רחוב ששת הימים בקרית משה (צילום: ניר שמול)
רחוב ששת הימים בקרית משה (צילום: ניר שמול)

בקרית משה יחלו בקרוב עבודות איטום ותחזוקת גגות במימון משרד הבינוי והשיכון

ועדי בתים משותפים בשכונת קרית משה נענו ל"קול קורא" והגישו למשרד הבינוי והשיכון בקשות לקבלת סיוע במימון עבודות איטום ותחזוקת גגות בהיקף של עשרות אלפי שקלים. כל הבקשות עברו את תנאי הסף וחלק מהבקשות כבר אושרו. אם ייוותר תקציב יאושרו בקשות נוספות לביצוע כפוף לתנאי המכרז

פורסם בתאריך: 15.5.19 08:38

-->

בהמשך לפעילות מינהלת התחדשות עירונית קרית משה ומשרד הבינוי והשיכון, ועדי בתים משותפים בשכונת קרית משה נענו ל"קול קורא" והגישו למשרד הבינוי והשיכון בקשות לקבלת סיוע במימון עבודות איטום ותחזוקת גגות בהיקף של עשרות אלפי שקלים. לקול הקורא הוגשו 16 בקשות לסיוע מתוך כ-50 בניינים בשכונה ועד כה אושרו חמש בקשות של ועדי בתים לטיפול בגגות.

כל הבקשות שהוגשו עברו את תנאי הסף ונכללו בדירוג. סך התקציב של הפרויקט מוגבל ועומד על 500 אלף שקלים, ולכן ההצעות דורגו לפי שני קריטריונים שפורסמו בקול קורא: אחוז הסכמות הדיירים (50%) ואחוז הדיור הציבורי בבניין (50%). ככל שאחוז ההסכמות ואחוז הדיור הציבורי היה גבוה יותר, הציון היה גבוה יותר. כאמור, חמש ההצעות שדורגו במקומות הגבוהים ביותר, נבחרו למימוש הפרויקט.

ועדי הבתים שזכו בשלב הזה בסיוע למימון תיקון הגגות יתקשרו עם קבלן שיבחרו מתוך מאגר הקבלנים שהקימה האגודה לתרבות הדיור, אשר משמשת כזרוע ביצועית של משרד השיכון לעניין זה. לאחר בדיקת הגגות על ידי האגודה לתרבות הדיור וביצוע העבודות בפועל, ייבדק אם נותרו תקציבים ובהתאם יוחלט על טיפול בגגות נוספים שדורגו במקומות הבאים בתור.

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית: "סיום התהליך מהווה צעד חשוב נוסף בפרויקט ההתחדשות העירונית בקרית משה. נעשה הכל על מנת להמשיך בצעדים בוני האמון מול תושבי קרית משה, ובהתאם לחזונו של ראש העיר תהפוך קרית משה לפנינה ברחובות".

גיא צור

גיא צור

ראש מינהלת התחדשות עירונית, ד"ר אור גולדפרב: "המינהלת וצוות שיקום שכונות סייעו לוועדי הבתים ולתושבים בתהליך הכנת ההצעות ל"קול הקורא" כדי להבטיח שלכל התושבים הזקוקים לסיוע תינתן הזדמנות להיכלל בקול הקורא. העובדה שכל ההצעות שהוגשו למכרז עברו את תנאי הסף ונכללו במכרז, מהווה עדות חזקה לערבות ההדדית של התושבים, לאחדות שלהם ולמחויבות העמוקה שלהם לשינוי, התחדשות ושיפור איכות החיים בשכונה – היום ובעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר