כותש שום ללא צורך בקילוף של חברת זיליס (צילום: יח"צ)
כותש שום ללא צורך בקילוף של חברת זיליס (צילום: יח"צ)

כותש השום שכותש את כל המתחרים

חטיפים ומוצרי מאפה במתיקות ובמליחות מעודנת, בירות ללא אלכוהול, כתישת שום ללא קילוף בלחיצה קלה, ודאודורנט ספריי בפורמולה משופרת

פורסם בתאריך: 26.1.20 09:04

אסם השיקה חטיפים מופחתי סוכר ומלח שיתווספו למוצרים המקוריים: במבה נוגט במתיקות מעודנת ובייגלה שטוחים ובייגלה שמיניות במליחות מעודנת.

גלית מילוא, מנהלת תחום החטיפים באסם: "השקת הגרסאות המעודנות מאפשרת לנו להציע את המוצרים הפופולאריים עם פחות סוכר ונתרן, לצד המוצרים המקוריים, ולאפשר לצרכנים לבחור את הטעם והערכים התזונתיים המועדפים עליהם".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: הבייגלה נשאר טעים גם עם פחות מלח. הבמבה נוגט הרבה פחות מוצלחת ללא המתיקות המקורית.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים לבייגלה שטוחים ושמיניות במליחות מעודנת: * * * *

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים לבמבה נוגט במתיקות מעודנת: * *

במבה נוגט במתיקות מעודנת ובייגלה במליחות מעודנת (צילום: סטודיו אסם)

במבה נוגט במתיקות מעודנת ובייגלה במליחות מעודנת (צילום: סטודיו אסם)

 

עוד באסם, פתיבר קלאסי ועוגת הבית בטעם תפוז מגיעות מעתה בגרסאות חדשות עם פחות סוכר. זאת בסיום תהליך פיתוח ארוך שכלל גם מבחני טעימה שנעשו בקרב צרכנים והתקבלו באהדה.

ליאור עזרי, מנהל שיווק מאפה באסם: "אנחנו נציע לצרכנים גרסאות חדשות למוצרים המצליחים פתיבר אסם ועוגת הבית בטעם תפוז אשר יכילו פחות סוכר. המוצרים החדשים עברו בהצלחה גדולה את מבחני הטעימה שקיימנו בקרב הצרכנים והם עומדים בסטנדרטים הגבוהים של טעם ואיכות כפי שאנו מקפידים בכל מוצרינו. הגרסאות החדשות עם פחות סוכר יתווספו ויימכרו לצד המוצרים הקיימים כיום בשוק, דבר אשר יאפשר לצרכנים לבחור בעצמם אילו מוצרים לרכוש ולצרוך".

השקת המוצרים החדשים מהווה צעד נוסף במימוש התחייבותה של אסם לשיפור הערכים התזונתיים של מוצרי החברה והם עומדים באופן מלא בתקנות הסימון של משרד הבריאות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: גם טעים וגם יותר בריא.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים לעוגת הבית בטעם תפוז עם פחות סוכר: * * * *

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים לפתיבר קלאסי עם פחות סוכר: * * * * *

פתי בר ועוגת הבית מופחתי סוכר (צילום: סטודיו אסם)

פתי בר ועוגת הבית מופחתי סוכר (צילום: סטודיו אסם)

 

טרנד הבירות ללא אלכוהול ממשיך לצבור תאוצה וחברת טמפו משיקה בארץ את הקטגוריה החדשה של פאולנר, מותג הבירה הנמכר ביותר באירופה, עם בירת החיטה האהובה והמוכרת, רק ללא אלכוהול, דל קלוריות עם 100 קלוריות בלבד ל-500 מ"ל.

פאולנר ללא אלכוהול הינו בעל ארומה קלה של מאלט ועם מתיקות אופיינית לבירה החיטה המעוננת של פאולנר. הפקק הלבן והמוכר יהפוך לפקק כחול עם התווית על הבקבוק: NON-ALCOHOLIC.

יתרונות המשקה החדש רלוונטיים גם לאחר אימון גופני, שכן הבירה מאזנת את הנוזלים והמלחים שאיבדתם בזמן אימון גופני יותר מכל נוזל אחר.

אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת הבירות בטמפו: "אנו שמחים להמשיך ולחדש בטמפו ולהציג את בירת פאולנר ללא אלכוהול, לאחר שהיינקן 0.0 רשם הצלחה גדולה בישראל מאז השקתו לפני כחצי שנה. בירת פאולנר ללא אלכוהול רושמת הצלחה מסחררת באירופה ואנו בטוחים שכך יהיה גם אצלנו, וכי הקהל הישראלי יתחבר לחדשנות ולטרנד ההולך והמתהווה בעולם כולו".

מחיר: 8-12 שקלים. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין, במסעדות, בבתי קפה, בברים וברשתות השיווק.

שורה תחתונה: הטעם מעולה וזו האופציה המושלמת לבליינים שחוזרים הביתה עם הרכב.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

פאולנר ללא אלכוהול (צילום: יח"צ חו"ל)

פאולנר ללא אלכוהול (צילום: יח"צ חו"ל)

רשת DOMO מציגה כותש שום של חברת Zyliss השוויצרית, המציע חווית בישול והכנה איכותית גם בפעולות הבסיסיות במטבח בזכות יכולת הכתישה ללא צורך בקילוף השום.

כותש השום Susi, בעל נפח תא גדול במיוחד המתאים גם לשיני שום גדולות, ובעל ידיות אחיזה ארגונומיות לאחיזה נוחה. על גבי פאנל הדחיסה מצויים קוצים בולטים המותאמים להיכנס בקלות לרשת החורים לניצול מקסימלי של השום. המכשיר כולל גם יחידת ניקוי הממוקמת בחלקו הפנימי וניתנת לשחרור והכנסה "בקליק", לניקוי מהיר ונוח.

מחיר: 170 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות DOMO ובסניפי DM בחנויות טיב טעם ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: המחיר אולי יכול להרתיע, אבל הכותש הזה באמת כותש את כל המתחרים. מוצר מדהים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

כותש שום ללא צורך בקילוף של חברת זיליס (צילום: יח"צ)

כותש שום ללא צורך בקילוף של חברת זיליס (צילום: יח"צ)

 

דאודרנט הספריי של ג'ילט חוזר לארץ עם אריזה חדשה, פורמולה משודרגת וביצועים משופרים להגנה חזקה יותר בפני ריח וזיעה.

הדאודורנט מגיע בשלושה ריחות מרעננים: COOL WAVE, POWER RUSH, ARCTIC ICE, ומכיל נוסחה משופרת ומספק הגנה חזקה יותר בפני זיעה וריח למשך 48 שעות. כמו כן, הוא מעניק תחושה נעימה וחלקה לעור, מכיל 0% אלכוהול ולא משאיר כתמים על הבגדים.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "גברים כיום מחפשים את המוצרים הטובים ביותר, בעלי טכנולוגיה מתקדמת, וכאלה שגם יעניקו להם ריחות מרעננים לאורך כל היום ובלי להותיר כתמים. דאודורנט הספריי החדש של ג'ילט בהחלט עונה על כל אלה".

מחיר: 21.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: עושה את העבודה מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

דיאודורנט ספריי של ג'ילט (צילום: יח"צ חו"ל)

דיאודורנט ספריי של ג'ילט (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר