פרויקט מגדלי צרפתי (הדמיה: וויופוינט)
פרויקט מגדלי צרפתי (הדמיה: וויופוינט)

צרפתי שמעון מכרה כ-85 אחוז מהדירות בפרויקט מגדלי צרפתי

נותרו דירות אחרונות בפרויקט. המחיר ההתחלתי לדירת 5 חדרים "רגילה" החל מ-2.39 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 10.12.17 14:21

-->

חברת צרפתי שמעון, המקימה את פרויקט "מגדלי צרפתי" בשכונת האירוס הממוקמת בחלקה הדרומי של ראשון לציון, מדווחת כי מכרה עד כה כ-85 אחוז מהדירות. הפרויקט כולל 2 מגדלים בני 17 קומות, לצד 2 בנייני בוטיק מדורגים בני 6 קומות, ובסך הכל 152 דירות.

אחת הדירות שנמכרו לאחרונה במגדל היא דירת 5 חדרים בקומה ה-12 מתוך 17 קומות. הדירה, בשטח של 128 מ"ר עם מרפסת של 20 מ"ר, כולל 2 חניות ומחסן, נמכרה ב-2.6 מיליון שקלים ואכלוסה צפוי לסוף יוני 2019. כיום המגדל הראשון מכור כולו ואילו במגדל השני נותרו למכירה רק דירות 5 חדרים. דירות 5 חדרים ניתן למצוא גם בבנייני הבוטיק המדורגים שבפרויקט, בהם מתוכננות 2 דירות בלבד בכל קומה. המחיר ההתחלתי לדירת 5 חדרים בפרויקט הינו 2.39 מיליון שקל.

בין הדירות האחרונות שנותרו למכירה:
במגדל: דירת 5 חדרים מרווחת בשטח של כ-128 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ-20 מ"ר תימכר ב-2.495 מיליון שקל. דופלקס בן 5 חדרים בשטח של כ-194 מ"ר עם מרפסת הכוללת בריכת שחיה קומפלט בשטח של כ-66 מ"ר. לדופלקס מרפסת גג מרוצפת בשטח של כ-95 מ"ר. מחיר הדופלקס הינו 4.400 מיליון שקלים.

במדורג: דירת גן ענקית בת 5 חדרים בשטח בנוי של כ-148 מ"ר עם גינה בשטח של כ-142 מ"ר. בגינה בריכת שחיה קומפלט. מחיר דירת הגן הינו 3.850 מיליון שקל.

אבי צרפתי, סמנכ"ל בחברת שמעון צרפתי: "אנשים בראשון לציון והסביבה מעוניינים לגור באיכות חיים גבוהה ומוכנים לשלם על כך. ראינו זאת במהלך השנים במערב העיר ורואים זאת כעת בשכונת האירוס. משפרי הדיור נמצאים בתקופה זו במצוקה אמיתית שכן לא יהיו דירות עבורם בעתיד הקרוב. המכרזים של מחיר למשתכן במתכונת החדשה, שכוללת גם דירות לשוק החופשי, רק החלו להתפרסם לאחרונה ועד שהדירות תגענה לשוק יעברו כמה שנים טובות. הם מבינים את המשמעות והעלויות הכרוכות בהמתנה כזו, ולכן חלק גדול מהם מחליט לא לחכות אלא לקנות היום".

הפרויקט ממוקם בחלקה הדרומי של העיר, בפינת הרחובות שדרות הרצל ושדרות נים, ובסמיכות לכביש 431. תחנת הרכבת ומרכז עזריאלי ראשונים נמצאים במרחק הליכה מהבניינים שיוקפו בגינות ובשטחים ירוקים רחבי ידיים, כחלק בלתי נפרד מהשכונה החדשה שתכלול מוסדות חינוך, מרכזי תרבות וספורט, מרכז מסחרי ושבילים לרוכבי אופניים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר