סירי גאלה הום מבית שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)
סירי גאלה הום מבית שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

מוצרים לשנה חדשה טובה ומתוקה

סדרות חדשות של אורז וסירים בשופרסל, קולקציית תכשיטים חגיגית לראש השנה במגנוליה, מגוון חטיפי חברת מרס לשנה מתוקה, יין רוזה מבעבע של בנא משקאות, תפריט חדש במנטה, תוסף סידן לילדים ונוער, וחטיפי קרקר בשילוב סופר פוד

פורסם בתאריך: 1.9.20 07:31

-->

לקראת חגי תשרי שופרסל משיקה סדרת אורז מתובל בטעמים שונים, שפותחה במיוחד עבור הטעם של הצרכן הישראלי. התיבולים עברו מבחני טעימה, עד לקבלת הטעם האותנטי המבוקש.

סוגי האורז בסדרה החדשה הם:

אורז בסמטי בסגנון מרוקאי – אורז לבן ארוך, בצל מיובש, צימוקים לבנים, שקדים פרוסים, מלח, שמן קנולה, קינמון, אגוז מוסקט, פלפל אנגלי.

אורז בסמטי בסגנון בוכרי – אורז לבן ארוך, בצל מיובש, צימוקים שחורים, שקדים פרוסים, מלח, פפריקה מתוקה, כוכרום, אבקת שום, שמן קנולה.

אורז בסמטי בסגנון פרסי – אורז לבן ארוך, בצל מיובש, צימוקים שחורים, שקדים פרוסים, שמיר מיובש, כורכום, שמן קנולה.

אורז בסמטי בסגנון ים תיכוני – אורז לבן ארוך, בצל מיובש, חתיכות פלפל אדום, חתיכות עגבניות מיובשות, קוביות גזר, חתיכות סלרי, אבקת שום, כורכום, חתיכות פטריות, פלפל שחור, פטרוזיליה, שמן קנולה.

אורז בסמטי בסגנון מג'דרה – אורז לבן ארוך, בצל מיובש, עדשים ירוקות, מלח, כורכום, שמן קנולה, כמון, פלפל שחור.

המוצרים, המיוצרים בישראל, משווקים באריזה נוחה לשימוש בסגירה חוזרת השומרת על איכות המוצרים לאורך זמן.

מחיר: 11.90 שקלים ל-400 גרם.

בנוסף, המותג GALA HOME מבית שופרסל משיק לקראת ראש השנה סדרת סירים פרופושיונל המתאימה לכל סוגי הכיריים. הסירים הם בעלי אינדוקציה מלאה המעניקה הולכת חום מהירה ופיזור חום אחיד לבישול מיטבי. הסירים עשויים מציפוי NON STICK משובח ומאלומיניום מחושל (פורג'ד), שיטה הלוחצת את גוף הסיר במהלך הייצור ומאחדת אותו ליחידה אחת חזקה המאפשרת עמידות של כלי הבישול לאורך השנים.

הסירים קיימים במספר גדלים : סוטאג' 119.70 שקלים, סיר 3/5 ליטר 98.70 שקלים, מחבת 24 ס"מ – 59.70 שקלים.

ניתן להשיג ברשת שופרסל.

שורה תחתונה: האורז החדש מעולה וחוסך עבודה. הסירים נפלאים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סדרת אורז חדשה של שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

סדרת אורז חדשה של שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

 

לקראת השנה החדשה רשת מגנוליה מציעה קולקציה שתקפיץ את הלוק שלך בערב החג, כי גם אם חוגגים בצמצום עם המשפחה הגרעינית, חשוב שתרגישי הכי יפה ונוצצת.

הקולקציה, שמתכתבת עם הטרנדים הבולטים בעונה, יוצרה בעבודת יד וכולה כחול לבן. הקולקציה עשויה ציפוי זהב, כוללת שרשראות צ'וקר ושרשראות ארוכות יותר עם סוגר מוט, בשילוב חוליות, פנינים פראיות ואבני קריסטל זכוכית ירוקה בגוון מרהיב. כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה צמידים בשילובים שונים של פנינים וחוליות, עגילים נופלים בעיצובים שונים וטבעות אשר מתחברות באופן מושלם ללוק הכללי ובניחוח החג.

מחיר: 129-359 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות מגנוליה ובאתר: www.magnolia.co.il.

שורה תחתונה: יפה ומיוחד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מגנוליה (צילום: אפרת אלון שמרי)

מגנוליה (צילום: אפרת אלון שמרי)

 

לכבוד החגים חברת מרס משיקה את המוצר "Celebrations Bottle" במהדורה מוגבלת לראש השנה. הבקבוק החגיגי, דמוי שמפניה, מכיל מגוון של חטיפי חברת מרס – Snickers, Bounty, Milky way, Dove, Twix Mars,, Teasers כך שכל אחד יכול למצוא בו את החטיף האהוב עליו ולקבל או להעניק את המתנה המושלמת לחג.

מחיר: 40 שקלים. מחיר מבצע: 29.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת שופרסל.

שורה תחתונה: כל אחד ימצא משהו טעים בבקבוק.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

סלברשיין מבית מרס (צילום: יח"צ)

סלברשיין מבית מרס (צילום: יח"צ)

 

לרגל ערב ראש השנה והחגים, רשת 'בנא משקאות' משיקה בבלעדיות בישראל אתBORGO SOLE ROSE, יין רוזה מבעבע מתקתק ומעודן בעל ארומות עדינות וניחוחות של מי ורדים.

היין המיוצר ביקב DECORDI המוכר באיטליה, בעל מתיקות עדינה, פירותי ומרענן עם אחוזי אלכוהול נמוכים – 5.5%, המבוסס על ענבים ותמציות ייחודיות של מי ורדים. מומלץ להגשה בטמפרטורה של 4-6 מעלות.

מחיר: 59.90 שקלים. מחיר מבצע לשני בקבוקים: 100 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות בנא משקאות ברחבי הארץ https://www.banamashkaot.co.il/.

שורה תחתונה: הולך מצוין כאפריטיף, לצד מנות קלות או קינוחים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

BORGO SOLE (צילום: יח"צ)

BORGO SOLE (צילום: יח"צ)

 

מנטה, רשת חנויות הנוחות של דלק, משיקה תפריט קיץ חדש.

בתפריט: קפה ברד איכותי על בסיס אספרסו של ג'ו – 300 / 500 מ"ל, 15 / 18 שקלים; קפה קר בהכנה במקום על בסיס אספרסו – 300 / 500 מ"ל 12 / 14 שקלים.
משקאות סמודיס: משקאות קפואים על בסיס פירות טריים, מוכן במקום, מרענן וטעים, במגוון טעמים: בננה תמר, תות בננה, אננס פסיפלורה, לימונענע. מחיר 330 מ"ל 15 שקלים, או 18 שקלים ל-500 מ"ל.

עוד בתפריט כריכי שף איכותיים של קפה ג'ו, שפותחו במיוחד ביחד עם השף של ג'ו עבור מנטה. הכריכים מוגשים חם במגוון טעמים מפתיעים, במחיר 26 שקלים.

סדרת טוסטים בטעמים: ים תיכוני / רוסטביף / מוצרלה.

כריכי אמסטרדם חלביים ב-2 טעמים: אמנטל עם חמאת עגבניות מיובשות / מוצרלה עם חמאת זיתי קלמטה.

כריכי רובן לאוהבי הבשר: נתחי חזה בשר מעושן ברוטב איולי / נתחי הודו מעושן ברוטב איולי.

ניתן להשיג ברשת חנויות הנוחות "מנטה".

שורה תחתונה: המשקאות מרעננים וטעימים. הכריכים מפתיעים לטובה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מנטה - סמודיס לימונענע (צילום: רונן מנגן)

מנטה – סמודיס לימונענע (צילום: רונן מנגן)

 

חברת הביו טכנולוגיה הישראלית "אמורפיקל" מציגה פיתוח ייחודי וראשון מסוגו בארץ ובעולם – תוסף סידן אמורפי באבקה, המסייע להתפתחות מיטבית של ילדים ונוער, מחזק את המערכת החיסונית, מסייע בבניה תקינה וחיזוק העצמות, השרירים והשיניים.

לפי סקר "התזונה הלאומי" 2016 של משרד הבריאות 78% מכלל בני הנוער בישראל אינם צורכים מספיק סידן, בהתאם להמלצות. מחסור במינרל בגוף הילד והמתבגר, בגילאי 4-18 בהם נבנית עיקר מסת השריר, העצם ומבנה השן שילוו אותו שנים ארוכות, עלולה להשפיע על בריאות ילדינו ואיכות חייהם, עם העלייה בתוחלת החיים.

תוסף "DENSITY KIDS" (דנסיטי קידס) באבקה בטעם תפוז מתקתק, פותח בטכנולוגית "ננו", המתקדמת כיום בעולם. בזכות השימוש ב"ננו טכנולוגיה" התאפשר פיתוח תוסף המבוסס על חלקיקים בגודל זעיר, המסיסים פי 120 מתוספים מוכרים אחרים ובעלי יכולת ספיגה משופרת של פי 2-4.6 יותר, מתוספים המוצעים כיום על המדף. השילוב של המבנה האמורפי הייחודי וחלקיקי הננו, יוצרים אפקט כפול – זמינות ביולוגית גבוהה של הסידן והגעה יעילה לאברי המטרה, המקנים לתוסף אפקטיביות גבוהה בשימוש.

התוצאה: חיזוק המערכת החיסונית והמערכת העצבית. סיוע בצבירת מסת עצם ובנית שלד ומפרקים חזקים יותר. סיוע בחיזוק וצמיחה של השניים, לבריאותן לאורך שנים. סיוע בפעילות תקינה של הלב, מערכת העצבים וקרישת הדם. מסייע לבריאות והתפתחות טובה יותר.

התוסף מיועד לגילאי 4-18 ומוצע במנות אישיות.

מחיר מארז הכולל 60 מנות של 150 מ"ג: 169 שקלים. ניתן לרכישה ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בתי טבע, באתר החברה ובטלפון 1700709524.

density-kids (צילום: אפרת אשל)

density-kids (צילום: אפרת אשל)

 

 

פיטנס משיקה חטיפי קרקר באריזה אישית בשילוב צ'יה הנחשב כסופר פוד. הקרקרים במרקם אוורירי וטעים במיוחד, ומכילים קמח חיטה מלא, צ'יה וזרעי פשתן בעל ערכים תזונתיים טובים.

החטיפים מגיעים במאגדת המכילה 9 אריזות אישיות לשמירה על טריותם ולצריכה בכל מקום ובכל זמן. בכל אריזה אישית שלושה קרקרים והיא מכילה כ-110 קלוריות, דבר המאפשר צריכה נבונה במנה מדודה.

זרעי צ'יה ופשתן מכילים רכיבים תזונתיים מזינים כגון אומגה 3, סיבים תזונתיים ומינרלים.

ליאור עזרי, מנהל השיווק של חטיבת המאפה באסם-נסטלה: "כל מוצרי המותג פיטנס ממשיכים להוביל את קטגורית מאפה מלוח בישראל יחד עם מגמת ה-Wellness שהולכת ומתרחבת. מאחר וישנה צמיחה גדולה בקטגוריית תחליפי הלחם בישראל אנחנו מתאמצים להביא פתרונות ומוצרים מהשורה הראשונה שיוכלו לתת מענה לצורך ההולך וגובר ולהעשיר את המגוון. חטיפי הקרקר החדשים בתוספת צ'יה הנחשבים בעיניי רבים כ"מזון על" מביאים לידי ביטוי גם את הצורך במזון מיטיב ומשביע בעל ערכים תזונתיים טובים, לצד הצורך בצריכה נבונה של מנות מדודות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שורה תחתונה: פתרון מצוין וטעים כתחליף לחם או כארוחת ביניים קלה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קרקר פיטנס (צילום: סטודיו אסם)

קרקר פיטנס (צילום: סטודיו אסם)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר