חיתולי שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)
חיתולי שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

מוציאים את המיץ

מיץ תפוזים סחוט טבעי מסוג ולנסיה, חיתולי פרימיום בפחות כסף, שוקולד משוגע, חליטת תה מיוחדת, ובציר חדש ליין פינוטאז'

פורסם בתאריך: 8.11.18 07:31

-->

"מיץ תפוזים" הוא שם גנרי לבקבוק המיץ הסחוט הכתום שעל המדף, אך האם אי פעם שאלתם את עצמכם מה שמים לכם במיץ? לתפוזים, כמו לזיתים, לענבים וליתר הפירות, זנים שונים הנבדלים אחד מהשני בערכם התזונתי, בגודל, בעסיסיות, בניחוח, בצבעם ובעיקר – בטעם. בתפוזים, אלו השמוטי, הולנסיה, הטבורי, החושחש, תפוזי דם ונוספים, ולכל אחד מהם מאפיינים אחרים. כעת, לראשונה בישראל, משיקה חברת המיצים הטבעיים פריניב את מיץ תפוזי הולנסיה, מיץ התפוזים הממותג הראשון בשוק.

אפי דיין, סמנכ"ל השיווק בחברת פריניב: ""בדיוק כפי שהצרכן הישראלי לא רוכש היום "סתם" שמן, אנחנו מאמינים שתוך זמן קצר הצרכן הישראלי יידע לזהות ולאהוב את זן הולנסיה כזן המתוק והטעים ביותר בתפוזים. זהו מהלך אסטרטגי משנה שוק ואנחנו גאים להוביל מהפכה צרכנית".

פיתוח המיץ החדשני החל לפני כשנתיים לאחר סדרת מבחני טעימה וקבוצות מיקוד שונות שבחרו בזן הולנסיה כטעים והמתוק ביותר. בהמשך פעלה פריניב לאיתור החקלאים המתמחים בגידול הזן בישראל ואשר היו יכולים לתת מענה כמותי לדרישת השוק לאורך שנים. עד כה, השקיעה החברה בפיתוח המוצר למעלה משנתיים וקרוב ל 2 מיליון שקלים.

מחיר (2 ליטר): 24.9 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

מיץ תפוזים ולנסיה (צילום: ענבר הלפרין)

 

לאחר שהשיקה לפני כ-3 שנים את חיתולי שופרסל ונכנסה לתחום התינוקות עם מגוון רחב של מוצרים, לרבות תרכובות מזון לתינוקות – עושה שופרסל צעד נוסף ומרחיבה את קטגוריות החיתולים עם מוצר איכותי בקטגוריית "שופרסל בייבי פרימיום" המיועד לציבור הלקוחות אשר מחפשים מוצר איכותי בפחות כסף מהמקבילה הממותגת. חיתולי שופרסל בייבי פרימיום מיוצרים על ידי חברת FIPPI באיטליה ונמכרים במחיר של 34.90 שקלים (מחיר היכרות:29.90). בחבילת חיתולי שופרסל פרימיום מצויות יותר יחידות חיתולים בהשוואה למרבית המתחרים ועל כן המחיר ליחידה הנו נמוך מהותית בהשוואה אליהם.

החיתולים החדשים הינם בעלי יכולות ספיגה מתקדמות, גמישות ונוחות – החיתולים דקים במיוחד ומעניקים תחושה קלילה ונוחה לתינוק, רצועות הדבקה גמישות במיוחד המאפשרות התאמה מירבית למבנה גופו של התינוק, חמד רטיבות לתינוקות רכים.

ניתן להשיג בשופרסל דיל ובשופרסל אונליין.

חיתולי שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

חיתולי שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

 

עלית מקבוצת שטראוס משיקה לראשונה טבלאות שוקולד פרה "קרייזי", שוקולד עם שילובים נדירים של תוספות ואצבעות בפלות במילוי ובציפוי של מותגי עלית האהובים. מוצרי הסדרה כוללים שוקולד לבן עם שברי קרמל וופל גלידה, שוקולד לבן עם סוכריות קופצות ועדשים, שוקולד חלב עם גליליות ושוקוצ'יפס חלב, ושוקולד חלב עם בייגלה ושוקוצ'יפס חמאת בוטנים.

במקביל, גם מותג "בפלות" מתרחב ומשיק סדרה חדשה ומפנקת של אצבעות וופל דקיקות במילוי קרם עשיר ובציפוי שוקולד מעולה, ארוזות במגשית המתאימה לאירוח וכמובן לצריכה משפחתית. זאת בהשראת שלושה מותגי חטיפים אהובים: פסק זמן טראפלס מריר, בלונדי קרמל מלוח, וטוויסט.

מחיר: 6-7 שקלים לקרייזי, 9-10 שקלים לבפלות. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שוקולד קרייזי ובפלות (צילום: סטודיו שטראוס)

מותג התה פומפדור משיק חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום, ללא קפאין ועם 100 אחוז רכיבים טבעיים. תבלין הכורכום בשילוב עם הג'ינג'ר יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים".

מחיר: 14.90- 17.90 שקלים למארז 20 שקיקים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חליטת צמחים ג'ינג'ר וכורכום (צילום: יח"צ)

 

לקראת החורף הקרב, יקבי ברקן משיקים את בציר 2016 ליין פינוטאז' מסדרת ספיישל רזרב. היין עשוי מענבי פינוטאז' מובחרים משתי חלקות בכרמי היקב שבתל-צפית למרגלות הרי יהודה. מדובר בזן ייחודי, פרי הכלאה בין פינו נואר וסינסו, שבוצעה בדרום-אפריקה בתחילת המאה ה-20. יקבי ברקן הינם בין היצרנים הבודדים מחוץ לדרום-אפריקה המתמחים בזן זה.

מחיר: 75 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין ובנקודות השיווק המתמחות.

פינוטאז' ספיישל רזרב (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר