המשרדים של OFFIX PRIVATE (צילום: יח"צ)
המשרדים של OFFIX PRIVATE (צילום: יח"צ)

רחובות מובילה מגמה נדל"נית חדשה בישראל: מיקרו משרדים למכירה בחלל עבודה משותף

מחירו של מיקרו משרד בחלל עבודה משותף החל מ-95 אלף שקל, השקעה שיכולה להניב כ-13% תשואה שנתית

פורסם בתאריך: 19.11.18 07:57

-->

מתחם העסקים פארק הורביץ במערב רחובות מביא את הבשורה האחרונה בעולם חללי העבודה המשותפים: לא עוד תשלומי שכירות מנופחים מדי חודש או לפי שעה, אלא רכישה של מיקרו משרד בחלל עבודה משותף כנגד תשלום חד פעמי במחיר של החל מ-95 אלף שקל.

חברת OFFIX PRIVATE שעומדת מאחורי המיזם החדש, מציעה לרכישה כ-70 מיקרו משרדים בקומה אחת בפארק הורביץ ברחובות, בשטחים שמתחילים ב-6 מ"ר. כל מיקרו משרד יימכר ברמת גמר עם אינטרנט מהיר וחלקם אף יכללו ריהוט מלא. השטחים המשותפים בקומה יכללו חדרי ישיבות, מטבחים מאובזרים וטרקליני עסקים לשימוש הרוכשים.

מחירם של המשרדים המוצעים לרכישה ב-OFFIX PRIVATE משתנים בהתאם לגודלם. מחירו של חדר סינגל בשטח כ-6 מ"ר החל מ 95,500 שקל, מחירו של משרד דאבל בשטח של כ-8.67 מ"ר החל מ 131,700 שקל, משרד תלת בשטח של 11.37 מ"ר החל מ-152,500 שקל, משרד חיצוני עם חלון בשטח של 15 מ"ר החל מ-182,000 שקל, יחידת משרד עם חלוקה פנימית של קירות זכוכית בשטח של כ-31.23 מ"ר החל מ-369,900 שקל ויחידת משרדים גדולה החל עם חלוקה פנימית וקירות זכוכית בשטח של כ-37.323 מ"ר החל מ-429,500 שקל.

בנוסף הרוכשים ישלמו דמי ניהול קבועים ובתמורה יזכו לשירותיה של חברת ניהול שתהיה אחראית על התשלומים, תטפל בעבודות אחזקה שוטפות ותספק גם שירותים משרדיים בתעריפים ידועים מראש.

המשרדים של OFFIX PRIVATE (צילום: יח"צ)

המשרדים של OFFIX PRIVATE (צילום: יח"צ)

 

מאחורי המיזם עומד יזם הנדל"ן הוותיק משה פלדמן, העוסק ביזמות נדל"ן מעל 35 שנה ומאחוריו פרויקטים רבים בתחום. בין היתר פלדמן אחראי להקמת חברת OFFIX – המציעה להשכרה חללי עבודה ב-2 מתחמי עסקים בראשון לציון.

קומת המשרדים בה מוקמים המשרדים למכירה מתפרשת על פני שטח של 1,200 מ"ר וממוקמת בקומה 4 מתוך 5 קומות בבניין המשרדים האלה שבמתחם העסקים פארק הורביץ במערב רחובות. למתחם גישה תחבורתית נוחה לכל הצירים המרכזיים – הוא צמוד לכביש 411 שמקשר לצומת ביל"ו ולכביש 42, ובעל גישה נוחה לכבישים 431, 6 ו-4.

על אף הגידול המתמשך בדרישה לחללי עבודה משותפים, הקמה וניהול שלהם עדיין דורשים השקעת סכום כסף גבוה ביותר. לכן השקעה כזו נותרה עד היום בהישג ידם של בעלי אמצעים ולא של האזרח הפשוט. המיזם החדש מאפשר גם למשקיעים קטנים לקחת חלק במהפכת חללי העבודה – גם בהשקעה של סכומים נמוכים יחסית.

המיזם החדש מעורר סקרנות ועניין גם בקרב משקיעי נדל"ן, שכן בעוד שהתשואות הידועות במשק עומדות על בין 7%-8%. התשואות מרכישת חלל עבודה נעות בין 10% ל-13%. נכס שיירכש בכ-95 אלף שקל, יכול להניב הכנסה חודשית של אלף שקלים בחודש ויחזיר את ההשקעה ככל הנראה תוך 7 שנים.

משה פלדמן: "ההחלטה להציע אפשרות של רכישת משרדים בגדלים משתנים במתחמי העבודה המשותפים היא נישה חדשה להשקעה, שמתאימה למשקיעים קטנים וגדולים ומאפשרת לשלם החל מ-100 אלף שקלים על נכס נדל"ני מניב שרשום על שמך בטאבו. ההצעה החדשה מעוררת סקרנות רבה בשוק, בין היתר הודות לתשואה הגבוהה שלה אל מול שאר אפיקי ההשקעה. לאור הביקוש הגבוה לעבודה בחללים משותפים, נכסים אלו נהנים מסיכויי השכרה גבוהים. בנוסף, כשרוכשים את המשרד הוא כבר מעוצב ומאובזר ברמת גימור גבוהה – לכן אין צורך להשקיע סכום נוסף בשיפוצו. זה בדיוק הזמן לקפוץ על הספינה. הרבה אנשים היום מבינים שבמקום לרכוש משרד בסכום גבוה ולדאוג לו מא' ועד ת', משתלם יותר לרכוש משרד בחלל משותף – ללא כאבי ראש, במחיר הוגן ועם תשואה אטרקטיבית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר