אורית פוקס
אורית פוקס

"בלובי הקליניקה מצאנו עצמנו נשים בלבד. כולנו פצועות, נפוחות, אבל מאושרות"

אורית פוקס מצאה את עצמה רגע לפני יום האישה הבינלאומי בסוג של ערב נשים מיוחד, כשכולן אוחזות בקרחונים על הפנים. טור מיוחד וגם תגובה על הרעש סביב הקליפ עם דודו פארוק

פורסם בתאריך: 8.3.19 13:14

-->

ערב יום האישה, בית הרופאים ברחוב הברזל בתל אביב. אני מזמינה את המעלית לקומה ה-7, פזית בראל והצוות הרפואי ממתינים לבואי. אני יודעת שהטיפול הולך להיות מאוד כואב, אבל התוצאות תהיינה מדהימות.

ערב יום האישה, ובאופן מקרי נקבע טיפול דווקא להיום. וכמה כבר אפשר לשמוע על הטיפולים האסטטיים שלך אתם שואלים את עצמכם, ובצדק, אבל הערב היה משמעותי. הגעתי לקליניקה של פזית לטיפול שהתמקד בנטרול נקודתי, מעין נפיחות שנוצרה מרב הזרקות וחוסר מחשבה מצדי. דומה למקרה השפתיים המוגזמות שהיו והוחזרו למצבם הטבעי וההיסטורי.

פזית אישה חזקה, חריפה. יש בה גאונות הנדסית שכזו, שבמבט מחושב ודי מהיר הבינה – נקודת הזרקה, מתיחה ונטרול הנפיחות. המצב היה בעייתי, כנראה איזשהו אתגר מקצועי. בקיצור, פזית מחזירה את קטע העור הבולט למצב המושלם הראשוני, לפני שהתחלתי עם ההשתוללות הסיליקונית המוזרקת, המוגזמת, או מה שזה.

בלובי הקליניקה המתוק והמפנק ישבנו נשים בלבד. כל אחת בתורה נכנסת לטיפול וחוזרת כשידיה אוחזות בקרחוני פלסטיק צמודות לפנים. חוטים מבצבצים מאזור הרקות. "שיגעון בחלל" – סרט ההמשך. משהו כזה. כן, גם אני עם האנטנות. כולנו "פצועות", נפוחות, אבל מאושרות עם תה ועוגיות.

כל כך נהניתי מערב הנשים שכל כולו התקיים בערב יום האישה. יש לנו כוח, לנשים, עוצמה מסוימת, אומץ וביטחון. אני חותמת שאם רק נשים היו מנהלות את העולם, לא היו פורצות מלחמות מעולם.

נ.ב

בעניין כל הרעש שנוצר בעקבות הקליפ עם דודו פארוק, אני אנצל את הבמה הזו כדי להגיד שאישה זה דבר יפה ולפעמים גם אופה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר