רחובות החדשה (הדמיה: א.א סטודיו)
רחובות החדשה (הדמיה: א.א סטודיו)

חברת "אזורים" מציעה הטבות לרוכשי דירות בשכונת "רחובות החדשה" לקראת הבחירות

על רקע אי הוודאות בשוק הנדל"ן חברת "אזורים" מציעה כי הרוכשים בפרויקט "רחובות החדשה" ייהנו ממבצע הכולל תנאי מימון אטרקטיביים ופטור מהצמדה למדד תשומות הבנייה

פורסם בתאריך: 12.3.19 07:43

-->

חברת "אזורים" משיקה הטבות לתקופת הבחירות הקרובה לדירות בשכונת "רחובות החדשה". זאת בעקבות מחקר שנערך עבור אזורים באמצעות מכון המחקר Ipsos, אשר הראה כי 94% מהציבור אינו מאמין שמחירי הדיור ירדו בשנה הקרובה וכי חלק גדול מהציבור מאוכזב מתוצאות תכנית מחיר למשתכן. במקביל, 85% מהציבור ציין כי לממשלה ולהרכב הממשלה תהיה השפעה על מחירי הנדל"ן.

במסגרת הפרויקט הנוכחי ב"רחובות החדשה", נמכרו עד כה עשרות דירות מתוך 225 יחידות דיור ב-4 בניינים. תמהיל הדירות מגוון וכולל עשרות דירות קטנות של 3 חדרים בבניינים בני 8 קומות בלבד. צפי סיום הפרויקט הינו בעוד כשנה וחצי. תמהיל הדירות בשלב החדש יכלול עשרות דירות 3 חדרים בשטח של כ-78 מ"ר+ מרפסת בשטח 10 מ"ר, דירות 4 חדרים בשטח של כ-101 מ"ר + מרפסת בשטח 11 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח 115 מ' + 12 מ"ר מרפסת. באזור בו ייבנה השלב החדש צפוי להתבצע פיתוח סביבתי עשיר שיכלול שטחים ירוקים.

על רקע אי הוודאות בשוק הנדל"ן, החברה תציע מחירים מיוחדים והטבות ייחודיות שנותנות מענה לרוכשי דירות בתקופה הנוכחית. שוויין של ההטבות מגיע לעשרות אלפי שקלים ויותר והן יינתנו לרוכשים דירות עד ליום הבחירות. ההטבות יכללו פריסת תשלומים אטרקטיבית: לקוחות ישלמו 20% בלבד ממחיר הדירה במעמד החתימה ואת 80% הנותרים בסמוך לאכלוס, פרק זמן שיאפשר להם אורך נשימה תזרימי למכירת נכס קיים או למגורים בשכירות, תוך חיסכון של הלוואת גישור.

פטור מהצמדה למדד תשומות הבנייה: רוכשי דירות רבים אינם מודעים לסעיף של הצמדה למדד תשומות הבנייה שעלול לייקר את הרכישה בשיעור של עשרות אלפי שקלים ויותר, במיוחד במקרה של אכלוס רחוק מועד. במסגרת המבצע אזורים תעניק לרוכשים פטור מהצמדה למדד תשומות הבנייה כשעלויות המדד יושתו על החברה.

גיל גורביץ', מנהל שיווק ומכירות בחברת אזורים: "בעקבות סקר שערכנו לקראת הבחירות התחזקה אצלנו התחושה שכרגע רוב הציבור בישראל סבור כי לאחר הבחירות מחירי הדירות יישארו יציבים או יעלו, לכן החלטנו לצאת עם הטבות מיוחדות לקראת הבחירות שמעודדות אנשים לא לדחות את רכישת הדירה ולא לחכות להבטחות נוספות, כי אין לדעת מה יקרה אחרי הבחירות. שכונת "רחובות החדשה" הינה השכונה המבוקשת ברחובות. מדובר בשכונה קהילתית ש"אזורים" פועלת בבנייתה כבר 15 שנים. בשכונה פארקים, מרכז מסחרי, מערכת חינוך איכותית וקאנטרי. עד כה הקימה החברה אלפי יחידות במסגרת פעילותה בשכונה. ההטבות נועדו לסייע לרוכשי דירות הנמצאים בחוסר ודאות באשר למחירי הדיור ולעזור להם בעת רכישה הדירה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר