פרויקט RENE (הדמיה: סטודיו פיבוט)
פרויקט RENE (הדמיה: סטודיו פיבוט)

פרויקט המגורים RENE ברחוב טלר ברחובות קיבל היתר. הבנייה תחל בקרוב

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברחובות מסרה את ההיתר לפרויקט המגורים RENE ברחוב טלר. החברה הודיעה כי תחל את בנייתו כבר החודש ועל פי הערכותיה בתוך כשנתיים יסתיימו עבודות ההקמה

פורסם בתאריך: 24.11.19 10:46

-->

חודשים ספורים לאחר שהיזם ליאור ברדוגו, מבעלי ברדוגו גרופ, רכש ברחוב טלר ברחובות קרקע ועליה שני מבנים ישנים, ושלושה חודשים לאחר הריסתם, מסרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה את ההיתר לפרויקט המגורים RENE. החברה הודיעה כי תחל את בנייתו כבר החודש ועל פי הערכותיה בתוך כשנתיים יסתיימו עבודות ההקמה.

פרויקט RENE, המלווה על ידי בנק פועלים ותוכנן על ידי משרד אדריכלים בהר מוסקוביץ', מציע דירות 5 חדרים וכן דירות מיוחדות. על פי נתוני החברה, עד כה נמכרו כמחצית מהדירות בפרויקט וכעת משווקת הדירות הגדולות והמיוחדות: דירות מיני פנטהאוז, דירות הדופלקס והגן. מדובר בדירות בסטנדרטים גבוהים במחירים של החל מ-2.32 מיליון שקלים לדירות 5 חדרים עם מרפסת בגודל של כ-19 מ"ר, הכוללות מפרט טכני עשיר במיוחד ומטבח משודרג. דירות גן ימכרו במחיר של החל מ-3.4 מיליון שקלים. הדופלקסים ששטחם החל מ-157 מ"ר בנוי ועוד כ-69 מ"ר מרפסות, יימכרו במחיר של החל מ-3.4 מיליון שקלים. לרוכשים בפרויקט יינתן ליווי בנקאי מלא בכל שלבי הפרויקט הכולל ערבות בנקאית על פי חוק מכר דירות.

פרויקט RENE (הדמיה: סטודיו פיבוט)

פרויקט RENE (הדמיה: סטודיו פיבוט)

ליאור ברדוגו, מנכ"ל ומבעלי ברדוגו גרופ: "מדובר בבניין אחד מתוך סדרת בנינים שהחברה תבנה ברחוב טלר. עם תחילת העבודות לבניית הבניין הראשון אני מבקש להודות לבנק הפועלים על השותפות האסטרטגית לדרך וכן לכל מי שסייע לקדם את התוכנית לידי ביצוע. אני מייחל להמשך שתופי פעולה פוריים בין חברתנו והרשות המקומית. אין ספק שפרויקטים מסוג זה המחדשים את המרכז הוותיק של העיר, תורמים לשיפור איכות חיי כלל התושבים במקום ולהגדלת היצע הדירות למגורים ברחובות. במהלך החודשים האחרונים מאז החל השיווק אנו עדים לביקוש ער למגורים במרכז העיר הן מצד קהל צעיר ומשפחות והן מצד קהל בוגר יותר המחפש סביבת מגורים נוחה ומעוניין להתגורר בבניין חדיש ועכשווי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נתי

    בנייה מאסיבית .. עיר ללא רחמים.. רק ארנונה מעניין אתהמתפרנסים מניהול העיר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר