ליאור ברדוגו (צילום: יובל אסף)
ליאור ברדוגו (צילום: יובל אסף)

ברדוגו גרופ תקצה 250 מיליון שקלים לרכישת קרקעות ברחובות בהליך מזורז

חברת ברדוגו גרופ מציעה לבעלי קרקעות ברחובות הזדמנות לחתום על עסקה למכירת הקרקע שבבעלותם בהליך מהיר ומוסדר מולה. גם משרדי תיווך מקומיים יוכלו להשתתף בהצעות

פורסם בתאריך: 25.2.20 12:30

-->

ברדוגו גרופ, הנמצאת בבעלותו של היזם ליאור ברדוגו, מדווחת כי תקצה כ-250 מיליון שקלים עבור רכישת קרקעות ברחובות במהלך השנה הקרובה. מדובר בצעד משמעותי של החברה, המציעה לבעלי קרקעות בעיר הזדמנות לחתום על עסקה למכירת הקרקע שבבעלותם בהליך מהיר ומוסדר מולה. גם משרדי תיווך מקומיים יוכלו להשתתף בהצעות, בתנאי שיציעו קרקע אחת ובלבד שתהיה להם בלעדיות מבעלי הקרקע. כל בעל קרקע אשר יהיה מעוניין בעסקה יוכל להציע רק קרקע אחת שברשותו.

מהחברה נמסר: "על מנת לעמוד ביעדים הוקם צוות מומחים בעלי ניסיון רב, המורכב משמאי מקרקעין, עורכי דין וצוות פיננסי שיהיה אמון על בחינת הקרקעות שיוצאו לחברה על ידי בעלי קרקע ומתווכים. בראש הצוות יעמוד הבעלים ליאור ברדוגו. את הקרקעות שנרכשו תפרסם החברה בסוף חודש אפריל".

ליאור ברדוגו, יו"ר ובעלים ברדוגו גרופ: "מדובר בהליך מיוחד ויוצא דופן של חברתנו שנולד כתוצאה ממלאי קרקעות עודף שקיים במרכז העיר רחובות, ורצון החברה להמשיך ולהתבסס בעיר. זהו תהליך שאנו גאים להיות שותפים לו – יצירת מרחב אורבני מתקדם שיחדש את פניו של המרכז הוותיק תוך שמירה על צביונו, ויתרום לאיכות החיים של כל התושבים המתגוררים בסביבה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר