מגדלי הים התיכון בגני תקווה
מגדלי הים התיכון בגני תקווה

"מגדלי הים התיכון" מגיעים לרחובות

מחר (שני) יתקיים ברחובות טקס "הנחת אבן הפינה" של בניינה החדש של רשת הדיור המוגן "מגדלי הים התיכון". הבניין, השמיני במספר של הרשת, יכיל 250 יחידות דיור וכן מחלקה סיעודית

פורסם בתאריך: 7.7.19 07:27

-->

מחר (שני) יתקיים בעיר רחובות טקס "הנחת אבן הפינה" של בניינה החדש של רשת הדיור המוגן "מגדלי הים התיכון". הבניין, השמיני במספר של הרשת, יכיל 250 יחידות דיור וכן מחלקה סיעודית.

בטקס ישתתפו בין היתר ראש העיר רחמים מלול, יו"ר דירקטוריון מגדלי הים התיכון מוטי קירשנבאום, סגן יו"ר הדירקטוריון בוריס לוין, מנכ"ל הרשת דורון ארנון, חברי הדירקטוריון וההנהלה הבכירה.

מוטי קירשנבאום, יו"ר הדירקטוריון: "אנחנו נרגשים להכריז רשמית על בניית הבניין השמיני של הרשת בעיר רחובות, ומודים לראש העיר על העזרה והתמיכה בהגשמת החלום שיאפשר לתושבי רחובות והסביבה, בני הגיל השלישי, ליהנות מהיתרונות של דיור איכותי. אין לנו ספק שבני הגיל השלישי מרחובות והסביבה ייהנו מעולמות תוכן עשירים, חיים חברתיים, מעניינים ותוססים עם בני גילם בבית החדש שאנו נקים".

מוטי קירשנבאום

מוטי קירשנבאום

רשת מגדלי הים התיכון פעילה כבר 30 שנה ומפעילה ומנהלת כ-1,650 יחידות דיור בשבעה בתים ברחבי הארץ. הפרויקט החדש ברחובות יכלול שני מגדלי מגורים אשר כל אחד מהם יתנשא לגובה של 18 קומות, ומעליהם ייבנו שתי קומות מסד שיכללו את כל השטחים הציבוריים של הבית: לובי, מסעדה, קפיטריה, אולם אירועים ומתחם ספא הכולל בריכה וחדר כושר.

הרשת הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בשווי של למעלה ממיליארד שקלים, ולה קרן השקעות המשקיעה בסטרטאפים לשיפור חייהם של בני הגיל השלישי. הרשת מנהלת בבנייניה ובאופן עצמאי מחלקות סיעודיות המאובזרות במכשור חדשני ובצוות רפואי רחב המעניק למטופליה טיפול סיעודי אישי מלא. לאחרונה החלה הרשת בפעילות נוספת הקשורה בהקמה והפעלה של מועדוני צרכנות לבני הגיל השלישי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר