירות גדולות יותר. כשמחברים לכך את הביקוש האדיר לדירות קטנות לסטודנטים ברחובות, רואים שמדובר בהשקעה משתלמת ביותר. פרויקט פרי פלייס ברחובות נותן מענה לאלפי הסטודנטים המגיעים לרחובות, ומחפשים פתרונות מגורים נוחים להשכרה. בשנים האחרונות מרבית הדירות החדשות שנבנות בישראל הן דירות 4, 5 ו-6 חדרים וזיהינו את הצורך ביחידות קטנות לרכישה או להשכרה. רחובות היא עיר עם מספר מוסדות אקדמאיים בולטים היוצרים ביקושים גבוהים לדיור מצד קהל של צעירים וסטודנטים. ידם של אותם סטודנטים אינה משגת לקנות דירות 4 חדרים חדשות בעיר ולכן נוצר ביקוש אדיר למעונות״.

ברדוגו מציין עוד כי הפרויקט מוקם באזור המבוקש ביותר ברחובות, הסמוך לקרית המדע, למכון ויצמן לפקולטה לחקלאות ולתחנת הרכבת, מה שיאפשר לסטודנטים להתגורר במרחק הליכה ממקומות הבילוי של העיר, ממוסדות ההשכלה הגבוהה ונגישות גבוהה באמצעות הרכבת לאזור המרכז.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר