יוספה ברק
יוספה ברק

לראשונה בחיי עשיתי שיחת סקס עם אישה

יוספה ברק, שהפכה לפנטזיה של לא מעט אנשים (ונשים), מבהירה כי הטריק הוא לאו דווקא פיזי אלא טמון במקום אחר לגמרי – באונות. אלה של המוח

פורסם בתאריך: 27.7.17 07:30

-->

עשיתי שיחת סקס עם אישה. לראשונה בחיי. אינני עוברת צד – אני תמיד אומרת ש"אני של גברים" – אך החידוש בגילוי עצר את נשימתי. היא חברת פייסבוק שלי, די ותיקה, נשואה (פושעת שכמוני, עושה נשים נשואות אפלטונית). לא באמת ניסינו להלהיט את האווירה, אלא עוררתי את סקרנותה. מזה זמן לא מועט אני מצטלמת בשלל קומביניזונים, פרטי הלבשה תחתונה, בגדי ים, כיצד לא אעורר סקרנות ומשיכה?! במקרה יש לי אי אילו נתונים מתאימים לעניין.

אז הפכתי לפנטזיה של לא מעט אנשים. המסנג'ר שלי קורס, הרחוב מגיב אליי בתשוקה עזה. למעשה, הפכתי לפנטזיה שלי, כל זאת לאחר הרזיה של 12 ק"ג. ה"כוסית" שבי פרצה. היא תמיד הייתה שם, לטנטית. אמנם כל חיי הייתי יפה ומחוזרת, אבל עכשיו אני כוסית. אבריי מהלכים לפניי, הסקס פורץ ממני, רואים אותו בעיניים.

נחזור לעניינינו. היא חקרה אותי: כיצד האיברים שלי נראים, איזו תנוחה מועדפת עליי, האם הייתי עם יותר מגבר אחד סימולטנית, וכהנה. עניתי על הכל בפרוטרוט, עם בבת חיוך שובבה (לו היא הייתה צופה בי). חשתי כאילו אני מאכילה תינוקת מתוקה, מעוררת אותה ומסירה לה את כיסוי העיניים: "קומי טינקרבל, סקס זה לא מה שחשבת".

שיחות סקס הן הסקס האמיתי. כל השאר עקר וחד פעמי לדידי. אם אדם אינו יודע להלהיט את איבר המין הגדול, הקרוי מוח, הרי שהסקס מיותר וסתמי. הכול קורה לנו שם, הפרי האסור. כשחולקים את הטאבו שלנו, נוצרת האינטימיות הגדולה ביותר, המפץ הגדול. אותה אינטימיות גורמת לנו להפוך לשלוליות מימיות (נשים) או סלעים מוצקים (גברים).

בשבוע שעבר הוזמנתי למשרדי "קשת", לאודישן. התקבלתי לתכנית שתשודר בפריים טיים בערוץ 2. המלהק הודיע לי כי זהו ראיון היכרות ונעסוק גם בסקס. הוא הצהיר כי הוא מתכוון לשאול שאלות פולשניות. "קדימה. פלוש", הודעתי בנפש חפצה. הוא שאל: "מהו המקום המופרע ביותר בו עשית סקס?". עניתי לו: "אתה לא מבין באמת בסקס, הא?". "המקום אינו משנה, זה יכול להיות ברכב, ביער, בשירותים ציבוריים, וואטאבר. אצלי זה מתנהל אחרת: 13 שעות מרתוניות של סקס, כולל הפסקות קצרות. זה סקס. במהלכן התקשורת המינית לא עוצרת". ראיתי את המלהק מתקשח. בתום השיחה שאלתי היכן השאלות הפולשניות. הוא ענה: "עצרתי את עצמי, את מבוגרת ממני". התכוון למנוסה כנראה הינוקא. נסלח לו. השאלות היו שאלות תם. פעם, כשהוא יגדל, הוא יבין.

התקשורת המינית היא ההוויה של העניין הזה. גברים רבים המתאוננים (תרתי משמע) על נשותיהם שאינן מפשקות עבורן, שוכחים לדבר את זה. "הגוף שלך הורס אותי", "אני שיכור ממך" ותיאורי "מה הייתי עושה לך אם", יגרמו לכל אישה סערת חושים ורצון להשתתף שוב בחיי מין סוערים. האישה הנשואה אותה הלהטתי לקחה טיים אאוט חסר נשימה מהשיחה שלנו והודיעה לי שהיא ניגשת לבצע את זממה בבעלה, לספק את עצמה. היא הייתה נרעשת וההוא בטח בכלל לא הבין למה אשתו מזנקת עליו כולה רותחת.

היא חזרה אחרי שתי דקות. שאלתי אותה אם זה היה קוויקי. ענתה שהוא צריך לצאת לעבודה, והוסיפה אימוג'י טראגי. אחי, שלחתי אותה אליך מתוקתקת ומה שיש לך בראש זאת עבודה?! בוז.

היא לא מפסיקה מאז. במסנג'ר שלי מדי ערב. אני מחכה לה. נהנית ממנה. היא מתחילה בשיחה על מזג אויר ומחפשת להכניס את הסקס המסעיר הזה בקטנה. אני כמובן מאפשרת, רוקדת איתה את המחול המטורף הזה. אוהבת להזין את הסקרנות שלה, כל כך סקרנית, יודעת מה לשאול, נראה לי שהכינה שיעורי בית מפורטים והמרצה יוספה מפליגה בתיאוריה.

תיארתי לה את התנוחה האהובה עלי – נראה לי שהוצאתי עליה פטנט. היא רק שלי. לרקדניות לשעבר, השולטות בגופן, יש יכולת בלתי נגמרת לעשות כוריאוגרפיה במיטה. היא כתבה לי: "נראה לי שייתפס לי שריר אם אנסה זאת". רוב הסיכויים שהיא צודקת.

סקס זה חיות, ויטאליות. נשים שמוותרות על סקס חייתי נובלות, כמשות. אני בת 47 ותמיד כשאני נוקבת בגילי לסתות נשמטות. האנרגיה שלי היא סקס. חושבת את זה כל הזמן, כמו גבר. פלאשבקים חולפים במחשבותיי, כל העת, לצד פלאשבקים הקשורים לריקוד. זה תמיד נמצא שם. בן זוג שלא יידע להחליף איתי פנטזיות לא יוכל להחליף איתי נוזלים.

שלישיות, רביעיות, חמישיות, אורגיות, כל אלה לא באמת ממלאים את הצורך. כל המוסיף גורע. מי שעוסק בריבוי משתתפים אינו מבין שהעניין בכלל אינו פיזי. הוא מנוהל במקום אחר לגמרי – באוּנות.

.

אין-אונות, אוננות, מתאוננות, הכל סובב סביב האונות. לדעתי של המוח. תנו לשתיים האלה לנהל לכם את העניין, לא לאיברים הזוגיים האחרים.

עשו לעצמכם טובה: דברו סקס, תתפרעו, כי שם הכל מותר. במקום לבגוד תוכלו להפוך את הפרטנרים שלכם לסקס הכי טוב עבורכם. איתם באמת תוכלו להגשים הכל. ואם לא? תשלחו את הנשים שלכן אליי, אני אחזיר אותן אליכם להוטות ולוהטות, או לחילופין אאשפז אותן במחלקת הסקס שלי. אוהבת לאשפז, חלק מהפאם פאטאל שבי. מסתבר שהיא גם רופאה…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר