הכנת השטח ברחוב בנימין 6
הכנת השטח ברחוב בנימין 6

פרויקט נדל"ן חדש יוצא לדרך ברחוב בנימין

חברת א.רוטמן החלה בעבודות להקמת פרוייקט "לב העיר" ברחוב בנימין 6 ברחובות

פורסם בתאריך: 28.10.18 12:56

-->

רחוב בנימין, אחד מהרחובות הוותיקים והמיוחדים ברחובות, עבר בשנתיים האחרונות מתיחת פנים. עיריית רחובות השקיעה כ-20 מיליון שקלים בשיפוצו של הרחוב ובשדרוג התשתיות שלו, וכיום הפך הרחוב לאחד המבוקשים במרכז העיר הן בשל אופיו ההיסטורי והן בשל קרבתו למרכזי הקניות, החינוך והתרבות של רחובות – מרחק הליכה קצר מהיכל התרבות, הספרייה העירונית, הגלריה לאומניות, מרכז העסקים והמסחר ברחוב הרצל, קניון רחובות, בית העירייה, שירותי בריאות ומוסדות ציבור.

באחרונה נהרס המבנה הישן שעמד ברחוב בנימין 6, ובמקומו תקים חברת א.רוטמן את פרויקט "לב העיר". בפרויקט החדש ייבנו דירות 3.5 חדרים מתוכננות ומרווחות בגדלים שבין 88-92 מ"ר עם מרפסת שמש בת 12 מ"ר, וכן 2 פנטהאוזים המשקיפים על נופיה של רחובות. גם במפרט הטכני הושקעה מחשבה רבה והדיירים בפרויקט ייהנו מסטנדרטים יוקרתיים, הן בשטחים הציבוריים והן בדירות.

יעקב (יענקל'ה) רוטמן, מנכ"ל החברה: "אנחנו גאים בכך שהפרויקטים שלנו הפכו לשם דבר ברחובות. מגיעים אלינו הורים שרכשו אצלנו דירה בעבר ומבקשים כעת לרכוש דירה עבור ילדיהם שבגרו והקימו משפחה. מבחינתי זוהי המשמעות של חברה משפחתית הבונה בית למשפחות".

יעקב רוטמן

במהלך שנות פעילותה הרבות של חברת הבנייה א.רוטמן, היא בחרה להתמקד בבניית פרויקטים בעיר רחובות ובאזור השפלה בכלל. מאות יחידות דיור נבנו על ידי החברה ברחובות ובנס ציונה, כמו גם פרויקטים למשרדים ומסחר ברחובות ובראשון לציון. בשנים האחרונות, עם התרחבות החברה, היא בנתה למעלה מ-200 יחידות בשכונת היוקרה החדשה של רחובות בקרבת מכון ויצמן – "רחובות המדע", ומסיימת בימים אלה את בנייתן של 100 יחידות דיור נוספות.

פרויקט "לב העיר" ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    עוד מיגדל מגורים במרכז העיר נוסף למיגדלים הנוספים שניבנים בגלוסקין ולוין אפשטיין שיוסיפו גם כך לבעית הפקקים והחניה החמורות בעיר שממילא קיימות. את ראש העיר מעניין איך להעשיר את העיריה בארנונה הגבוהה ודוחות החניה. לצערינו אנחנו נמשיך לסבול עוד 5 שנים בעיר ללא רחמים. המספר הגבוהה של הפתקים הירוקים מעידה על מחאה של רבים מהתושבים שלא מרוצים תיפקודה של העיריה והעומד בראשה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר