הדמיית מעונות הסטודנטים ברחובות, אילן לקנר, באדיבות דוברות העירייה
הדמיית מעונות הסטודנטים ברחובות, אילן לקנר, באדיבות דוברות העירייה

500 יחידות דיור: החלה בניית מעונות הסטודנטים ברחובות

כיום יש כ-13,000 סטודנטים שלומדים בעיר והצפי ל-2025 הוא ל-15,000. תמהיל הדירות יהיה דירות יחיד ודירות שותפים, במסגרת הפרויקט ייבנה גם שטח מסחרי של כ-1,100 מ"ר

פורסם בתאריך: 27.4.23 10:39

-->

עיריית רחובות, באמצעות החברה לפיתוח רחובות, החלה בבניית מעונות לסטודנטים בסמוך למכון ויצמן למדע והפקולטה לחקלאות בצומת האצ"ל – דרך הים. הבנייה צפויה להסתיים בתוך כשנתיים וחצי.  בפרויקט ייבנו כ-500 יחידות דיור. את הבנייה והתפעול מבצעת חברת שיכון ובינוי סולל בונה שזכתה בפרויקט במודל DBOT להקמת המעונות סטודנטים,

שטח הפרויקט משתרע על כארבעה דונם וכולל כ-20,000 מ"ר בנוי, מתוכם כ- 1,100 מ"ר שטח מסחרי. הפרויקט עתיד לכלול יחידות דיור עבור סטודנטים בתמהיל מגוון של דירות יחיד ודירות שותפים. היקף הפרויקט כולו מוערך בכ-260 מיליון שקלים.

ברחבי העיר רחובות יש ריכוז של מוסדות אקדמיים: מכון וייצמן, הפקולטה לחקלאות מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית, המרכז האקדמי פרס, מכללת אורט, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, המכללה לחינוך "אורות ישראל", בית הספרלסיעוד בבית החולים קפלן. מוסדות אלו מונים כיום למעלה מ-13,000 סטודנטים וסטודנטיות, המשוועים למערך מעונות סטודנטים סדור ומעודכן. במסגרת הערכות שבוצעו עבור הל"ר, מספר הסטודנטים בעיר יעמוד בשנת 2025 על למעלה מ- 15,000 סטודנטים.

 

הפרויקט מבטיח לסטודנטים תושבי העיר הנחה של 20% מתעריפי הדיור בפרויקט. מבחינת שיכון ובינוי סולל בונה חשיבות הפרויקט היא בהענקת פתרון דיור ברמה גבוהה המותאמת באופן מלא לצרכי הסטודנט והסטודנטית, וזהו פרויקט נוסף בשרשרת פרויקטים של מבני מעונות שסולל בונה מקימה ומפעילה באזור המרכז, ביחד עם מעונות האקדמית תל אביב יפו ומעונות המכון הטכנולוגי בחולון.

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "אני מברך את תושבי העיר והסטודנטים הרבים שלה על הנחת אבן הפינה לפרויקט משמעותי זה. הקמת מעונות הסטודנטים היא פרויקט דגל של עיריית רחובות, אשר מעניק מענה נדרש ביותר לציבור הצעירים הגדל ומתרחב בעיר. מיקום המעונות מצוין, בעל נגישות רבה ובאזור מתפתח. הפרויקט ייבנה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים בתחום ויעניק לסטודנטים שלנו דיור ברמה גבוהה, במחיר סביר ובמיקום נוח".

ניסים סלמן, מנכ"ל החברה לפיתוח רחובות בע"מ, אמר: "מאחורי פרויקט שכזה ישנה עבודה רבה וארוכה אני גאה שחברת שיכון ובינוי סולל בונה שמתמחה בסוג כזה של דיור בחרה להשקיע ברחובות ובציבור הסטודנטים בה ושלאחר תיאומים כה רבים בפרויקט יוצא אל הדרך והחלה בנייתו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר