רחמים מלול מציג את התוכנית להגדלת שטחי מסחר ותעשייה ברחובות
רחמים מלול מציג את התוכנית להגדלת שטחי מסחר ותעשייה ברחובות

רחמים מלול: ״פארק תמר ב׳ והרחבת פארק הורוביץ הם העוגן הכלכלי מבחינתנו״

ראש העיר רחובות רחמים מלול בכנס רחובות לעסקים וכלכלה: "עד שנת 2020 יהיה בעיר היצע תכנוני של למעלה מ-3 מיליון מ"ר לשטחי תעסוקה ומסחר"

פורסם בתאריך: 19.11.17 18:56

-->

עיריית רחובות, בשיתוף מעוף לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, ערכה הערב (ראשון) כנס עסקים וכלכלה במעמד ראש העיר ושר הכלכלה והתעשייה אלי כהן. בכנס הציג ראש העיר רחמים מלול את התוכנית המהפכנית של העירייה להגדלה משמעותית של ההיצע התכנוני לשטחי התעסוקה והמסחר בעיר, כך שבשנת 2020 היקפם יעמוד על למעלה מ-3 מיליון מ"ר מתוכננים (שטחי המסחר והתעסוקה הקיימים בעיר עומדים כיום על 1.2 מיליון מ"ר).

מטרת התוכנית הינה לתמוך במימוש מהיר ובהגדלה משמעותית של התחלות הבניה, כך שייבנו 50-70 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר בעיר מדי שנה. לצורך שיווק ההיצע המתוכנן, העירייה תבדוק הקמת מינהלת מקצועית לקידום הנושא וראש העיר אף קרא למשרד התחבורה ולרכבת ישראל להקים תחנת רכבת נוספת המתוכננת באזור התעשייה הורוביץ.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו צופים אל פני העתיד לאור קצב הגידול הטבעי של האוכלוסייה ברחובות וקצב ההגירה החיובית. אנו שואפים לענות על צורכי האוכלוסייה ולספק לה תעסוקה ומסחר בגבולות העיר, וכן לשמר את מצבה הפיננסי האיתן של העיר ואף לשפרו. לפיכך בנינו תכנית ארוכת טווח להגדלה משמעותית של זכויות הבניה באזורים קיימים למסחר ותעסוקה, ופיתוח אזורים פוטנציאליים ורלוונטיים בעיר. כל אלה יגדילו את ההיצע התכנוני בעיר במיליוני מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, לרווחת התושבים".

חברת המועצה ומחזיקת תיק רישוי עסקים, גלי אפל קסטל: "הכנס נועד להדק את הקשר בין בעלי עסקים וחברות הפועלים בתחום העיר לבין עיריית רחובות".

רן קיויתי, רחמים מלול, איתן יוחננוף ודורון מילברג

רן קיויתי, רחמים מלול, איתן יוחננוף ודורון מילברג

 

בכנס נרשמה נוכחות מרשימה של כ-250 בעלי עסקים וחברות. במסגרת התוכנית להגדלת שטחי המסחר והתעסוקה בעיר, מתוכננת הגדלה של זכויות הבניה במתחמים הקיימים: פארק הורוביץ, פארק המדע (תמר א') , קרית משה ואזור התעשייה רכטמן. כמו כן מתוכננת הקמת מתחמים חדשים: פארק המדע תמר ב', הכניסה לעיר – שער העיר ושער המדע, נווה חבצלת, מזרח העיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר