מנופים באתר בנייה (צילום אילוסטרציה)
מנופים באתר בנייה (צילום אילוסטרציה)

758 דירות נוספות לרחובות: אושרה תכנית רשות מקרקעי ישראל בקרית ההגנה

תוכנית קרית ההגנה מזרח אשר קודמה על ידי רשות מקרקעי ישראל בשיתוף עם עיריית רחובות אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז

פורסם בתאריך: 9.6.21 16:12

-->

תוכנית קרית ההגנה מזרח, אשר קודמה על ידי רשות מקרקעי ישראל – מרחב עסקי מרכז, בשיתוף עם עיריית רחובות, אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז. התוכנית מציעה הקמת שכונת מגורים בהיקף 758 יחידות דיור לבנייה רוויה ולבניה צמודת קרקע לכיוון כביש 40 ממזרח ודרך מנחם בגין מצפון.

התכנית כוללת תמהיל מעורב של בינוי צמודי קרקע ודירות גן / גג היוצרים חיבור אורבני עם הבנייה הנמוכה הקיימת בשכונת ההגנה, ובניינים גבוהים המשתלבים במרקם האורבני הקיים ממערב.

כ-15 דונם יוקצו לבניית בתי ספר, גני ילדים ומוסדות שכונתיים נדרשים, בהמשך לבתי הספר הקיימים. תשומת לב ניתנה גם להקצאת שטחים ירוקים לטובת הציבור (כ-18 דונם) הן בלב השכונה והן בצפונה, כ"באפר ירוק" בסמוך לכביש 40.

מימוש התוכנית יהווה את הסנונית הראשונה של הסכם הגג המתגבש בעיר, לטובת הגדלת היצע הדיור ברחובות המהווה מוקד ביקוש במרכז. התוכנית הוכנה על ידי שלמה מגורי-כהן, אדריכל ומתכנן ערים, וקודמה על ידי אינג׳ אורי הורביץ.

ראש העיר רחמים מלול: ״מדובר בתוכנית לפיתוח שטחי מדינה בעיקר, שנמצאים צמוד לשכונת שרונה היובל. התוכנית הינה חלק מהסכם הגג המתהווה עם רשות מקרקעי ישראל, והיא למעשה המשך טבעי לפיתוח השכונה. פיתוח המקום ויישום התוכנית יביאו לחידוש כל האזור. בימים אלה אנו משלימים את תכנון הפיתוח העירוני״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר