ויצמן 33 (הבניין היפה)
ויצמן 33. הבניין היפה לשנת 2018

גם אתם קובעים‎ מי הבניין הכי יפה ברחובות

תחרות הבניין היפה ברחובות יוצאת לדרך זו השנה החמישית, במטרה לעודד מצוינות בעיצוב ובבנייה, תוך כדי חיזוק מדיניות פיתוח בר-קיימא. בתחרות שיזם מנהל ההנדסה בעיריית רחובות יכולים להשתתף בנייני מגורים, משרדים, מסחר ותעשייה שבנייתם הסתיימה במהלך 2018-2017. בשקלול התוצאות תילקח בחשבון גם הצבעה באמצעות עמוד הפייסבוק של עיריית רחובות

פורסם בתאריך: 3.3.19 16:56

-->

עיריית רחובות, באמצעות לשכת ראש העיר ומינהל ההנדסה, מקיימת בעיר זו השנה החמישית את "תחרות הבניין היפה". במסגרת התחרות ייבחנו מספר קטגוריות לזכייה: הבניין בעיצוב היפה ביותר, פיתוח השטח היפה ביותר, מבואת הכניסה היפה ביותר ושילוב בנייה חדשה עם שימור. התמונות הטובות ביותר יועלו לעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות ובשקלול התוצאות תילקח בחשבון גם בחירת התושבים באמצעות עמוד הפייסבוק.

זכאים להשתתף בתחרות יזמים של בנייני מגורים, משרדים, מסחר ותעשייה אשר בנייתם הסתיימה בשנים 2018-2017. מה נדרש? תמונה של הלובי, חזית המבנה, פיתוח השטח שמסביב למבנה ודירה לדוגמה (בבנייני מגורים). התמונות יוצגו בפורמט A4 על גבי קאפה. בתחתית כל תמונה יש לציין את כתובת המבנה, שם האדריכל והקבלן. את המועמדות יש להגיש עד ליום 24.3.2019 באמצעות הגשה למזכירות מינהל הנדסה בעיריית רחובות. בניין שלא קיבל אישור אכלוס (טופס 4) אינו רשאי להשתתף בתחרות.

ראש העיר רחמים מלול: "מהפכת הנדל"ן ברחובות בשנים האחרונות מחייבת אותנו לפעול במגוון דרכים על מנת לשמור על סטנדרט בנייה גבוה ואסתטי. חזות בניין ואיכות בנייה ברמה גבוהה הן חלק מהגורמים שהופכים את רחובות לעיר יפה ואטרקטיבית. אין לנו ספק כי באמצעות התחרות נחזק את המדיניות העירונית לפיתוח בר קיימא ולסביבה ירוקה, יפה ונעימה לעין".

מהנדסת העיר האדריכלית דלית הראל: "ציבור הקבלנים, היזמים והאדריכלים מוזמנים להצטרף למועדון היוקרתי של מצוינות הבנייה בעיר רחובות לשנה זו , ולהגיש את מועמדותם לתחרות הבניין היפה. אנו עושים הכל על מנת לשמור על מגמת הפיתוח האיכותית בעיר ולשפר אותה כל העת. התחרות הזו היא אחד האמצעים לכך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר