מימין: מישאל יצחקי, דניאל יצחקי, רוני יצחקי, חנן חדד, איציק יוד (צילום: יוסי גוטה)
מימין: מישאל יצחקי, דניאל יצחקי, רוני יצחקי, חנן חדד, איציק יוד (צילום: יוסי גוטה)

שנה חדשה – שכונה חדשה

רחובות: הונחה אבן פינה בשכונת "רחובות elite" של קבוצת יצחקי

פורסם בתאריך: 19.9.17 07:11

-->

ברחובות התקיים באחרונה אירוע חגיגי להנחת אבן הפינה של שכונת "רחובות elite", המוקמת על ידי קבוצת יצחקי. האירוע התקיים בנוכחות בכירים מענף הנדל"ן ומחברת יצחקי, ביניהם מישאל יצחקי – מבעלי הקבוצה, דניאל יצחקי – מייסד ובעליה, רוני יצחקי – מבעלי קבוצת יצחקי השקעות, חנן חדד ואיציק יוד – השותפים בפרויקט מחברת נווה יסמין, נציגי הבנק המלווה של הפרויקט, האדריכל גיל שנהב והאדריכל זמיר תירוש מחברת האדריכלים כנען-שנהב מתכננת הפרויקט.

במקביל להנחת אבן הפינה בפרויקט, חברת יצחקי פתחה לשיווק גם את הבניין השני כשמחירי דירות 4 חדרים יחלו ב-1.65 מיליון שקל.

קבוצת יצחקי נמצאת בשלבי שיווק מתקדמים בשיווק שלב א' של שכונת "רחובות elite", הכולל 188 יחידות דיור בשני בניינים בני 24 קומות כל אחד. בהמשך צפויה החברה לפתוח לשיווק את יתר השלבים בשכונה, שתכלול בסך הכל 620 יחידות דיור על פני שבעה בנייני מגורים.

בשכונה החדשה שתבנה יוקם פארק ירוק בשטח של 12.5 דונם, גני ילדים, בית ספר, מרכז מסחרי שישלב משרדים ומרפאות, ופיתוח סביבתי שישרת את תושבי השכונה והסביבה. מיקום השכונה החדשה הוא באזור דרך הים והוא נמצא בנגישות גבוהה לכביש 42, 411, חיבור עתידי ל-431, מה שיגדיל משמעותית את הנגישות אליה.

על פי רשות המסים, נראה שהמחירים ברחובות זולים בכ-300 אלף שקלים בהשוואה לערים הסמוכות כמו נס ציונה, ראשון לציון ובאר יעקב.

רוני טננבאום, סמנכ"לית השיווק בקבוצת יצחקי: "אנו שמחים ונרגשים על הנחת אבן הפינה בפרויקט שמסמלת את היציאה לדרך בהקמת השכונה החדשה בעיר רחובות. שכונת רחובות elite תביא בשורה חדשה לאזור ותגדיל משמעותית את היצע הדירות בעיר, המבוקשת מאד על ידי זוגות צעירים ומשפרי דיור. רחובות נמצאת במיקום מושלם בפאתי גוש דן, ומביאה אליה כל שנה אוכלוסייה חזקה חדשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר