אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אמיר ירון יעמוד בראש פורום ציבורי להתחדשות עירונית ברחובות

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק ההתחדשות העירונית, גיא צור, וקודמו בתפקיד אמיר ירון, הקימו יחד את "הפורום הציבורי להתחדשות עירונית" על מנת לקדם פרויקטים שנמצאים על הפרק ולהעלות את המודעות לנושא. אמיר ירון יהיה יו"ר הפורום

פורסם בתאריך: 29.7.19 07:54

-->

בשבוע שעבר חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק ההתחדשות העירונית, גיא צור, וקודמו בתפקיד אמיר ירון, סיכמו על הקמת הפורום להתחדשות עירונית ברחובות. זאת על מנת להביא לקידום פרויקטים שונים בנושא, וכן על מנת להעלות את המודעות בקרב התושבים לתחום זה ולחשיבותו בעיר.

התחדשות עירונית מקיפה את כל התהליכים לחידוש שכונות ותיקות – שיפוץ חזיתות , תמ"א 38 ופינוי בינוי. בפורום הציבורי להתחדשות עירונית ברחובות יהיה גם חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות, שאול צגהון, וכן מנהלים רלוונטיים בעירייה, כמו מנהל אגף רישוי ותכנון, אדריכל שגיא תמרי, אביבה חלבי, מנהלת מרכז הגישור והדיאלוג העירוני, ראש מינהלת התחדשות עירונית בקרית משה, ד"ר אור גולדפרב, וסגן מנהל אגף השכונות, אופיר עותמי. כמו כן יהיו חברים בו נציגי השכונות הוותיקות. הפורום יתכנס פעם בחודש ובו יועלו בעיות לפתרון, חסמים, יוזמות ועניינים לטיפול הקשורים בהתחדשות עירונית.

מחזיק תיק התחדשות עירונית בעבר, אמיר ירון, יהיה יו"ר הפורום, והוא כבר פועל לקידום נושאים שונים העומדים על הפרק בתחום זה.

ירון: "אני שמח לחזור ולקדם את ההתחדשות העירונית ברחובות. עבורי זה אתגר עצום לנוכח הפוטנציאל הגדול הקיים בעיר. אני מבקש להודות על האמון לראש העיריה רחמים מלול, לסגן ראש העירייה יניב מרקוביץ' ולגיא צור מחזיק תיק ההתחדשות העירונית, ומבטיח להקדיש את הניסיון הרב שרכשתי במהלך כהונתי כחבר מועצה כדי לקדם תחום חשוב זה".

ראש העיר רחמים מלול: "אני מברך על הקמת הפורום הציבורי, שיאגד את מובילי התחום בעיר ואת אנשי המקצוע ונציגי הציבור. כך ניתן יהיה לקדם את הנושא במגוון דרכים ולהגיע לקהלים רלוונטיים. אני מודה לחבר המועצה לשעבר, אמיר ירון, שחזר לעסוק בתחום בשליחות ציבורית. אין לי ספק שהוא יתרום לפורום מניסיונו ומיכולותיו".

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית: "נושא ההתחדשות העירונית הוא חלק מתפיסה חברתית מן המעלה הראשונה. יש בכוחן של תוכניות הבינוי לשנות מציאות ולהפוך הלכה למעשה אזורי אתגר במתחם העירוני לאזורי קידמה והתפתחות. התהליך כולו מורכב מכמה אדנים מהותיים המחזקים את הקשר שבין התושב למתחם מגוריו ולרשות המקומית. מיפוי העיר והמתחמים המיועדים, ההידברות ושיתוף הפעולה עם התושבים ויצירת מסלול מהיר משנה מציאות, ישנו את האופן בו אותם מתחמים עירוניים משנים את פניהם. מטרתי היא לקדם יחד עם גורמי המקצוע מסלול מהיר וזמין לתושבים המעוניינים להיכנס לתהליך ההתחדשות.

"אני שמח לצרף לצוות החשיבה את חברי אמיר ירון שישמש כיור הפורום להתחדשות עירונית. הניסיון הרב של אמיר יתרום רבות לקידום תוכנית ההתחדשות העירונית בעיר".

גיא צור

גיא צור


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר