מוצרי טיפוח של OLAY (צילום: יח"צ)
מוצרי טיפוח של OLAY (צילום: יח"צ)

בשורה בעולם טיפוח הפנים

לחמים טריים ללא גלוטן, טיפול בפצעים קלים ובתסמיני כאבים נוירופתיים, מרכך כביסה ייעודי לתינוקות, קפסולות כביסה חדשות ALL IN ONE, מוצרים לעור חלק וזוהר ללא קמטוטים, ויינות לחיי השנה החדשה

פורסם בתאריך: 23.8.20 10:13

-->

חדש בשופרסל: סדרת לחמים טריים ללא גלוטן תחת המותג הפרטי שופרסל GREEN. הסדרה (הטבעונית) כוללת באגטים ולחמים בסגנון צרפתי, המכילים רכיבים איכותיים בתוספת גרעינים וזרעים.

הלחמים נאפים מדי יום בסניף, בתוך אריזה חדשנית, אטומה ומתקדמת למניעת כל מגע עם גלוטן ושמירה על איכות המוצר. באריזה זו נמכרים המוצרים גם ללקוח.

כל הלחמים בסדרה מכילים פחות מ-20 PPM גלוטן המתאימים לאוכלוסיית המתמודדים עם צליאק והנמנעים מגלוטן. בכך, השקה זו הינה בשורה של ממש לאוכלוסיית המתמודדים עם צליאק והנמנעים מגלוטן, ההולכת וצומחת בשנים האחרונות, כאשר עד כה יכלו להשיג מוצרים מסוג זה במאפיות ייעודיות בלבד. מאפיות אלו היו נפוצות פחות בפריפריה ועל כן זוהי בשורה כפולה, כיוון שהאפייה הטרייה של סדרה זו תיעשה בכלל סניפי הרשת בהם קיימת מאפיה – 187 סניפים בפריסה ארצית.

מחיר: באגט ללא גלוטן, באגט בתוספת גרעינים ללא גלוטן, בגאט עם זרעי צ'יה וטף ללא גלוטן – 14.90 שקלים. לחם בסגנון צרפתי ללא גלוטן – 22.90 שקלים. לחם בסגנון צרפתי בתוספת גרעינים ללא גלוטן – 23.90 שקלים. ניתן להשיג בסניפי שופרסל ברחבי הארץ ובשופרסל אונליין.

שורה תחתונה: טעים מאוד, בין אם אתם נמנעים מגלוטן ובין אם לאו. גם אחרי הפשרה מהקפאה הטעם המצוין נשמר.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

לחמים ללא גלוטן של שופרסל (צילום: יהודה נמרודי)

לחמים ללא גלוטן של שופרסל (צילום: יהודה נמרודי)

 

אוזון זה לא רק בשמיים, עכשיו הוא אצלכם בידיים. חדש על המדף: מוצרי אוזון רפואי מחטא, סדרת מוצרים חדשנית על בסיס אוזון מיוצב המסייעת בטיפול בפצעים קלים ובתסמיני כאבים נוירופתיים.

האוזון נחשב למחטא יעיל ובטוח נגד מחוללי מחלות שונים, זאת מבלי לפגוע בתאי הגוף ומבלי לייצר חומרי לוואי מזיקים.

מי שעומד מאחורי המוצר זו חברת רפא, חברת תרופות מובילה וותיקה בשוק הישראלי. האוזון שידוע כבר שנים כמחטא יעיל ורב עצמה, יוצב בפורמולציה ייחודית בשילוב חומצת שמן זית, חומצה אלפא ליפואית וויטמינים וויטמין E אצטט. בזכות שיטת הייצור המוגנת בפטנט, מוצרי האוזון המיוצב מכילים ריכוזים גבוהים של Ozonides (מולקולות חומצות שומן רוויות באוזון, אשר הופכות את האוזן לזמין ומוכן לשימוש) ו-Peroxiders שמסייעים בחיטוי.

הסדרה כוללת שני מוצרים:

ויאו3 אקטיב תרסיס (VO3 Active Spray): תרסיס המסייע בריפוי פצעים קלים וכן בחיטוי ובשיקום רקמת העור. צורת ההגשה הייחודית של ויאו3 כתרסיס, מאפשרת סיוע בריפוי הפצע ללא מגע יד. ויאו3 אינו מכיל אנטיביוטיקה, נבדק במחקר קליני ואושר על ידי משרד הבריאות כאביזר רפואי שאינו דורש מרשם רופא.
נרבו3 ג'ל ((NERVO3 Gel: ג'ל המסייע בטיפול בתסמיני נזק עצבי על רקע דלקתי, זיהומי או דיסמטבולי, במקרים של נמלול, חוסר תחושה, גרד וכאב בגפיים. בנוסף לאוזון המיוצב בפורמולציה ייחודית, המוצר מכיל גם תמצית קפסיקום וחומצות אמינו החיוניות לתפקוד מערכת העצבים.
נרבו3 ג'ל מיועד לסובלים מתסמיני נזק עצבי כתוצאה ממגוון סיבות ובהן סכרת, שלבקת חוגרת (הרפס זוסטר), תאונות דרכים, מחלות זיהומיות, דלקות ועוד.

נרבו3 נבדק במחקר קליני ואושר על ידי משרד הבריאות כאביזר רפואי, שאינו דורש מרשם רופא.

מחיר: נרבו3 ג'ל ((NERVO3 Gel 69.60 שקלים ל-50 גרם. ויאו3 אקטיב תרסיס (VO3 Active Spray) 69.60 שקלים ל-20 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: דרך טובה לטיפול בפצעים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

מוצרי אוזון (צילום: יח"צ)

מוצרי אוזון (צילום: יח"צ)

 

 

לנור משיק מוצר חדש וייעודי לתינוקות ולבעלי עור רגיש: מרכך כביסה לנור בייבי. המוצר נבדק ועבר את הבדיקה הדרמטולוגית HRIPT (human repeated insult patch test) בהצלחה והוא מומלץ במיוחד לתינוקות, ולבעלי עור רגיש.

לנור סנסטיב מותאם לכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומותיר את הבגדים רכים מבלי להותיר על הבד ועל העור שאריות כימיקלים מזיקים, היכולים להזיק לעור. כמו שאר מרככי הכביסה של לנור, גם לנור סנסטיב מעניק לבגדים ניחוח פרשי ורענן המשתחרר לאורך זמן ומפיץ ריח לאורך כל היום.

מחיר: 16 שקלים ל-900 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: הריח מעולה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

לנור סנסטיב (צילום: יח"צ)

לנור סנסטיב (צילום: יח"צ)

 

 

באריאל השיקו קפסולות כביסה חדשות Allin1, העושות שימוש בטכנולוגיה בלעדית חדשה הנקראת Purezyme. הטכנולוגיה נעזרת באנזימים מיוחדים להסרת הכתמים הקשים ביותר, גם אלו שלא נראים, ובכך מבטיחה שמירה על היגיינה וניקיון עמוק לצד שמירה על הבגד.

המומחים של אריאל מסבירים: "רוב הכתמים הם למעשה הצטברות בלתי נראית של זיעה ושומן שמקורם בעור גופנו. כאשר הם לא מוסרים באופן יסודי בכביסה, הם יצטברו וייצרו לכלוך וסירחון. קפסולת Allin1של אריאל עם טכנולוגיית Purezyme הולכת צעד אחד קדימה ומעבר להסרת הכתמים הנראים, היא גם מספקת ניקוי עמוק והיגיינה על ידי הסרת הכתמים הבלתי נראים".

מחיר: 33 שקלים לאריזת 27 יחידות, 40 שקלים לאריזת 35 יחידות ו-66 שקלים לאריזת חיסכון של 55 יחידות). ניתן להשיג בפארמים וברשתות השיווק.

שורה תחתונה: פשוט לשימוש, ועושה את העבודה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

אריזת חיסכון 55 קפסולות של אריאל (צילום: יח"צ)

אריזת חיסכון 55 קפסולות של אריאל (צילום: יח"צ)

 

 

ענקית הקוסמטיקה OLAY משיקה בישראל את הבשורה הבאה בעולם טיפוח הפנים: OLAY רטינול 24 לעור חלק, זוהר וללא קמטוטים. הסדרה כוללת 3 מוצרים: קרם לילה, סרום וקרם עיניים. המוצרים פותחו במעבדות OLAY בכדי לחולל מהפך ניכר לעין בעור תוך 14 ימים בלבד.

Olay רטינול 24 מבוסס על פורמולה ייחודית שמצליחה לזקק את כל יתרונות הרטינול מבלי להתפשר על מצב העור של המשתמשות. המוצרים משלבים רטיניל פרופיונאט ורטינול, ומומלץ להשתמש בהם בשעות הלילה, מאחר ובמהלכן העור מתקן את עצמו באופן טבעי וסופג את הרכיבים הפעילים ביתר קלות. את ההבדל תרגישי כבר אחרי הלילה הראשון עם תחושת מרקם רך ונעים לעור. השיפור הניכר ביותר יגיע לאחר 14 ימים: בזכות הרטינול, שהוכח מדעית כמעודד את תחלופת תאי העור, עורך יהיה חלק, מוצק ורך יותר.

בזכות נוסחתו הייחודית, הרטינול של Olay נותר יציב ואיכותי לאורך זמן ומאפשר לשלל המרכיבים הפעילים לחדור לשכבות העור העמוקות בכל שימוש מחדש. הפורמולה הייחודית שלו מרווה את העור למשך עד 24 שעות, מספקת שיפור ניכר לעין בקמטוטים ובקמטים, מעניקה לעור מרקם חלק ומוצק ומטשטשת כתמים כהים ונקבוביות. בנוסף, מדעני המותג הצליחו להתאים את הפורמולה לכל סוגי העור.

סדרת OLAY רטינול 24 כוללת 3 מוצרים:

קרם לחות ללילה: קרם הפנים האולטימטיבי לשימוש בשעות הלילה. איננו מותיר תחושת שמנוניות על העור, נטול בישום ומרווה את העור. מכיל קומפלקס רטינואיד עוצמתי המאושר לשימוש יומיומי. 84% מהנשים שהשתמשו במוצר במשך שבועיים הסכימו שמוצר זה גרם לעורן להיראות זוהר יותר.

קרם עיניים רטינול ללילה: קרם העיניים שעובד בשבילך בזמן שאת ישנה. מצמצם את מראה הקמטוטים בצדי העיניים, מאיר ומחליק את אזור העיניים. 77% מהנשים שהשתמשו במוצר במשך שבועיים הסכימו שקרם העיניים של רטינול שיפר את גמישות עורן.

סרום רטינול: סרום קליל ונעים, נטול בושם המכיל קומפלקס רטינואיד. איננו מותיר תחושת שמנוניות, מרווה את העור ל-24 שעות ומשווה לעור מראה חלק ומרקם אחיד. 83% מהנשים שהשתמשו במוצר במשך שבועיים הסכימו שסרום רטינול הותיר את עורן זוהר.

מחיר: 149.90 שקלים או 99.90 שקלים במבצע. ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

שורה תחתונה: מוצרים מעולים!

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מוצרי טיפוח של OLAY (צילום: יח"צ)

מוצרי טיפוח של OLAY (צילום: יח"צ)

 

 

יקבי כרמל משיקים לכבוד ראש השנה בצירים אדומים חדשים מסדרת היינות המעוטרת Private Collection.

קברנה סובניון 2019 Private Collection: יין בעל גוף מלא וסיומת מאוזנת, עשיר ופירותי, בעל ארומות של שזיף בשל ודובדבנים בנגיעות וניל וקסיס.

שיראז 2019 Private Collection: יין בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. יין עשיר ומתובל עם ארומות של מעט פלפל שחור, שוקולד ותבלינים.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל : "סדרת Private Collection היא סדרה מוערכת הזוכה לשבחים רבים ומציעה יינות איכותיים ותמורה גבוהה למחיר. אנו דואגים לספק לצרכנים סדרות יין מובילות במגוון קטגוריות מתוך רצון להנגיש את היין האיכותי לכל שמחה ולכל כיס, מבלי להתפשר על איכות המוצר".

מחיר: 40 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות.

שורה תחתונה: יופי של יין, עם תמורה מלאה למחיר הנוח.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

כרמל בציר 2019 (צילום: יח"צ)

כרמל בציר 2019 (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר