תלמידי מכינת שובו אחים בשיפוץ דירות בקרית משה
תלמידי מכינת שובו אחים בשיפוץ דירות בקרית משה

תלמידי המכינה הקדם צבאית ״שובו אחים״ שיפצו 17 דירות בקרית משה הודות לתרומה של קק"ל

קק״ל תרמה לשיפוץ 17 דירות בקרית משה ברחובות. הדירות שופצו על ידי תלמידי המכינה הקדם צבאית ״שובו אחים״. יו"ר קק"ל דניאל עטר: "שיתוף הפעולה עם חניכי המכינה הוא מרגש מאוד ויוצא דופן. נשמח להפוך את העשייה הזו למסורת מדי שנה"

פורסם בתאריך: 7.4.19 07:49

-->

המכינה הקדם צבאית בשכונת קרית משה, "שובו אחים", ביצעה זו השנה השלישית את פרויקט שיפוץ הדירות "שינוי בינוי" לרווחת תושבי השכונה. המכינה לקחה על עצמה לשפץ 17 דירות תוך 3 ימים, בעזרתם של מתנדבים רבים ואנשי מקצוע אשר נרתמו למהלך. השיפוץ כולל צביעה, תיקונים עבודות חשמל ועיצוב של מעצבי פנים שנרתמו אף הם למהלך.

בשבועיים הראשונים של חודש אפריל עורכת קרן קיימת לישראל פרויקט ארצי ענק, במסגרתו נערכות עבודות שיפוץ ושדרוג מוסדות המשרתים ניצולי שואה, קשישים, בעלי מוגבלות, עולים חדשים ונוער ב-61 רשויות שונות. בשיתוף פעולה ראשון בין קק״ל למכינה, קק״ל היא זו אשר מימנה את השיפוץ של 17 הדירות בקרית משה.

ביום חמישי (4.4) הגיע דניאל עטר, יו״ר קק״ל, לביקור ברחובות ונפגש עם ראש העירייה רחמים מלול לשיחה עם תלמידי מכינת שובו אחים שהשתתפו בשיפוץ בשכונה שבה הם מתגוררים. יחד איתם השתתפו במפגש גם חבר המועצה ויו״ר דירקטוריון חוויות, אמיתי כהן, ממייסדי המכינה, ומנהל המכינה רונאל ביבי.

רחמים מלול, אמיתי כהן ודניאל עטר

רחמים מלול: ״המכינה הפכה למרכז רוחני קהילתי ולמוסד משמעותי בשכונה. התלמידים עשו היום מעשה גדול עבור תושבי הדירות, נמשיך לתמוך במכינה על מנת שיוסיפו טוב בעיר״.

יו"ר קק"ל דניאל עטר: "שיתוף הפעולה של קק״ל עם חניכי המכינה הקדם צבאית הוא מרגש מאוד ויוצא דופן. נשמח להפוך את העשייה הזו למסורת מדי שנה. קרן קיימת לישראל רואה בתרומה לקהילה ערך עליון והחליטה השנה לרכז מאמץ ולהוביל פעילות משמעותית ותורמת שתשפיע באופן מהותי לטובה על קהילות רבות בכל רחבי הארץ לאורך זמן. קק״ל מקדמת את החזון הציוני בכל פעולותיה. קידום אורח חיים קהילתי למען התושבים הוא זכות וכבוד רב עבורנו״.

חבר המועצה ויו״ר דירקטוריון חוויות, אמיתי כהן: ״פסח הוא חג המצווה לדאוג לזולת, ובנוסף לפרויקט הנפלא הזה אנו זוכים לחלק קמחא דפסחא ולעשות לליל סדר קהילתי. אני גאה לראות את פעילות המכינה והגרעין התורני בשכונה וברצוני להודות לראש העיר רחמים מלול על התמיכה במהלך השנה כולה, ולקק״ל על התמיכה בפרויקט המבורך הזה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר