מתחם CENTRO (צילום: יח"צ)
מתחם CENTRO (צילום: יח"צ)

מתחם משרדים ומסחר חדש בשם CENTRO נחנך במערב רחובות

המתחם, בשטח 25 דונם, בבעלות קרן הריט מניבים, חברת יוחננוף וחברת פרשקובסקי

פורסם בתאריך: 9.8.17 07:00

-->

שדרוג משמעותי לעסקים, למסחר ולמקומות העבודה ברחובות: קרן הריט מניבים, חברת יוחננוף וחברת פרשקובסקי משיקות בימים אלה את מתחם CENTRO, מתחם משרדים ומסחר רחב ממדים במערב העיר. המתחם ממוקם על ציר התנועה המרכזי "דרך הים", בצומת הרחובות גד פיינשטיין, דרך הים ומוטי קינד, בפארק העסקים רחובות על שם הורביץ.

המתחם משתרע על 25 דונם וכולל כ-12 אלף מ"ר שטחי מסחר וכ-16 אלף מ"ר משרדים בבניין בן 6 קומות. בנוסף למבנים הקיימים במתחם, קיימות זכויות בניה להקמת כ-2,000 מ"ר נוספים של שטחי מסחר. שטחי המסחר הנוספים ייבנו בעתיד וצפויים לכלול בשלב מאוחר יותר גם תחנת רכבת שניה בעיר רחובות.

קרן הריט מניבים רכשה 50 אחוז מהמתחם מחברת פרשקובסקי ושותפתה יוחננוף בכ-133 מיליון שקלים. כיום הבעלות על המתחם מתחלקת בין שלושה שותפים: קרן הריט מניבים המחזיקה כאמור ב-50 אחוז, חברת הנדלן פרשקובסקי (25 אחוז) ויוחננוף (25 אחוז).

מתחם CENTRO (צילום: יח"צ)

מתחם CENTRO (צילום: יח"צ)

 

לדברי תמר בן ארי, מנהלת המתחם: ״השקת מתחם CENTRO ברחובות מהווה בשורה גם לעסקים וגם לתושבי העיר. המרכז ישרת את תושבי האזור לרבות תושבי כפר גבירול, נס ציונה ויבנה, ויציע שפע של מקומות חניה, מגוון עסקים רחב ותוספת משרדים וחברות שיגדילו את היצע התעסוקה בעיר. גם עבור העסקים מדובר בבשורה, שכן המתחם מציע ריכוז עסקי מסחר אטרקטיביים, לרבות פתרונות הסעדה ובילוי בקרבת השכונות המערביות של רחובות בפרט, כמו גם לתושבי הסביבה בכלל. כיום היצע מרכזי המסחר המגוונים באזור הינו מוגבל. המתחם מציע מחירים אטרקטיביים של דמי השכירות ושל דמי הניהול, ועם אכלוסו המלא ייצור תעבורה גבוהה. בסך הכל זו עסקה משתלמת לעסקים השונים. בימים אלה ועם השקת המתחם, אנחנו מתחילים בפעילות שיווקית שמטרתה לחשוף את המתחם לקהל הרחב״.

נכון להיום כ-70 אחוז משטחי המסחר וכ-50 אחוז משטחי המשרדים כבר הושכרו, בעוד יתרת השטחים נמצאת בהליכי שיווק מתקדמים. בין השטחים המסחריים שהושכרו והחלו לפעול במתחם: רשת הסופרמרקטים יוחננוף, שנחשבת לעוגן במתחם ומפעילה סניף חדש בשטח של כ-5,000 מ"ר; חנות אופנה מרשת "פוזה" בשטח של כ-1,500 מ"ר; חנות ג'מבו סטוק המשתרעת על כ-600 מ"ר (בחנות גם מופעל סניף חלוקת חבילות של הדואר); גרובר פארם – חוות דגים וציפורים בשטח של כ-150 מ"ר; סניף של גרעיני עפולה בשטח של כ-180 מ"ר; דוקטור דרינק (ממכר משקאות חריפים, יינות וטבק) בשטח של כ-220 מ"ר; סניף של ניצת הדובדבן בשטח של כ-220 מ"ר; גלידה "גולדה" המשתרעת על כ-150 מ"ר; וסניף של רשת בורגרים בשטח של כ-120 מ"ר.

בניין המשרדים הינו בן 6 קומות, ומתאפיין בשטחי קומה גדולים במיוחד (כ-2,800 מ"ר) המאפשרים גמישות מרבית לשוכרים. חברות פרשקובסקי ויוחננוף מעבירות בשבועות הקרובים את מטות החברות, בשטח של 1,100-1,200 מ"ר כל אחת, לבניין. בנוסף, בקרוב יחל לפעול בבניין חדר כושר ענק מרשת ספייס FIX, המשתרע על כ-2,700 מ"ר. במתחם פועלת חברת ניהול מרכזית המספקת, בין היתר, שירותי שמירה וניקיון, תחזוקה, חניונים, פינוי פסולת ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נטע

    נראה מצוין!
    אני חייבת להמליץ על חברת שיפוץ ועיצוב משרדים שממש עכשיו סיימה לשפץ את המשרד שלי.
    השירות מקצועי, אמין, נוח ופשוט הייתי בראש שקט לאורך כל התהליך.
    ממליצה בחום!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר