הדמיות פרויקט ההתחדשות העירונית בקרית משה. קרדיט הדמיות בר לוי אדריכלים
הדמיות פרויקט ההתחדשות העירונית בקרית משה. קרדיט בר לוי אדריכלים

מאה אחוזי ביקוש: הסתיים בהצלחה שיווק של 313 דירות נוספות בקרית משה

עד כה שווקו בהצלחה למעלה מ-2,000 דירות בקריית משה ועוד כ-500 דירות בקריית ההגנה

פורסם בתאריך: 13.2.24 10:38

-->

313 יחידות דיור שווקו בהצלחה בקרית משה – במסגרת הסכם הגג להתחדשות עירונית. שנת 2024 התחילה בהצלחה נוספת לרחובות עם ביקוש של 100% בשיווק של 313 דירות בשכונת קריית משה.

במקביל לשיווקים, ממשיכה העירייה בשיתוף הלר – החברה לפיתוח רחובות, לקדם את עבודות הפיתוח בשכונה: ברבעון הראשון של שנת 2024 עתידות להסתיים עבודות שלב א' בקרקע מדינה הצמודה לשכונת קריית משה הוותיקה

זהו השיווק הרביעי המסתיים בהצלחה בשכונת קריית משה במסגרת הסכם הגג להתחדשות עירונית עליו חתמה העיר בסוף שנת 2021. הסכם הגג כולו מכיל כ-11,000 דירות לשיווק שיביאו גם לפיתוח תשתיות, הקמת פארקים ומוסדות ציבור.

עד כה שווקו בהצלחה למעלה מ-2,000 דירות בקריית משה ועוד כ-500 דירות בקריית ההגנה. השיווק מכיל 80% דירות של מחיר מטרה והסתיים במחירי קרקע נמוכים בהשוואה לשיווקים קודמים. ניתן לצפות כי הדבר יוביל לירידה במחיר הדירות לזוגות צעירים ויאפשר למשפחות רבות לרכוש את הדירה הראשונה שלהם בעיר רחובות.

עוד נציין כי נמשכות עבודות הפיתוח. ברבעון השלישי של שנת 2023 החלו עבודות הפיתוח גם בשכונה הוותיקה ברחוב הורביץ, באזור התעשייה רכטמן ובשכונת קריית ההגנה – "בראשית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר