פארק המדע ברחובות
פארק המדע ברחובות

רחובות ברביעייה הראשונה בישראל בשטח המוקצה לבניית משרדים

הלמ"ס: רחובות מדורגת רביעית כעיר בה שטח התחלות הבנייה למשרדים גדול ביחס לשטחי המגורים שנבנו בה

פורסם בתאריך: 21.1.19 08:19

-->

נוסחת תעריפי הארנונה במדינת ישראל מחושבת כך ששטחי המגורים יוצרים גירעון לקופת הרשות המקומית, מכיוון שהם עולים לרשות הרבה מאוד כסף לעומת גובה הארנונה, ואילו שטחי מסחר, משרדים ותעסוקה מכניסים לקופת הרשות המקומית ארנונה בתעריפים גבוהים מבלי שייאלצו להשקיע במערכות כמו בתי ספר, מוסדות ציבור ועוד.

מניתוח נתוני הלמ"ס על ידי ארגון קבלני רחובות, עולה כי רחובות מדורגת רביעית כעיר בה שטח התחלות הבנייה למשרדים גדול ביחס לשטחי המגורים שנבנו בה. על פי הנתונים, ברחובות היחס עומד על 4.03 מ"ר מגורים על כל מ"ר שטחי משרדים. לשם השוואה, הממוצע הארצי עומד על 15 מ"ר מגורים על כל מ"ר משרדים. את רחובות מקדימות רק בני ברק, תל אביב ולוד. ראשון לציון נמצאת במקום השמיני.

יו"ר ארגון קבלני רחובות, יעקב רפפורט: "בשנים האחרונות רחובות התפתחה וממשיכה להתפתח עם מספר פארקים לעסקים כמו פארק הורביץ במערב העיר, ופארק המדע שכולל כרגע 300 אלף מ"ר בנוי ומאכלס חברות היי טק, ביוטכנולוגיה רבות ומרכזי בילוי כמו מסעדות, בתי קפה, ברים ועוד. בעתיד שטחי המשרדים הבנויים באזור צפויים לגדול משמעותיות. נגישותו של הפארק לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 431, כביש 48 ולתחנת רכבת ישראל הפך את הפארק למבוקש מאוד. פארק תעסוקה נוסף שהגדיל את מספרי המשרדים בעיר הוא פארק הורביץ שהוקם במערב העיר".

יעקב רפפורט, יו"ר ארגון קבלני רחובות

יעקב רפפורט, יו"ר ארגון קבלני רחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר