גורודסקי 4 - הבניין היפה לשנת 2016
גורודסקי 4 - הבניין היפה לשנת 2016

חושבים שהבניין שלכם הכי יפה ברחובות? תוכיחו!

תחרות הבניין היפה לשנת 2017 ברחובות יצאה לדרך זו השנה החמישית. בתחרות משתתפים בנייני מגורים, משרדים ומסחר ותעשיה אשר בנייתם הסתיימה במהלך 2016-2017

פורסם בתאריך: 15.10.17 08:12

-->

עיריית רחובות, באמצעות לשכת ראש העיר ומינהל ההנדסה, מקיימת בעיר זו השנה החמישית את תחרות הבניין היפה. במסגרת התחרות יבחנו מספר קטגוריות לזכייה, החל מהבניין היפה ביותר, דרך פיתוח השטח היפה ביותר, מבואת הכניסה היפה ביותר ושילוב בניה חדשה עם שימור.

גורודסקי 4 - הבניין היפה לשנת 2016

גורודסקי 4 – הבניין היפה לשנת 2016

 

מי שזכאי להשתתף בתחרות הם יזמים של בנייני מגורים, משרדים ומסחר ותעשייה, אשר בנייתם הסתיימה בשנים 2016-2017. מי שלא קיבל אישור אכלוס (טופס 4) אינו רשאי להשתתף בתחרות. את המועמדות יש להגיש עד ליום ראשון ה-19.11 בצירוף תמונה של הלובי, חזית המבנה, פיתוח השטח שמסביב למבנה ודירה לדוגמה (בבנייני מגורים). התמונות יוצגו בפורמט A4 על גבי קאפה. בתחתית כל תמונה יש לציין את כתובת המבנה, שם האדריכל והקבלן.

בוועדת הפרס ישפטו ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, רחמים מלול, מהנדסת העיר דלית הראל, מנהל אגף תכנון ורישוי שגיא תמרי, מנהל אגף הפיקוח על הבניה ניסים מחבוש, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה יוסי כפיר, חבר מועצת העיר ונציג ציבור. הבניינים שיעלו לשלב הגמר יזכו לסיור מצד צוות השיפוט. בסיום התחרות יוענקו תעודות הוקרה למשתתפים ולזוכה.

יהודית בירק 3 - הגינה היפה לשנת 2016

יהודית בירק 3 – הגינה היפה לשנת 2016

 

רחמים מלול: "רחובות עברה בשנים האחרונות תהליך של בנייה מאסיבית. למרות הגידול בבניינים הנבנים בעיר, אנו שמים דגש על חזות הבניין ואיכותו כדי לשמור על עיר יפה ואטרקטיבית. אני מקווה שבאמצעות התחרות נחזק את המדיניות לפיתוח בר קיימא ולסביבה ירוקה, יפה ונעימה לעין".

דלית הראל: "ציבור הקבלנים, היזמים והאדריכלים מוזמנים להצטרף למועדון היוקרתי של מצוינות הבניה בעיר רחובות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות לעופרה מדהלה במינהל ההנדסה בטל':  089392260.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר