פרויקט אביסרור 431 במערב רחובות
פרויקט אביסרור 431 במערב רחובות

נפתח לשיווק הבניין העשירי בפרויקט אביסרור 431 ברחובות

הבניין העשירי כולל 16 קומות ו-58 יח"ד של דירות בנות 4,5,6 חדרים וכן דירות מיוחדות של פנטהאוזים ודופלקסים בני 7 ו-8 חדרים

פורסם בתאריך: 15.7.19 07:55

-->

חברת אביסרור מוסרת כי נפתח לשיווק הבניין ה-10 בפרויקט "אביסרור 431" אותו היא מקימה במערב רחובות. הבניין העשירי כולל 16 קומות ו-58 יח"ד של דירות בנות 4,5,6 חדרים וכן דירות מיוחדות של פנטהאוזים ודופלקסים בני 7 ו-8 חדרים. החברה מוסרת כי נותרו לשיווק פנטהאוזים גדולים במיוחד בשטח של כ-241 מ"ר ועוד למעלה מ-100 מ"ר מרפסות.

פרויקט אביסרור 431 מאופיין בסביבה ירוקה הכוללת מוסדות חינוך ותרבות, מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה, שטחי גינון ושבילים הולנדיים, כל זאת במיקום מצוין – נגישות גבוהה לכביש 4 ו-431. רוכשי הדירות בפרויקט ייהנו מנוף לפארק המשתרע על פני 12 דונם בסביבה כפרית זרועה פרדסים.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק של החברה: "הפרויקט במערב רחובות מבוקש בזכות מיקום מעולה לצד מחירים אטרקטיביים. בשנים האחרונות שיפרה רחובות את מעמדה הסוציו-אקונומי. חברות ההיי-טק הרבות שממוקמות בה והמוסדות הלימודיים, בראשם מכון ויצמן, מושכים אחריהם רוכשים רבים המבקשים להתגורר בקרבתם. גם מקומות הבילוי שנפתחו בעיר בשנים האחרונות הם אלטרנטיבה שמשתווה למקומות הבילוי בתל אביב הנמצאת במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. אנחנו צופים שרחובות היא עיר שתמשיך להתפתח ותיתן מענה לכל מי שיבקש לגור במטרופולין במחירים שפויים".

פרויקט אביסרור במערב רחובות הוא הפרויקט הגדול ביותר שנבנה כעת בעיר, עם כ-960 יחידות דיור ב-12 מגדלים, על שטח של כ-77 דונם. במסגרת הקמת הפרויקט ביצעה חברת אביסרור בשכונה עבודות פיתוח רבות שכללו שדרוג כבישים ודרכים, בניית פארק ציבורי הכולל מתקני משחקים לילדים, מתקני כושר, שבילי הליכה ואופניים, פינות ישיבה מוצלות ומדשאות. בצמוד לפרויקט ובמרחק הליכה נמצא ביה"ס יסודי ממלכתי ע"ש בגין, כמו גם שטחי מסחר ומבני ציבור נוספים, ביניהם בית כנסת וגן ילדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר