רחוב ששת הימים בקרית משה (צילום: ניר שמול)
רחוב ששת הימים בקרית משה (צילום: ניר שמול)

הגג דולף? תושבי קרית משה יקבלו מימון לביצוע עבודות איטום ותחזוקת הגגות

ועדי בתים משותפים בקרית משה זכאים לקבלת סיוע של אלפי שקלים למימון עבודות איטום ותחזוקת הגגות ממשרד השיכון. הבניינים שיעמדו בתנאי סף ויזכו במימון לתיקון הגגות יוכלו לבחור קבלן לביצוע העבודות ממאגר קבלנים קיים. המועד האחרון להגשה: 10.3.19

פורסם בתאריך: 28.1.19 07:50

-->

מינהלת ההתחדשות העירונית קרית משה בעיריית רחובות ומשרד השיכון והבינוי, פועלים לביצוע עבודות איטום ותחזוקת גגות לבניינים משותפים שעומדים בתנאי הסף בשכונה. ועדי הבתים של בניינים שיעמדו בתנאי סף שיפורסמו, ושלא תוקצבו לצורך תיקון הגגות מאז ה-1.1.2013, מוזמנים להגיש הצעות לקבלת סיוע במימון. ההצעות תדורגנה לפי שני קריטריונים: אחוז הסכמות הדיירים (50%) ואחוז הדיור הציבורי בבניין (50%). ככל שאחוז ההסכמות ואחוז הדיור הציבורי גבוהים יותר, הציון יהיה גבוה יותר. ההצעות שתדורגנה במקומות הגבוהים תיבחרנה למימוש הפרויקט עד למיצוי התקציב.

במסגרת זו ניתן יהיה להגיש גם פניות פרטניות של כניסות ספציפיות בבניינים שהם בעלי מבנה מדורג, בהם אפשר לבצע שיפוצים באופן נפרד מהכניסות האחרות (בשונה מבניינים בעלי גג אחיד לכל הכניסות).

ועדי הבתים של הבניינים שיזכו בסיוע במימון לתיקון הגגות יתבקשו להתקשר עם קבלן שהם יבחרו, מתוך מאגר הקבלנים שהקימה האגודה לתרבות הדיור אשר תשמש כזרוע ביצועית של משרד השיכון.

ראש העיר רחמים מלול: "משרד השיכון ועיריית רחובות פועלים במגוון דרכים לרווחת התושבים בשכונה כבר מעכשיו, בזמן שאנו עוסקים באישור התוכניות להתחדשות עירונית בשכונה. אחת מהן היא תיקון הגגות של הבתים המשותפים בשכונה, ואני מקווה כי התושבים ינצלו את מלוא התקציב המוקדש לכך".

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק ההתחדשות העירונית, בירך על המהלך: "אנו מודים למשרד השיכון, שמשלב עמנו מאמצים לטיפול בצורכי השכונה עוד בטרם ההתחדשות העירונית בשכונה. אני קורא לוועדי הבתים שזקוקים לשיפוץ גגות ועומדים בתנאי הסף, להגיש את המסמכים הנדרשים ולנצל את התקצוב, שנועד עבורם".

ד"ר אור גולדפרב, ראש מנהלת ההתחדשות העירונית בקרית משה: "הפעילות שלנו ושל משרד השיכון תעניק מענה לאחד הצרכים החשובים של תושבי השכונה, במטרה לקדם גם את שיפור איכות החיים בתקופת הביניים, עד ליציאה לפועל של ההתחדשות העירונית שצפויה להתרחש בשנים הקרובות".

ניתן לקבל את המסמכים להגשת ההצעות במינהלת התחדשות עירונית קרית משה, מול טוכמן 108, בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00, או באמצעות פניה לדוא"ל [email protected] או בטלפונים 089571881/2. המועד האחרון להגשה: 10.3.19.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר