SPARKLING MOJO (צילום: איל קרן)
SPARKLING MOJO (צילום: איל קרן)

לשנה חדשה ומבעבעת

יין 'מבעבע בקטע אחר', טחינה מעודנת בטעם אריסה בבקבוק לחיץ, קלינקס חדש ומשופר, סדרת דגל חדשה של נייר טואלט, ושמן רחצה עם מינרלים מים המלח

פורסם בתאריך: 31.12.19 09:42

-->

יקבי כרמל ממשיכים לחדש ומרחיבים את סדרת MOJO עם SPARKLING MOJO, יינות עם טוויסט מבעבע במיוחד לחגיגות השנה החדשה. סדרת היינות מותאמת במיוחד לדור המילניום הצעיר, וכעת מושקים היינות המבעבעים (אדום ולבן) חצי יבשים (11.5%-12% אלכוהול) בסגנון הלמברוסקו האיטלקי.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "הרחבת סדרת MOJO וההשקה של היינות המבעבעים תחת אותו מותג, מאפשרות לנו לתת מענה לכלל צרכני הקטגוריה ולדור המילניום המחפשים יינות מבעבעים, טעימים וארומטיים עם תו איכות של יקב בעל ניסיון ובמחירים נגישים. היינות החדשים והסדרה בכלל מאפשרים לצרכנים לחגוג את השנה החדשה בדרך שיבחרו, בין אם לארח או להתארח, בין אם מסיבה במפגש חברים או בערב רומנטי זוגי, ולהביא יין עם טוויסט שהופך כל אירוע למיוחד ולחגיגי".

לעיצוב האופנתי של SPARKLING MOJO, המבוסס על אייקון החיוך המזוהה עם סדרת MOJO, נוספה נראות יוקרתית של פקק שמפניה שנותן את אפקט ה"וואו" בפתיחת הבקבוק המאפיין יינות מבעבעים.

מחיר: 30 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: מתאים לצעירים ולכל מי שרוצים לשמוח במחיר נגיש.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

SPARKLING MOJO (צילום: איל קרן)

SPARKLING MOJO (צילום: איל קרן)

 

בעקבות ההצלחה של סדרת הטחינה המעודנת בבקבוק הלחיץ, חברת "בארכה" מודיעה על הרחבת הקטגוריה עם טעם חדש – טחינה מעודנת בטעם אריסה.

סדרת הטחינה המעודנת בבקבוק לחיץ שהושקה לראשונה לפני 3 שנים, סחפה את הקהל הישראלי ונתוני סטורנקסט מציגים גידול של כ-75% במכירות המוצר והייצור של הטחינה במפעל בארכה. בהמשך להצלחה, הודיעו בחברה על השקת הטעם החדש – האריסה, המותאם בדיוק לחך הישראלי שמחפש אחר טעמים פיקנטיים ומתובלים.

בשנים האחרונות עם עליית המודעות למזון בריא ולא מעובד, קטגוריית הטחינה נמצאת בצמיחה מתמדת וכיום טחינה גולמית נחשבת למוצר בסיסי בכל בית בישראל. מטרת החברה בהשקת טעמים חדשים, מעבר לפשטות בשימוש הבקבוק הלחיץ, היא גם להנגיש את הטעמים הישראלים האהובים, כמו האריסה, ובנוסף לתת את האופציה הבריאותית שהיא השומשום המלא. כמו כן, בניעור קל ניתן לפתור את בעיית הפרדת השמן.

עם הטחינה המעודנת בבקבוק הלחיץ הטעם כבר מוכן ומתאים להגשה כרוטב לסלט, כממרח וכתוספת לכריכים. בנוסף, המרקם המעודן עונה על הצורך בדילול הטחינה ומאפשר גם לאנשים שאוהבים טעם עדין יותר, לאכול טחינה גולמית ובריאה.

מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "חברת בארכה שמה לה למטרה לחדש ולהגדיל את קטגוריית הטחינה בישראל ולהציע לקהל הצרכנים את הטעמים המגוונים והטעימים ביותר שאפשר. טעם האריסה מותאם בדיוק לטעמים הישראלים ומשלב בין שני טעמים אהובים – טחינה ופיקנטיות. אנו מתרגשים להפתיע את הקהל בשילובים ייחודים עם הטחינה האהובה והמוכרת ומבטיחים לא להפסיק לחדש ולהפתיע את הצרכנים הישראלים".

מחיר: 11.90 שקלים (משקל 310 גרם). ניתן להשיג ברשתות השיווק והמכולות.

שורה תחתונה: טעים בטירוף, והנוחות שבבקבוק הלחיץ הופכת את המוצר למושלם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

טחינה בטעם אריסה (צילום יח"צ)

טחינה בטעם אריסה (צילום יח"צ)

 

מותג הטישו קלינקס, מבית קימברלי קלארק, ממשיך לחדש ולרענן ומשיק מחדש את קלינקס לושן המסייע במניעת אף אדום ומגורה. לקלינקס לושן החדש 3 שכבות של מגע רך ומלטף במיוחד, המועשר בקרם לחות, אלוורה ו-ויטמין E. גם אריזת קלינקס לושן עוצבה מחדש בהשראת רוגע והרמוניה. ניתן להשיג באריזת 120 מגבוני אף ובאריזת קובייה עם 75 מגבוני אף.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

שורה תחתונה: אם כבר מצוננים, אז זו הדרך להתפנק.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קלינקס לושן החדש (צילום: קלינקס)

קלינקס לושן החדש (צילום: קלינקס)

לילי, מותג נייר הטואלט, יוצא בימים אלה בהשקה מחדש של סדרת הדגל הכוללת שדרוג מוצרי ונראות חדשה. בסדרה החדשה מושקת טכנולגיית ה-Clean Wave שמעניקה חווית ניקיון טובה יותר. ממחקר שערכה החברה, נמצא כי תחושת הניקיון אצל האדם הולכת ופוחתת במהלך שעות היום, במיוחד לאחר שימוש בשירותים.

מיכל בן חיים, מנהלת שיווק של עולם הנייר בקימברלי קלארק: "לקחנו את התובנה הזו שמביאה עימה צורך בשדרוג תחושת הניקיון, וממנה יצאנו לשיפור מוצרי מוחשי שיביא ערך אמיתי לצרכן. שדרגנו את הנייר לנייר חזק ואיכותי יותר מבלי להתפשר על הרכות והוספנו לדפי נייר הטואלט הטבעה חדשה וייחודית בטכנולוגיית ה-Clean Wave שמעניקה חווית ניקיון טובה יותר".

סדרת לילי Pure משווקת במארזים של 24, 30, 32, 40 ו-48 גלילים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: עושה את העבודה בדיוק כמו שצריך.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

לילי פיור קלין (צילום: לילי)

לילי פיור קלין (צילום: לילי)

 

ללין, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, משיקה שמן רחצה מינרלי Dead sea המפנק ומנקה את העור ביסודיות. שמן הרחצה מועשר בשמני ארגן, חוחובה ושקדים, בשילוב מינרלים מים המלח. השמן מתחלב במגע עם מים והופך לקצף מלטף המותיר את העור בניחוח עדין ונקי במיוחד.

מחיר: 79.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת ללין.

שורה תחתונה: לא זול, אבל באמת שמלטף.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

ללין שמן רחצה מינרלי (צילום: תמוז רחמן)

ללין שמן רחצה מינרלי (צילום: תמוז רחמן)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר