עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

שיא במתן היתרי הבנייה ברחובות בשנת 2017

עיריית רחובות הכפילה את מספר היתרי הבנייה שניתנו בשנת 2017 לעומת 2016, עם היתרים ל-1,554 יחידות דיור

פורסם בתאריך: 10.4.18 13:06

-->

מנתונים שסוכמו בימים אלה באגף הרישוי והתכנון במנהל ההנדסה בעיריית רחובות, עולה כי בשנת 2017 הכפילה עיריית רחובות את מספר ההיתרים שהונפקו לבניית יחידות דיור ליזמים ומבקשים שונים. בשנת 2017 הונפקו היתרי בנייה ל-1,554 יחידות דיור, לעומת 880 יחידות דיור בלבד בשנת 2016.

"מדובר במספר חסר תקדים במונחי העיר רחובות", אומר שגיא תמרי, מנהל אגף הרישוי והתכנון במנהל ההנדסה. "היקף כזה של יחידות דיור מאושרות לבניה מאפיין ערים גדולות הרבה יותר מרחובות. צריך להבין שבמערכת יש הרבה בקשות להיתרי בנייה ואנו עושים הכל על מנת להביא לאישורן בהקדם, בתהליך קצר ומהיר עד כמה שאפשר ושאינו מכביד על המבקשים, יחד עם שמירה על הוראות החוק והבטיחות ללא התפשרות".

ראש העיר רחמים מלול: "הביקוש ההולך וגדל של זוגות צעירים ומשפרי דיור לרכוש דירה ברחובות נותן את אותותיו ואנו נענים לאתגר ומייעלים את המערכות במטרה להוסיף עוד יחידות דיור מאושרות לבנייה בעיר. אנו רוצים לאפשר לכמה שיותר תושבים לרכוש כאן דירה, ולכן התווינו מדיניות של מערכת יעילה וידידותית הן לאזרח והן ליזמים מגישי הבקשות בכל הקשור בטיפול בבקשות להיתרי בנייה.  השקענו מאמץ גדול וזמן ניהולי רב ביישום מדיניות זו. הכפלת מספר היתרי הבניה שהונפקו לשנת 2017 היא התוצאה. חשוב לציין כי אנו משקיעים מחשבה רבה ומשאבים גם בשיפור הבנייה בשכונות ותיקות, ובנוסף עובדים על  הליכי תכנון לעוד עשרות אלפי יחידות דיור בעיר. הכול במטרה לבסס את מעמדה של רחובות כעיר מובילה במדינה".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרסת את החיים שלנו ואת העיר המרוווחת והמיוחדת.
    גמרת על הנופים והפרדסים אפילו מכל זה עשית משתכן של יחידות בודדות שעדיין רק בדיבורים.
    מי אתה בכלל אדון רחמים מלול שתיקח החלטות בעריצות כזאת לשנות את החיים שלנו כאן בדוחק בשביל ארנונה וטובות הו…
    מי אתה בכלל ?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר