פרויקט HI NESS של חברת סרוגו בנס ציונה (צילום: 3devision)
פרויקט HI NESS של חברת סרוגו בנס ציונה (צילום: 3devision)

התקבל היתר בנייה לשלב ב' בפרויקט HI NESS של חברת סרוגו בנס ציונה

שלב ב' בפרויקט HI NESS כולל 5 בנייני בוטיק מיוחדים ובסה"כ 65 יחידות דיור. בכל בניין 13 דירות בלבד, 2 דירות בקומה ופנטהאוז בודד בקומה האחרונה

פורסם בתאריך: 20.1.19 08:55

-->

הצפון החדש של נס ציונה: התקבל היתר בנייה לשלב ב' בפרויקט HI NESS הממוקם בצפון העיר. שלב ב' בפרויקט כולל כ-65 יחידות דיור כשבכל בניין 13 דירות בלבד, 2 דירות בכל קומה ופנטהאוז בודד בקומה האחרונה. בסך הכל שלב זה כולל 5 פנטהאוזים ייחודים בלבד. מהחברה נמסר כי לרגל היציאה לשיווק היא תעניק הנחה מיוחדת בגובה של 150 אלף שקל ברכישת פנטהאוז וגם מבטח עם אי של חברת אביבי או דא קוצ'ינה במתנה. בכל פנטהאוז תקרה בגובה של 3.2 מטר ו- 6 חדרים, ושטחו כ- 180 מ"ר ועוד 125 מ"ר מרפסת. מחירו לאחר ההנחה עומד על 3.8 מיליון שקל.

פרויקט HI NESS כולל 16 בניינים חדשים וכ-402 יחידות דיור בנות 3, 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפנטהאוזים בפרויקט מגוונים מאוד עם שטחים שונים של מרפסות גדולות וקטנות ושטח דירה משתנה בהתאם, כך שכל דייר יכול למצוא את השטח המתאים עבורו. כמו כן הפנטהאוזים נבנים במפרט טכני גבוה הכולל מיזוג אוויר, מטבח עשיר כולל אי, ריצוף 80*80, כלים סניטריים משודרגים ועוד.

מיקומו של הפרויקט בסמוך לצירי תנועה מרכזיים וכן לכביש 431 המקרב עד מאוד את נס ציונה לתל אביב. כמו כן הפרויקט נמצא בסמוך לאזור תעסוקה ובסמוך למוסדות חינוך. אדריכל הפרויקט – פייגין אדריכלים.

סופי סרוגו, מנכ"ל משותף בחברה: "אנחנו שמחים על קבלת ההיתר שכן מדובר בבשורה ובשלב נוסף לקראת השלמת השכונה החדשה בצפון החדש של נס ציונה. קצב המכירות המהיר מעיד עד כמה נס ציונה מבוקשת מאוד הן על ידי זוגות צעירים והן על ידי משפרי דיור מהאזור. היא נחשבת לאיכותית מאוד, בין היתר בשל ההשקעה באיכות מוסדות החינוך בעיר. אנו צופים שלפרויקט זה יגיע קהל איכותי המבקש לעצמו דירה באזור איכותי עם חווית מגורים משודרגת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר