זוג מתחת לסדינים צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

"יש לי תחושת בטן ואני אומר לך שיש לה מישהו אחר"

לפני כמה שבועות התקשר אלי חבר טוב עוד מימי השירות הצבאי ונשמע מבולבל ושונה. הוא אמר שאנחנו חייבים להיפגש בדחיפות. שמעתי בקולו שהוא נסער מאוד. "היא בוגדת בי. אני בטוח. אני לא יודע מה לעשות"

פורסם בתאריך: 19.9.17 07:00

-->

רוב התיקים שאני מטפל בהם הם של לקוחות עסקיים ופרטיים, אך לפעמים אני מקבל פניה מחבר או מכר. לפני כמה שבועות התקשר אלי חבר טוב עוד מימי השירות הצבאי ונשמע מבולבל ושונה. הוא אמר שאנחנו חייבים להיפגש בדחיפות. שמעתי בקולו שהוא נסער מאוד.

"היא בוגדת בי. אני בטוח. אני לא יודע מה לעשות". כך פתח דודו את השיחה כשנפגשנו בבית הקפה. ביקשתי ממנו שיספר לי מה עורר את חשדו ולמה הוא חושב שענת, אשתו, בוגדת בו. "תשמע, היא מתחמקת ממני כבר חודשים. בכל פעם שאני מתקרב אליה יש לה תירוץ אחר. היא צמודה לטלפון הנייד שלה בכל שעה ביום, נועלת אותו בקוד וגם מוחקת את יומן השיחות וההודעות שלה".

"תראה דודו, אני לא יועץ זוגי אבל אני יודע שכל זוג עובר משברים ותקופות קשות. זה נשמע שהיא מסתירה ממך משהו, אבל אולי כדאי שתדבר איתה על זה קודם?".

"גל, אתה מכיר אותי. יש לי תחושת בטן ואני אומר לך שיש לה מישהו אחר. העניין הוא שניסיתי בכל דרך למצוא הוכחה. אפילו עקבתי אחריה ערב אחד כשהייתי בטוח שהיא בדרך אליו".

הבנתי שדודו בטוח בתחושותיו ושהוא ניסה לנהל מעקב אחרי אשתו, אך ללא תוצאות. "נו, ומה גילית במעקב שביצעת?", שאלתי בחיוך. "היא אמרה שהיא פוגשת חברה והיא באמת שתתה קפה עם מישהי שאני לא מכיר. אחרי כמה דקות פחדתי שהיא תראה אותי ופשוט נסעתי משם. כשהיא חזרה הביתה כבר הייתי במיטה. אין לה מושג שעקבתי אחריה או שבדקתי את מכשיר הטלפון שלה".

"דודו, זו סיטואציה לא פשוטה עבורי. ענת ואתה חברים שלנו כבר שנים ואני לא יודע מה נגלה אם נבצע מעקב ולאן זה יתפתח. אני מציע שתישן על זה ואולי אפילו תדבר עם ענת. אם נתחיל לעקוב אחריה ונגלה שהיא לא בוגדת יהיו לזה השלכות גם על היחסים שלכם וגם על החברות שלנו. תחשוב טוב".

כשדודו שיתף אותי בחששות שלו חשתי מבוכה. כשאתה מכיר את האובייקט שלך באופן אישי זה תמיד מסובך יותר. ולמרות זאת, היה לי ברור שהוא לא יוותר בקלות ושירצה להמשיך ולבחון את העניין לעומק.

החלטנו להתחיל במעקב אחרי ענת. היא הודיעה לדודו שבערב היא יוצאת לבלות ואנחנו המתנו מחוץ לביתה ונסענו אחריה. ענת נסעה למסעדה ברמת החייל, שם פגשה שלוש חברות. אחרי שעה של תצפית שלא העלתה שום גילוי מרעיש החלטנו לסיים. גם במעקב הבא לא מצאנו הוכחות לכך שלענת יש מאהב או שהיא נפגשת עם בחור אחר.

"גל, אנחנו מפספסים פה משהו. אני אומר לך שיש לי תחושת בטן חזקה ואני אף פעם לא מפספס". הצעתי לדודו שאבצע מעקב נוסף, הפעם בשעות היום, ובמידה וגם הפעם לא אמצא הוכחות שיאמתו את החשד שלו נסיים את העבודה על התיק.

למחרת בשעה שמונה בבוקר הייתי ממוקם עם שותף למעקב מחוץ לביתם. ענת יצאה מהבית לבושה בבגדי ספורט והייתה אמורה להיות בדרכה לאימון כושר. עקבנו אחריה לכיוון קניון גבעתיים אך להפתעתנו במקום להיכנס לקניון בו נמצא מכון הכושר היא המשיכה בנסיעה והגיעה לתל אביב. לפתע היא נעצרה מול בניין מגורים והחנתה את רכבה בחניה הפרטית. היא הקישה את הקוד, פתחה את דלת הכניסה ונבלעה בלובי הבניין. לאחר המתנה של שעתיים יצאה ענת מהבניין ואיתה אישה נוספת שזיהינו מהמעקב שביצענו יומיים קודם. הן ניגשו אל עבר הרכב וכשנפרדו לשלום התנשקו והתחבקו בלהט, באופן שלא השאיר מקום לדמיון. צילמתי את הזוג המאוהב ועזבנו את המקום.

"דודו, אני מצטער לומר לך שצדקת אבל גם טעית. ענת בוגדת בך, אבל אין לה מאהב, יש לה מאהבת". כשהתעמת עם ענת היא לא הכחישה וסיפרה לדודו שהכירה את המאהבת שלה במכון הכושר ושהרומן ביניהן נמשך חודשים. היא מתכוונת להתגרש ממנו ולעבור לגור עם בת הזוג החדשה שלה.

 

הכותב הוא חוקר פרטי והסיטואציות המוצגות כאן אמיתיות לחלוטין. בכדי לשמור על פרטיות ודיסקרטיות, שונו הפרטים המזהים של המעורבים.

גל – חוקר פרטי. נייד: 050-5924411. מייל: [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר