הצנחנים רחובות. קרדיט כנען שנהב אדריכלים
הצנחנים רחובות. קרדיט כנען שנהב אדריכלים

202 דירות: אושר להפקדה פרויקט התחדשות עירונית ברחובות

במקום שלושה בנייני רכבת הכוללים 54 יחידות דיור, צפויים להיבנות 5 בניינים  בני 10 קומות כל אחד, מעל קומת קרקע. ומה יהיה בקומת הקרקע?

פורסם בתאריך: 28.11.23 07:39

-->

הוועדה המחוזית מרכז, אישרה להפקדה את פרויקט הצנחנים ברחובות – פרויקט פינוי בינוי במזרח העיר. האישור ניתן בסוף השבוע, לאחר שהוועדה דחתה את ההתנגדויות לפרויקט מצד דיירים.

יזמית הפרויקט, חברת גרופית, קידמה את התכנון. מדובר בהתחדשות בשטח של 5.2 דונם, ברחוב הצנחנים 11-15, שם ניצבים כיום שלושה בנייני רכבת הכוללים 54 יחידות דיור. במקומם צפויים להיבנות 5 בניינים  בני 10 קומות כל אחד, מעל קומת קרקע. בקומת הקרקע יהיו שטחים ציבוריים וגני ילדים.

הפרויקט כולל 202 יחידות דיור בשטח ממוצע של 96 מ"ר – תוספת של 148 יחידות דיור. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 3,4, ו-5 חדרים, וכן פנטהאוזים. בעלי הדירות מקבלים תוספת של 20 מ"ר, מרפסת שמש בת 12 מ"ר, מחסן וחניה תת קרקעית. את הפרויקט מתכננים משרד כנען שנהב אדריכלים.

 

התוכנית הופקדה בוועדה המחוזית ביולי האחרון, והוגשו לה התנגדויות מצד התושבים המתגוררים בסמיכות. ההתנגדויות נגעו בין היתר לחסימת שדה הראייה וכן להכבדה על תשתיות ותנועה. לאחר שהוועדה דנה בהתנגדויות ודחתה אותן, ניתן כאמור תוקף חוקי להפקדה.

תמיר עטאר, סמנכ"ל הנדסה בגרופית, אמר: "בימים אלה, שבהם נושא הביטחון מקבל משנה תוקף, יש חשיבות לקידום מהיר של פרוייקטי התחדשות עירונית, המבטיחים דירות חדשות ומוגנות. לשמחתנו, נראה שגורמי התכנון מבינים את חשיבות העניין, ופועלים במהירות בכל הנוגע לאישור פרוייקטי התחדשות עירונית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר