ליאור ברדוגו (צילום: יובל אסף)
ליאור ברדוגו (צילום: יובל אסף)

היזם ליאור ברדוגו רכש במרכז רחובות מגרש תמורת כ-20 מיליון שקלים במזומן

ברדוגו גרופ, בבעלות היזם ליאור ברדוגו, רכשה ברחוב טלר ברחובות מגרש תמורת כ-20 מיליון שקלים בעסקת מזומן. התכנון: בנין מגורים בן 8 קומות בהשקעה כוללת של 50 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 20.1.19 10:58

-->

ברדוגו גרופ, שבבעלות היזם ליאור ברדוגו, רכשה מבעלים פרטיים מגרש בן 1.7 דונם במרכז העיר רחובות, ברחוב טלר 10, תמורת כ-20 מיליון שקל בעסקת מזומן. בכוונת החברה להקים במקום פרויקט בשם RE NE בן 8 קומות ובו 30 יחידות דיור גדולות במיוחד, בהשקעה של 50 מיליון שקלים.

בחברה מוסרים כי "מדובר במגרש ועליו בית צמוד קרקע ישן, הממוקם באזור אסטרטגי במרכז העיר הצמא להתחלות בנייה. לאחר 40 שנה בהן התגוררו היורשים על בית ותיק הממוקם במגרש, כאשר לאורך השנים היו לא מעט ניסיונות להביא להשבחת הקרקע ובניית פרויקט מגורים עליו, זוכה המגרש לעדנה לאחר שהיזם ליאור ברדוגו הצליח להביא להסדר עם היורשים במסגרת הליך פירוק-שיתוף והתכנון יצא לדרך".

התכנון בוצע על ידי משרד אדריכלים בהר מוסקוביץ', ויציע דירות 3-5 חדרים וכן דירות מיוחדות. בחברה טוענים כי הרשות המקומית צפויה לאשר את תכנון הבניין בקרוב ולתת היתר לתחילת עבודות הבצוע והבנייה בתוך ארבעה חודשים. עוד נמסר מהחברה כי לרוכשים בפרויקט יינתן ליווי בנקאי מלא בכל שלבי הפרויקט, הכולל ערבות בנקאית על פי חוק מכר דירות.

בין הדירות שיוצאו למכירה בפרויקט : דירות 3 חדרים בשטח של כ-72 מ"ר ומרפסת בשטח 15 מ"ר, אשר ימכרו במחיר של החל מ-1.64 מיליון שקלים; דירות גן עם בריכת שחייה בשטח של 240 מ"ר בנוי וגינה בשטח של כ-95 מ"ר ומרפסת בשטח של 14 מ"ר, אשר ימכרו במחיר של החל מ-4.2 מיליון שקלים. כמו כן, ב-3 דופלקס-פנטהאוזים יציעו תכנון הכולל בקומה עליונה יחידת אירוח הכוללת סלון, מטבח ומרפסת גדולה, וקומה תחתונה הכוללת 6 חדרים, מקלחות וחדרי שירותים. הדופלקסים ששטחם 157-221 מ"ר בנוי ועוד כ-75 מ"ר מרפסות, ימכרו במחיר של החל מ-4.3 מיליון שקלים.

ליאור ברדוגו, בעלי ברדוגו גרופ: "תוך כדי הליך התכנון והרכישה, למדנו כי קיים ביקוש למגורים במרכז העיר הן מצד קהל צעיר ומשפחות והן מצד קהל בוגר יותר המחפש סביבת מגורים נוחה ומעוניין להתגורר בבניין חדיש ועכשווי. בסביבת הפרויקט מגוון שירותים קהילתיים רחב ונגיש מאד, החל מחנויות, בתי עסק, מרפאות, מרכזי חינוך וכדומה. ככלל, קיימת כיום הבנה שמגורים במרכז העיר מספקים מסגרת חיים נוחה יותר והקהל מעדיף כי במרחק הליכה יוכל להגיע לבית הקפה, למרכז הספורט או לחנות הסופר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר