נטע ברזילי
נטע ברזילי

"עושים מכה" באירוויזיון: תושבי רחובות מקפיצים את מחירי האירוח לסוף השבוע של התחרות

לקראת האירוויזיון, ברחובות ובראשון לציון בעלי דירות מקפיצים את מחירי האירוח במאות אחוזים

פורסם בתאריך: 24.2.19 10:45

-->

תיירים מאירופה המחפשים מקומות לינה בישראל בתקופת האירוויזיון, בודקים גם אפשרויות לינה מחוץ לתל אביב היקרה, בניסיון לאתר מחירים מוזלים יותר, כולל לינה בדירות אירוח. מהצד השני, בעלי הדירות בערים שונות בארץ רוצים לנצל את ההזדמנות החד פעמית לרווח של אלפי שקלים בסוף שבוע אחד ומקפיצים את המחירים במאות אחוזים.

לפי בדיקה באתר הוטלס קומביינד של גולשים אירופאים המחפשים אחר לינה בתל אביב בימי האירוויזיון, כ-72% סורקים גם את הערים המקיפות את תל אביב: הרצליה, רמת השרון, רמת גן, גבעתיים, חולון ובת ים. 39% מכלל הגולשים מגיעים גם לבדוק גם את אפשרויות הלינה בערים: רעננה, כפר סבא, פתח תקווה, וראשון לציון. 22% מסתקרנים גם לגבי האפשרות ללון בנתניה, ראש העין, ורחובות.

יש לזכור שמרבית מהתיירים מגיעים ממדינות עם תחבורה ציבורית מפותחת המקלה על נסיעה בין הערים. לכן לינה מרוחקת נראית להם סבירה, בשונה מהציבור בישראל המודע לקשיי ההתניידות.

בסקירת מחירי דירות בערים שונות בסוף השבוע של האירוויזיון, 17-19 במאי, קפיצת המחיר הגדולה ביותר נמצאה בעיר רחובות. הדירה מוצעת ב-2,977 שקל לסוף השבוע המדובר, לעומת 899 שקלים בסוף שבוע רגיל. בראשון לציון נמצאה דירה במחיר של 5,413 שקלים, כאשר לאחר האירוויזיון היא כבר אינה זמינה לאירוח. ברמת גן מבקשים 3,299 שקל לעומת 1,730 שקל בסופ"ש רגיל. בבת ים 3,418 שקל לעומת 1,410 שקל בסופ"ש רגיל. בהרצליה 2,100 שקל לעומת 1,120 שקל בסופ"ש רגיל וברעננה 1,791 שקל לעומת 900 שקל בסופ"ש רגיל.

איל סגל, מאתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד: "אנו עדים לתופעות דומות סביב אירועים בינלאומיים הזוכים לביקוש רב. למשל, בחתונת הנסיך הארי, תושבי וינדזור העלו את מחיר הלינה לעשרות אלפי שקלים ובמונדיאל הרוסים הפכו את בתיהם לאכסניות מאולתרות המארחות בו זמנית מספר רב של תיירים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת
  1. ורדה אשכנזי

    עם מי עלינו לדבר על אי תיפקוד מחלקת התשתיות???
    ב-10.119 הוגשה תלונה ראשונה ב-106 לגבי מכסיי ביוב ברחוב ויצמן ואחד העם אשר בעבר טופלו עקב השיפוץ שבוצע בקיץ.
    המכסים נטרקים יום ולילה עקב תנועה בלתי פוסקת של מכוניות שטסות כאן כאילו היו באוטוסטרדה.
    כל כשבועיים בדקנו ב-106 והבטיחו עד 24.2 העבודה תסתיים כאשר בין לבין הציעו שנתקשר למנהל מחלקת התשתיות -זוכי שאובי???!!! כתבתי לאחראית תלונות הציבור באתר העיריה-לא נעניתי!המנהל לא מגיב,לשכת ראש העיר לא מתייחסת.
    בקיצור,עצוב לי ומאכזב לי מעיר שמתיימרת להיות בעלת איכות חיים גבוהה,בתחום הזה אין תגובה.
    לגבי הארנונה והשצ"פ ומיני מיסים – ממהרים לדרוש!!!!
    הזהירו אותי לפני 20 שנים לא להגיע לעיר הזו, ואני אעשה זאת לאחרים ואזהיר שלא יתקרבו לפה….

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר