שוקולד פרה במתיקות מעודנת (צילום: סטודיו שטראוס)
שוקולד פרה במתיקות מעודנת (צילום: סטודיו שטראוס)

מתיקות מעודנת? פרה פרה

סדרת תכשירים חדשנית של ד"ר פישר לטיפול בעור, מותג הטיפוח לגברים OLD SPICE חוזר לישראל, סדרת "99 קלוריות" של טבעול מתרחבת, "עלית" משיקה טבלת שוקולד פרה במתיקות מעודנת, וכרמית מרחיבה את מותג פרוטיז עם סוכריות רכות

פורסם בתאריך: 25.8.19 11:57

-->

חברת ד"ר פישר משיקה מחדש את סדרת GENESIS YOUNG, סדרת תכשירים חדשנית לטיפול בעור מעורב עד שמן ומניעת פגמי עור בשלושה שלבים. המוצרים בסדרה הינם נון-קומדוגנים המסייעים לטיפול ומניעת נקודות שחורות בעור. כמו כן, המוצרים מסייעים בהסרת תאי עור מתים וחידוש פני העור, ניקוי הנקבוביות וספיחת עודפי השומן בעור.

הסדרה כוללת: ג'ל מקציף לניקוי יסודי ועדין (49.90 שקלים), ג'יל גרגרים לניקוי עמוק (59.90 שקלים), מגבונים להסרת איפור מהפנים והעיניים (16.90 שקלים), מי פנים למראה מט (49.90 שקלים), מסכת חימר סופחת שומנים (59.90 שקלים), קרם ג'ל לחות והגנה SPF30 (69.90 שקלים), וג'ל שקוף לטיפול נקודתי ומהיר בפגמי העור (59.90 שקלים).

כל המוצרים מצוינים ומומלצים מאוד!

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

סדרת GENESIS YOUNG של ד"ר פישר (צילום: יעל האן)

סדרת GENESIS YOUNG של ד"ר פישר (צילום: יעל האן)

 

מותג Old Spice מושק בימים אלה בישראל עם סדרה של 11 מוצרים במגוון ניחוחות בארבע קטגוריות: ספריי גוף, דאודורנט ספריי, דאודורנט סטיק וסבון גוף. המותג חוזר לשוק הישראלי עם קו מוצרים רחב, כולל הניחוח החדש "קפטן" אשר ניצח במבחן הרחה את כל המתחרים. על מדפי הסופר-פארם תוכלו למצוא ספריי גוף (בארבע ניחוחות שונים), דאודורנט ספריי (שני ניחוחות), דאודורנט סטיק (שלושה ניחוחות) וג'ל רחצה (שני ניחוחות).

המותג הצליח לעשות כותרות בעבר, כשהשחקן וכוכב העבר של ליגת הפוטבול האמריקנית, אייזיאה, צץ בפרסומת שהפכה ללהיט ויראלי. ההשקה של המותג בארץ תכלול את קמפיין היוטיוברים הגדול ביותר שאי פעם צולם בישראל, תחת הסיסמה: "תריח כמו גבר, גבר", שצולם עם הגעתו של אייזאה לישראל בחודש יולי האחרון.

מחיר סדרת הטיפוח: 19.90 שקלים (עד ה-4.9 יחול מבצע השקה במחיר של 14.90 שקלים). ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

אולד ספייס (צילום: אבי דן)

אולד ספייס (צילום: אבי דן)

 

טבעול מחדשת את סדרת "99 קלוריות" ומשיקה שניצל כרובית ולביבות בטטה. המוצרים בעלי טעם עשיר ומענג ומכילים כ-50% ירקות, ללא חומרים משמרים. בכל ביס וביס מרגישים את מרקם הירקות העשיר: שניצל הכרובית מכיל גם פולי סויה ירוקים (אדממה) בציפוי קריספי עם זרעי פשתן, בעוד לביבות הבטטה מכילות גם גזר בציפוי פריך עם קצח.

שני המוצרים החדשים מצטרפים למוצרים האחרים בסדרת "99 קלוריות" של טבעול, המציעה בין השאר שניצל תירס; שניצל תרד; שניצל ברוקולי וקציצות קינואה וברוקולי; שניצל צמחוני; המבורגר צמחוני וחזה בגריל צמחוני.

מחיר שניצל כרובית: 29.90 (ל-500 גרם). מחיר לביבות בטטה: 29.90 שקלים (ל-490 גרם). ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שניצל כרובית של טבעול (צילום: סטודיו מרחב)

שניצל כרובית של טבעול (צילום: סטודיו מרחב)

לראשונה בישראל "עלית" מקבוצת שטראוס משיקה טבלת שוקולד פרה במתיקות מעודנת.

בחברה מוסרים: "הודות למומחיות וחדשנות ברמה בינלאומית בתחום השוקולד, הצלחנו להפחית 30% מכמות הסוכר ולשמור על טעם שוקולד מעולה ללא תוספת של ממתיקים מלאכותיים".

את מקומו של הסוכר תופסים שני רכיבים מרכזיים: סיבים תזונתיים (17%) וקמח מפקעת אגוזי טייגר טחונים (5%). איתור חומרי הגלם הייחודיים ופיצוח המתכון המדויק אפשרו הגעה לפרופיל טעם מתקתק תוך שמירה על המרקם הנימוח המזוהה עם השוקולד. המוצר אושר כ"מוצר חדש" על פי חוק המזון, משמע הבאנו פיתוח טכנולוגי משמעותי הנותן מענה לצורך אחר מבחינת הצרכן".

איתי אנגלנדר, מנכ"ל חטיבת הממתקים של שטראוס: "נענינו לאתגר לפתח מוצר מענג לצרכנים המחפשים אלטרנטיבה מועדפת תוך שיפור בהיבט ההרכב התזונתי".

פקעת אגוזי הנמר (המכונה טייגר), הנה מקור טבעי למתיקות. שורשיה בספרד והיא משולבת בתרבות האוכל המקומי במדינה, כמו גם בדרום אמריקה ובמדינות המזרח. לפקעת פרופיל שומנים הדומה לשמן זית, היא עשירה בוויטמינים ומינרלים, עתירה סיבים תזונתיים מהסוג שאינו מסיס במים, וכמו כן יש בה תכולה גבוהה של עמילן פרוביוטי עמיד המשמש כמזון ומצע לבקטריות הידידותיות במעיים. טעמה של הפקעת מתקתק, ולכן בתהליך פיתוח מורכב נמצא כי יכולה להוות מקור למתיקות שיאפשר הפחתה משמעותית של סוכר תוך שימור טעמו המוכר של השוקולד.

טבלת השוקולד החדשה תגיע בשלושה טעמים: שוקולד חלב ללא תוספים, שוקולד חלב עם שבבי קוקוס ושוקלד חלב עם שברי אגוזים (המוצר מכיל סיבים תזונתיים ובהתאם לכללי הרגולציה ייקרא טבלה בטעם שוקולד).

מחיר: 8.90 שקלים לאריזה. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שוקולד פרה במתיקות מעודנת (צילום: סטודיו שטראוס)

שוקולד פרה במתיקות מעודנת (צילום: סטודיו שטראוס)

 

חברת כרמית מרחיבה את מותג לני ומשיקה תחת קטגוריית הסוכריות את "פרוטיז" – סדרת סוכריות רכות. הסדרה החדשה מגיעה בחמישה טעמים האהובים ביותר על ילדים: תפוח, תות, פטל, תפוז ולימון. הסוכריות צבעוניות, רכות, טעימות מבפנים ובעלות מרקם קראנצ'י מבחוץ.

אריזות סוכריות פרוטיז ימכרו ב-3 משקלים שונים במטרה לתת מענה לאופי הצריכה השונה, עם מארזים במשקל 15 ו-35 גרם לצריכה אישית ומדודה, ומארז במשקל 150 גרם לצריכה משותפת עם חברים ומשפחה.

מחיר: שקל 1 ל-15 גרם, 3 שקלים ל-35 גרם, ו-6.90 שקלים ל-150 גרם. ניתן להשיגם ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

סוכריות פרוטיז רכות (צילום: סטודיו כרמית)

סוכריות פרוטיז רכות (צילום: סטודיו כרמית)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר