פסטיבל פסלים חיים
פסטיבל פסלים חיים

חם…מתחמם…רותח!

האם פסטיבל הפסלים צריך להישאר במתכונתו הנוכחית, או לעבור למועד אחר שבו פחות חם ולח?

פורסם בתאריך: 14.7.17 07:30

-->

פסטיבל הפסלים ה-8 היה מקסים כהרגלו, אך הוא גם היה מאוד חם ולח. כהרגלו. האם רצוי להעביר את פסטיבל הדגל של העיר לחודשים נעימים יותר מבחינת מזג האוויר? תלוי את מי שואלים.

פסטיבל פסלים חיים

היה חם ומגניב. פסטיבל הפסלים החיים

 

פסטיבל פסלים חיים

עד כמה את מזיעה שם בפרח?

 

דן חממי

פסטיבל רחובות לפסלים התקיים בשבוע שעבר בפעם השמינית ושוב זכה להצלחה גדולה ולתהודה ציבורית אוהדת וחמה. כידוע, מי שנהנה מהפסטיבל הם לאו דווקא הקהל הבוגר, אלא בעיקר קהל הילדים. לכן, אין ספק שהזמן הטוב ביותר לקיום הפסטיבל הוא בחופש הגדול – להלן החודשים החמים. יחד עם זאת אני חושב שכן יש להתחשב במזג האוויר החם ולהיות עם היד על הדופק. ניתן ואף רצוי לקיים את הפסטיבל בימים חמים פחות. הצעה מעניינת נוספת היא לפרוש צליות לאורך הרחוב, עם פינות ישיבה ומתקנים לשתיית מים. שיהיה לכולנו קיץ מהנה!

דן חממי

דן חממי

 

שלמה כהן

פסטיבל הפסלים במתכונתו הנוכחית כבר הפך למסורת יפה ומבורכת של העיר רחובות, אך יחד עם זאת קיומו בימים החמים של חודש יולי מקשה מאוד הן על האמנים המציגים במסגרתו את הפסלים החיים על שלל התלבושות והאיפור הכבד שמלווים אותם, והן על המבקרים בפסטיבל, שנאלצים להתמודד עם מזג האוויר המעיק ועם הלחות הגבוהה הקיימת בתקופה זו של השנה. לדעתי בהחלט יש מקום להעביר את מועד הפסטיבל ולקיימו בימים פחות חמים במהלך השנה, כדוגמת חול המועד סוכות או פסח. כך גם יוכלו לבקר בפסטיבל כמות גדולה של אורחים וגם מי שיגיע יוכל ליהנות באופן נוח ונעים מהאווירה הססגונית והצבעונית המלווה אותו.

שלמה כהן

שלמה כהן

 

עזרא בסון

פסטיבל הפסלים ברחובות הפך לפסטיבל מוכר בכל הארץ. בזכותו העיר רחובות הופכת למרכז עלייה לרגל בחודש יולי. מאוד נעים להסתובב ברחוב יעקב, להתבונן בפסלים ולקנות בדוכני האוכל מה שחפצים, אך הדבר היחיד שמפריע לכל החגיגה זו העובדה שכל זה מתרחש בתקופה החמה של השנה. היתרונות ברורים: בחופש הגדול ילדים מכל הגילאים יכולים לצאת עד השעות המאוחרות של הערב, להורים יש מה לעשות עם הילדים בערבים החמים של הקיץ, ואפשר להיפגש מכרים וחברים מהעיר ומכל הארץ. החסרונות: חום ולחות שפוגעים בהנאה. פשוט לא נעים להסתובב בחום ולהזיע ביחד עם עוד 50 אלף איש. למרות החסרונות, בכל זאת הייתי משאיר את הפסטיבל בחופש הגדול. זה פסטיבל שמסמל את סוף הלימודים ואת תחילת החופש הגדול, אז כדאי שיישאר כמו שהוא. תודה לעירייה על הפסטיבל ושיהיה המשך חופש גדול נעים לילדים.

עזרא בסון

עזרא בסון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר