הבניין ברחובו דובנבוים 8 ברחובות (צילום: יח"צ)
הבניין ברחובו דובנבוים 8 ברחובות (צילום: יח"צ)

פרויקט דובנבוים 8 ברחובות קיבל טופס 4

בנייין הבוטיק קיבל אישור אכלוס לאחר סיור שנערך במקום עם ראש העיר

פורסם בתאריך: 2.8.17 08:00

-->

חברת פרי נדל״ן קיבלה אישור לאכלוס (טופס 4) פרויקט נוסף שלה בעיר – בניין בוטיק ברחוב דובנבוים 8. את אישור האכלוס קיבלה החברה לאחר ביצוע ״סיור טופס 4״ עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול.

אכלוס הפרויקט הינו חלק ממבצע אכלוס של כ-200 דירות של פרי נדל״ן בעיר רחובות, אשר צפוי להיות מושלם בשבועות הקרובים. החברה כבר השלימה בהצלחה את מסירת הדירות בפרויקט ׳דוד מזרחי׳ ופרויקט ווילקומיץ׳. כמו כן, מסרה החברה פרויקט ברחוב גורודסקי ובקרוב צפויים להתקבל טופסי אכלוס גם לפרויקטים ברחוב הפלמ״ח ובפרויקט פקאן.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן, ״אכלוס פרויקט דובנבוים הוא אבן דרך נוספת של פרי נדל״ן בביסוס מעמדה כחברת בניה מהמובילות ברחובות. אנו גאים להיות חלק מאבני הבניין של העיר. מלבד העברת משרדי החברה לרחובות, אנו בשלבים מתקדמים של תכנון פרויקט הדגל שלנו בעיר ונמשיך להשקיע בה גם בשנים הקרובות״.

פרויקט הדגל עליו מדבר ברדוגו הינו פרויקט פרי פלייס לבניית 750 יחידות דיור להשכרה לסטודנטים, בשילוב עם פרויקטי מסחר ומלונאות. הפרוקיט, שממוקם בכניסה לעיר, בסמוך לתחנת הרכבת, למכון ויצמן ולפקולטה לחקלאות, נמצא בשלבי שיווק אחרונים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר