אתר בנייה אילוסטרציה Depositphotos_20949867_XL-lagereek
אתר בנייה אילוסטרציה Depositphotos_20949867_XL-lagereek

403 דירות חדשות בשכונה הוותיקה: הושגה הסכמה על פרויקט גדול של התחדשות עירונית

6 בניינים בהם 112 דירות ייהרסו, במקומם ייבנו בשכונת אושיות על ידי חברת אזורים 403 דירות בבניינים בני 16 ו-10 קומות

פורסם בתאריך: 29.2.24 10:52

-->

פרויקט הדגל של שכונת אושיות: מתחם פינוי בינוי הממוקם על שדרות הקיבוצים בעיר רחובות יוצא לדרך, אזורים תקים 403 יחידות דיור. החברה הגיעה לרוב הדרוש וקיימה כנס עדכון לדיירים. הכנס נערך בשבוע שעבר על קידום תכנית הפינוי-בינוי, זאת על רקע החתמת הרוב הדרוש מבין בעלי הדירות על הסכמי פינוי בינוי. דיירי המתחם יזכו בפרויקט חדיש ומודרני הבנוי בסטנדרט הגבוה ביותר.

תכנית ההתחדשות העירונית המתוכננת במתחם שבשכונת אושיות ברחובות, כוללת הריסתם של 6 בניינים בהם 112 דירות, כאשר במקומן ייבנו 403 דירות. המתחם תחום ברחובות שדרות הקיבוצים, אהוד דולינסקי, מבצע ליטני וצבי אפל. התכנון כולל בנייה מרקמית כך שחלק מהבניינים יהיו בעלי 16 קומות וחלקם בעלי 10 קומות. המתחם החדש מתוכנן לרווחת התושבים ושמירה על צביון השכונה כך שיהיו בו גם אזורי פנאי משותפים ומושקעים, גינות ציבוריות, אזורי ישיבה ומפגש וכן מסחר מלווה רחוב.

המתחם הינו חלק משכונת אושיות אשר נמצאת בדרום העיר. השכונה גובלת ברחוב הרצל ממערב וכפר ביל"ו מדרום, בשטח המתפרש על פני כ-450 דונמים. השכונה נהנית מגישה לצירים ראשיים ותחברה ציבורית, לרבות כביש 412 וכביש 40. הפרויקט הינו חלק מתכנית התחדשות כוללת לשכונה. בכנס נכחו סמנכ"ל התחדשות עירונית, איל טישל ומנהלת הפרויקט מטעם אזורים, רותם דרור; עו"ד יוסי אומיד המייצג את הדיירים בפרויקט; משרד עורכי הדין אגמון עם טולצ'ינסקי המייצגים את חברת אזורים; היועץ החברתי אשר וטורי וכן אדריכל הפרויקט גל מרום.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, אמר: "מדובר באירוע מרגש ביותר וזאת לאחר תקופה ארוכה בה, יחד עם הדיירים, השקענו מאמצים רבים בקידום הפרויקט. התקדמות הפרויקט מגיעה גם על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' וההבנה בקרב תושבים רבים על החשיבות שיש בקידום התחדשות עירונית אשר תספק לדיירים דירות חדשות, תשתיות משודרגות ובעיקר ביטחון, בפרט עבור שכונת אושיות הוותיקה ברחובות אשר דייריה זכאים להתחדשות ולסביבת חיים איכותית. אנו מברכים את כל הדיירים שהגיעו ומצפים בקוצר רוח לשלבים הבאים בפרויקט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר