שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)
שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

עיריית רחובות מובילה תכנית להתחדשות עירונית באושיות

התושבים מוזמנים להשפיע ולפרט על צרכיהם באמצעות שאלון מפורט באתר העירוני

פורסם בתאריך: 2.1.18 07:00

-->

בימים אלו עיריית רחובות מקדמת תכנית כוללת להתחדשות עירונית בשכונת אושיות. ראש העיר רחמים מלול, בשיתוף משרד הבינוי והשיכון, מוביל את התכנית שכוללת פוטנציאל פיתוח ושיפור משמעותי בתנאי המגורים והמרחב הציבורי.

ועדת ההיגוי אשר מובילה את הפרויקט, גם היא פרי שיתוף פעולה בין עיריית רחובות והמשרד לשיכון ובינוי, כבר החלה בהליכי התכנון וכוללת פאנל מומחים מקצועיים בתחומי תכנון, בינוי ופיתוח. בשלב זה עוסק צוות התכנון בלימוד השכונה, צרכי התושבים ומשמעותיהם. על כן השתתפות התושבים והבעת דעתם הינה קריטית בשלב זה, טרם קבלת ההחלטות.

על מנת למפות את צרכיי התושבים באופן מיטבי נבנה שאלון ייעודי על ידי ועדת ההיגוי של הפרויקט להתחדשות עירונית, בשיתוף מרכז הגישור והדיאלוג העירוני. מטרתו לבחון את דעת ועמדות התושבים בנוגע להתחדשות עירונית בשכונתם, ללמוד את עמדותיהם וצרכיהם בזמן אמת וליצור את התכנית האופטימאלית עבורם. עיריית רחובות קוראת לתושבי השכונה לנצל הזדמנות זו להשפיע על קבלת ההחלטות ולהשתתף בעיצוב פני השכונה.

 

שאלון מקוון ניתן למלא באמצעות האתר העירוני WWW.REHOVOT.MUNI.IL. טפסים למילוי ידני ניתן לקבל במתנ"ס אושיות ובאמצעות העובד הסוציאלי הקהלתי בשכונה.

לשאלות ולפרטים נוספים ניתן לפנות למרכז הגישור והדיאלוג העירוני בטלפון: 086437106.

ראש העיר רחמים מלול: "על מנת שנוכל לבנות תכנית מיטבית עבור תושבי השכונה, אנו קוראים להם להביע את דעתם, להשתתף בתהליך, להשיב על השאלון ולהשפיע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר