תינוק (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

החיתולים שישאירו את התינוקות שלכם יבשים

חיתול שמבטיח את כספיכם בחזרה אם יש אפילו דליפה אחת, קרמי ידיים מועשרים בשמן זית, חמאות גוף בניחוחות חדשים, מנה חמה בטעמים מוקרמים, ומשקאות קלים טעימים ללא המדבקה האדומה

פורסם בתאריך: 15.1.20 08:16

-->

החיתול החדש של פמפרס, אשר מיוצר בגרמניה, הגיע לישראל ובחברה מתחייבים כי מדובר בחיתול מספר 1 בעולם. כדי לגבות את ההצהרה במעשים, אף מתחייבים ללקוחות כי אם הם לא יהיו מרוצים הם יקבלו את כספם בחזרה.

פמפרס החדש נבדק על ידי מעבדה חיצונית ונמצא כי הוא לא רק "יותר טוב", הוא פי 2 יותר טוב מהחיתול המתחרה המוביל. איך זה קורה? פמפרס החדש, עם מדליית הזהב, כולל ליבה משודרגת אשר סופגת כמות גדולה יותר של נוזלים – עד פי 2 יותר נוזלים בהשוואה לחיתול המתחרה המוביל, על פי בדיקת מעבדת SGS הגרמנית. החיתול גם סופג עד פי 2 יותר מהר, מה שמאפשר לעור התינוק להישאר יבש לאורך זמן.

מדובר בחיתול היחיד בישראל אשר מגיע עם מגני צד כפולים, המספקים את ההגנה הטובה ביותר מפני דליפות. בפיתוח וייצור החיתול החדש הושקעו למעלה מ-3.5 מיליון שקלים. אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "אנחנו תמיד שואפים להביא לישראל את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר שלנו. הפעם צריך להתנסות בחיתול כדי להיווכח עד כמה מדובר בסטנדרט חדש. זהו החיתול הטוב בעולם. לא מספיק לנו שמעבדות מובחרות בגרמניה נותנות לנו את החותמת המחקרית המתקדמת ביותר, אני מציע החזר כספי מלא לכל הורה שמחתל את ילדו והחיתול לא יענה על ציפיותיו".

שורה תחתונה: סופג וסופג מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

חיתולי פמפרס (צילום: יח"צ)

חיתולי פמפרס (צילום: יח"צ)

 

חברת חלאבין, יצרנית מוצרי טואלטיקה וטיפוח, הרחיבה את סדרת "מידנייט" הוותיקה והשיקה 2 קרמי ידיים מועשרים בשמן זית בניחוחות שונים.

הקרמים מצטרפים לסדרת מוצרי "מידנייט – mid-night" ומוצעים בניחוחות האהובים: "מידנייט וויט" ו-"מידנייט ווילד". הקרמים, ייעודיים לטיפוח כפות הידיים והציפורניים ומסייעים בשמירה ובמניעת נזקי מזג האוויר. הם מכילים נוגדי חמצון ורכיבי הזנה אינטנסיביים כגון ויטמין E, סידן, אשלגן וקומפור הידוע כמשמר לחות.

שמן הזית ידוע בתכונותיו האנטי בקטריאליות ומוכר גם כנוגד חמצון ועל כן באפשרותו לסייע בשמירה על מרקם העור וגמישותו ולהקל על דלקות עור שונות, על גירויים ואדמומיות.

מחיר: 18 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: הרשו לנו ללחוץ לכם את הידיים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קרם ידיים מידנייט של חלאבין (צילום: אלון גנון)

קרם ידיים מידנייט של חלאבין (צילום: אלון גנון)

 

יצרנית התמרוקים CHIC הרחיבה את קולקציית חמאות הגוף בסדרת ה-SPA והשיקה 3 ניחוחות חדשים. לקולקציה הוותיקה הכוללת חמאות גוף בניחוחות של לבנדר, וניל פטצ'ולי, מסק, קיווי-מלון ופרחי אורכיד, התווספו כעת חמאת גוף בניחוח מתוק המוצעת בשם "סוויט", חמאת גוף בניחוח פראי המוצעת בשם "ווילד", וחמאת גוף בניחוח נקי וטהור ששמה "פיור".

החמאות מבוססות על חמאת אגוז השיאה, שמנים צמחיים ומינרלים מים המלח. אגוז השיאה עשיר בחומצות שומן וויטמינים A ו-E, ובכך הוא תורם לשימור רמת האלסטיות של העור, מסייע במרקם אחיד ואף מסייע להאט את תהליך ההתבלות של העור. בנוסף שולבו בחמאות שמנים צמחיים (שמן אבוקדו, זית וקוקוס) שיעזרו במניעת יובש ובהענקת הגנה לעור.

מחיר אריזת 350 גרם: 37 שקלים. מחיר אריזת 100 גרם: 13 שקלים. ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן וברשתות הפארם ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: נעים מאוד גם בתחושה וגם בניחוח.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

חמאת גוף מבושמת של שיק (צילום: אלון גנון)

חמאת גוף מבושמת של שיק (צילום: אלון גנון)

בוודאי לא תופתעו לשמוע שבחורף צעירים ובני נוער (וגם לא מעט מבוגרים) מחפשים ארוחות טעימות, חמות, מנחמות ופשוטות להכנה. בחברת אסם מבינים זאת ומחזירים למדפים מהדורות של מנה חמה בטעמים מוקרמים: מנה חמה פסטה פטריות מוקרמת, ומנה חמה פסטה עגבניות מוקרמת.

כל שיש לעשות זה להוסיף מים רותחים, ותוך 8 דקות בלבד המנה מוכנה. כל מוצרי מנה חמה, כולל המהדורות המוקרמות, עומדים בתקנות הסימון של משרד הבריאות ולא מסומנים באדום.

מחיר: 4-8.20 שקלים. ניתן להשיג ברשתות המזון והשיווק.

שורה תחתונה: הופתענו לטובה. פתרון טעים ומהיר כשאין זמן להכין ארוחה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מנה חמה מוקרמת (צילום: סטודיו אסם)

מנה חמה מוקרמת (צילום: סטודיו אסם)

 

עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקפו, רבים מהצרכנים מתבאסים לגלות שהמשקאות הקלים האהובים עליהם נושאים מעתה את המדבקה האדומה שמזהירה מכמות סוכר גבוהה. לעומת זאת, תפוזינה WOW מביאה בשורה לכל אוהבי המשקאות הקלים, שכן היא מציעה משקאות תפוזים, אשכוליות ולימונענע ללא סימון אדום, ומאפשרת ליהנות מטעם מצוין עם חצי מכמות הסוכר בלבד, וללא תוספת של ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים ועם ויטמינים וחתיכות פרי.

טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "דרך עבודת מחקר ופיתוח מתקדמת של צוות יפאורה, בשילוב עם חברות מתקדמות באירופה, הצלחנו להפחית בחצי את כמות הסוכר כשהטעם נשאר זהה לסדרת המוצרים הקיימת".

מחיר: 6.20 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: אחלה משקאות, והרבה פחות ייסורי מצפון.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

תפוזינה וואו (צילום: סטודיו יפאורה)

תפוזינה וואו (צילום: סטודיו יפאורה)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר