מימין הבניין ברחוב משה מזרחי 1, משמאל הבניין ברחוב דרך יבנה 16, צילומים דוברות העירייה
מימין הבניין ברחוב משה מזרחי 1, משמאל הבניין ברחוב דרך יבנה 16, צילומים דוברות העירייה

מראה מראה שעל הקיר, מי הבניין הכי יפה בעיר?

עיריית רחובות מקיימת זו השנה העשירית את תחרות הבניין היפה. גם את פיתוח השטח והמבואה בודקים

פורסם בתאריך: 9.5.24 08:56

-->

תחרות הבניין היפה ברחובות לשנת 2024 יוצאת לדרך. התחרות נועדה לעודד מצוינות בעיצוב ובבנייה, כחלק מהשאיפה של העירייה לפתח את איכות החיים והנוף העירוני. בתחרות שיזם מינהל ההנדסה בעיריית רחובות, יכולים להשתתף בניינים למגורים, משרדים, מסחר ותעשיה שבנייתם הסתיימה בין השנים 2023-2024. הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום שלישי, 28.5.24.

את התחרות מקיים מינהל ההנדסה בעיריית רחובות בעשור האחרון. במסגרת התחרות ייבחנו מספר קטגוריות: הבניין בעיצוב היפה ביותר, פיתוח השטח היפה ביותר, מבואת הכניסה היפה ביותר ושילוב בניה חדשה עם שימור. ההשתתפות מותרת ליזמים של בנייני מגורים, משרדים, מסחר ותעשיה אשר בנייתם הסתיימה בין השנים 2023-2024 וקיבלו אישור איכלוס.

מה נדרש כדי להגיש מועמדות? תמונת חזית המבנה, תמונה של הלובי, פיתוח השטח שמסביב למבנה ודירה לדוגמא (בבנייני מגורים). יש לשלוח את התמונות בפורמט דיגיטלי ולציין את כתובת המבנה ושם האדריכל/ית והקבלן. במעמד הגשת המועמדות וצירוף תמונות המבנים – יש לצרף טופס ויתור זכויות יוצרים על התמונות. את המועמדות ניתן להגיש עד ליום שלישי, כ' באייר תשפ"ד, 28.5.24 לכתובת המייל [email protected]

לפרטים ומידע נוסף על התחרות ניתן ליצור קשר עם עופרה מדהלה ממנהל הנדסה בטל' 08-939-2260 או להיכנס לאתר העירייה. ראש העירייה, מתן דיל, אמר: "התחרות נועדה כדי לעודד את הקבלנים והיזמים בעיר לבנות בניינים יפים יותר ובכך לשדרג את המרחב הציבורי של כולנו. אני מזמין את כל היזמים הפועלים בעיר להגיש מועמדות לתחרות ואולי גם לזכות בתואר הבניין היפה ביותר ברחובות".

דלית הראל, מהנדסת העיר: "ציבור הקבלנים, היזמים והאדריכלים מוזמנים להצטרף למועדון היוקרתי של הזוכים בתחרות הבניין היפה בעיר, ולהגיש את מועמדותם לתחרות. נשמח לראות כמה שיותר מועמדים בתחרות השנתית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר